MuscleMeat

4,5 kg Whey 62 Euro bij Hercules Fitness

Bezoekers in dit topic

Rob G zei:
Het scheelt toch zo'n 9% op de prijs van XXL :)


Bestel jij eens voor meer dan EUR 300 bij XXL. Ik denk dat je dan ook wel een mooi prijsje kan krijgen hoor ;)

En wie zit er nou te wachten op 100 verschillende smaken whey :p. Mond open en kiepen ;) Zou het liefst smaakloze whey ergens hebben, zou misschien nog goedkoper zijn :D
 
Prijs 87,50 maar als ik voor meer dan 75 euro bestel betaal ik maar 78,38 ???Wat is dit voor BS? 87,50 is meer dan 75 euro, dus betaal ik nooit meer dan 78,38 voor een pot.

Edit: zit er nu BTW bij en wat zijn de verzendkosten? Ik zoek altijd naar de addertjes :p
 
nou ik houd het lekker bij mijn oude vertrouden. maar ziet er idd wel goedkoop uit, kwam die website al een tijdje geleden tegen. maar vind hem veel te ingewikkeld in elkaar zitten
 
Zker een goede webshop, erg vriendelijke mensen (ik bel meestal), de doos zit naast je bestelling meestal ook vol met allerlei samples etc etc.

Van de whey smaken heb ik alles gehad behalve natural en vanille, ik ben een echte aardbei fan, dus die zou ik adviseren anders lekker de choco, altijd goed. En in tegenstelling tot de xxl whey, mixt en smaakt deze beter imo.
 
inderdaad, die samples zijn altijd leuk om te krijgen.
 
Idd.. Beetje creatine, wat anabolen der bij :) Altijd leuk om ff te proberen
 
Wat heb je nou aan 1 pilletje van een fatburner en bergen reclame?

Idee is wel leuk hoor, daar niet van. Maar waar ik zelf meer waarde aan hechtte waren de meer dan 30 gratis eiwitrepen die ik erbij kreeg. Goeie klantenbinding wel, was mijn eerste order daar en gaan er meer volgen denk ik.
 
ja die cadeautjes / extraatjes zijn leuk he :D. Altijd spanned wat er weer in de grote doos zit hehe.
 
Grijpwijk zei:
Wat heb je nou aan 1 pilletje van een fatburner en bergen reclame?

Idee is wel leuk hoor, daar niet van. Maar waar ik zelf meer waarde aan hechtte waren de meer dan 30 gratis eiwitrepen die ik erbij kreeg. Goeie klantenbinding wel, was mijn eerste order daar en gaan er meer volgen denk ik.

:eek:

Bij een bestelling van hoeveel € ?
 
Er zijn meerder zaken die flinke kortingen geven bij grotere bestellingen:

Op de toch al laagste prijzen in Nederland ontvangt u tijdelijk ook nog eens extra korting!
op bestellingen vanaf € 75,00 ontvangt u direct 5% kassakorting
op bestellingen vanaf € 120,00 ontvangt u direct 10% kassakorting
op bestellingen vanaf € 200,00 ontvangt u direct 15% kassakorting

http://www.supplementenshop.nl/index.php?tab=sport
http://www.bodyenfitshop.nl/index.php?tab=sport

en dan netjes in een emmer de whey aanleveren en een shakebeker meezenden!

XXXXXL nu ook nog!!
 
Ik denk dat er maar weinig supp. shops zijn die je geen 4,5 kg zullen aanbieden voor € 62 als je voor € 325 bestelt!;)
 
Sportfood.nl zei:
Ik denk dat er maar weinig supp. shops zijn die je geen 4,5 kg zullen aanbieden voor € 62 als je voor € 325 bestelt!;)


Mooiiiii, sportfood doet het voor 52 euro!!!!!
Kijk zo komen we ergens ;)
 
marz01 zei:
Mooiiiii, sportfood doet het voor 52 euro!!!!!
Kijk zo komen we ergens ;)

Kijk, jij begrijpt hem ;)
 
Sportfood.nl zei:
Ik denk dat er maar weinig supp. shops zijn die je geen 4,5 kg zullen aanbieden voor € 62 als je voor € 325 bestelt!;)

Wat voor mij ook telt is dat het op deze website netjes staat aangegen. Heb echt geen zin te moeten mailen etc om zo korting te bedingen.

M@rsel zei:
:eek:

Bij een bestelling van hoeveel € ?

360 euro, waaronder 2x12 eiwitrepen.
Zaten er 4x12 in + stuk of 10 losse.
 
Sportfood.nl zei:
Ik denk dat er maar weinig supp. shops zijn die je geen 4,5 kg zullen aanbieden voor € 62 als je voor € 325 bestelt!;)

Precies en zo goedkoop is het helemaal niet.
 
Mars zei:
Precies en zo goedkoop is het helemaal niet.

Kun jij er goedkoper aankomen? ik vind het goedkoop namelijk.
 
M@rsel zei:
:eek:

Bij een bestelling van hoeveel € ?


Grijpwijk zei:
360 euro, waaronder 2x12 eiwitrepen.
Zaten er 4x12 in + stuk of 10 losse.

Hier wil ik even op terug komen. Heb het net aandachtig bekeken en de voedingswaarden zoals op de website van hercules-fitness kloppen niet :rolleyes:

Wat zij als 1 reep beschrijven is in werkelijkheid 2 repen (en dan nog klopt het niet 100%), misschien dat ze daarom het aantal verdubbelen. Ook zitten er geen 12 maar 15 stuks in een verpakking. Mischien dat ik ze nog eens mail als ik zin heb, achterlijk gedoe.
 
Ho, ho Marz01, dat zijn jouw woorden!:D
 
Sportfood.nl zei:
Ho, ho Marz01, dat zijn jouw woorden!:D

Als je die kortingsregels op je site toevoegd zullen de verkopen ook wel omhoog gaan :cool: .
 
Op onze prijzen van onze topmerk artikelen, zoals Instone en Prolab, zitten geen ruime marges.
De prijzen die wij hanteren zijn bijna vergelijkbaar met B-merken of huismerken. Zo blijft het zowel voor ons als voor de klant interessant. Vandaar dat er niet nog allerlei kortingsacties op losgelaten kunnen worden.
Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat er bij een grote order niks geregeld kan worden!
 
Back
Naar boven