MuscleMeat

4 a 5 weken Epistane log

Bezoekers in dit topic

Ja klopt man toen ik bezig was met me havoc kuur was ik zo aggresief terwijl ik mij redelijk kan inhouden.

Een keer vloog ik zelfs een man naar ze strot ik weet het is niet oke:(
 
Misschien een stomme vraag maar waar halen jullie epistane? Ik neem aan UK of amerikaanse websites. Wordt dit dan niet gevonden bij de douane als het pakketje in nederland arriveert? Heb geen zin om in plaats van epistane een boete te krijgen. En de nakuur, met wat ? Clomid ? Waar halen jullie dit ?

uk en als nakuur Nolvadex laag gedoseerd.

Ja klopt man toen ik bezig was met me havoc kuur was ik zo aggresief terwijl ik mij redelijk kan inhouden.

Een keer vloog ik zelfs een man naar ze strot ik weet het is niet oke:(

ja soms sta ik echt op springen, gelukkig heb ik me nog steeds kunnen inhouden.
 
stemmingswisselingen zijn weer aanwezig vandaag
ga toch nog even door op 60mg
 
Ik heb dus bijna geen last van stemmingswisselingen...ook vind ik mijn libido niet echt de pan uit rijzen, iets meer dan normaal denk terwijl ik toch als beginnende kuur 30/40/40/50 ga doen met een gewicht van 70 kg. Zit nou in de 3e week, 3 kg zwaarder..stukje droger. Enig idee waarom ik deze sides niet heb dan? Enigste wat ik had was beetje acne de eerste week maar dat is ook al weg
 
Ik heb dus bijna geen last van stemmingswisselingen...ook vind ik mijn libido niet echt de pan uit rijzen, iets meer dan normaal denk terwijl ik toch als beginnende kuur 30/40/40/50 ga doen met een gewicht van 70 kg. Zit nou in de 3e week, 3 kg zwaarder..stukje droger. Enig idee waarom ik deze sides niet heb dan? Enigste wat ik had was beetje acne de eerste week maar dat is ook al weg

Te lage dosering. Ik krijg ook past last van deze sides vanaf de 50 a 60mg.
Het zal natuurlijk ook per persoon verschillen.
 
Te lage dosering. Ik krijg ook past last van deze sides vanaf de 50 a 60mg.
Het zal natuurlijk ook per persoon verschillen.

+1 50mg gaat bij mij helemaal goed, maar 60mg is qua sides echt wel een verschil tenminste bij mij wel.

@wouter G
ik heb tijdens mijn kuur op hoge dosering 50 a 60mg helemaal geen spierpijn had jij dat ook niet?
 
+1 50mg gaat bij mij helemaal goed, maar 60mg is qua sides echt wel een verschil tenminste bij mij wel.

@wouter G
ik heb tijdens mijn kuur op hoge dosering 50 a 60mg helemaal geen spierpijn had jij dat ook niet?

Klopt, ik heb zelden tot nooit spierpijn. Vrij logisch opzich, je zit namelijk hoger in je eiwitten en je eiwitsynthese is 10x beter ..
 
Weet 1 van jullie 2 misschien of het mogelijk is epistane te combineren met m-drol? Heb namelijk nog zeker 3 kwart pot over van de epistane en krijg hem niet verder op dan dit! Als volgende cycle wil ik m-drol proberen, is het te doen om eerst de epistane te nemen tot 40 mg en daarna over te switchen naar de m-drol en daar mee rustig op te starten?

benaming epistane : 2a,3a-epithio-17a-methyl-5a-androstan-17b-o
m-drol : 2a, 17a di methyl etiocholan 3-one, 17b-ol
 
Ow na elkaar, nee werkt niet echt. Beide producten hebben tijd nodig om zijn werk te doen je gaat er weinig profijt van hebben.
 
Laatst bewerkt:
Hoe kom ik aan de nakuur? Nolva toch? Waar haal je die shit?
En als je epistane uit de uk laat komen hoe zorg je er voor dat de douane niks ziet. Het is toch verboden in dit land ?
 
ik neem ze idd na elkaar....denk toch wel dat ik met de epistane die ik heb nog wel 30/40/50 red. Maar dan bewaar ik het voor later, haal ik nog wel potje epistane erbij en maak er een kuur van 6 weken van :)

Hoe kom ik aan de nakuur? Nolva toch? Waar haal je die shit?
En als je epistane uit de uk laat komen hoe zorg je er voor dat de douane niks ziet. Het is toch verboden in dit land ?
Nakuur kan je ook bestellen op de uk sites, nolva is alleen te verkrijgen op docters recept dus moet je maar bij een dealertje fixen

En hoe dat bij de douane gaat weet ik ook niet, mijn epistane zat in een klein pakketje niks bijzonders..binnen 3 weken na betaling binnen :)
 
Laatst bewerkt:
Pakketjes uit europa worden (vrijwel) niet gecheckt, daarom komt het door de douane.
 
EIND WEEK 5

Training : 5 keer
Dosis : 60mg p/dag
Overall : 8
Cardio : 3 keer
Gewicht : 99 KG iets er onder
BF : lager

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

eerste foto is voor de kuur op 27-05-09
de 2de foto is van 04-07
en de 3de foto is van 8-07

het lijkt net als of er veel massa verschil zit tussen foto 2 en 3 maar dat is duidelijk niet zo, want het gewicht is hetzelfde en er zit maar 4 dagen verschil in

nu alleen nog wat zuivel eruit gooien een kleurtje erop en nog iets verder cutten en dan ben ik klaar voor de zomervakantie (nog 12 dagen)
 
merk je nu veel verschil met fullcycle?
 
merk je nu veel verschil met fullcycle?

fullcycle lijkt beter, maar ik gainde meer tijdens mijn pulse cycle, maar dat is ook logisch toen zat ik in de bulk en vrat ik me vol mijn collega's zeiden dan ook dat ik met de dag groeide.

Als ik weer zou moeten kiezen zou ik kiezen voor een pulse cycle, omdat je dan maar de helft pillen nodig hebt en als nog hele goede resultaten mee bereikt

---------- Toegevoegd om 13:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:36 ----------

iemand enig idee hoeveel procent BF ik ben kwijt geraakt ?
 
bf is duidelijk gezakt, maar kan niet echt er uit opmaken dat je meer massa heb gekregen maar dat komt door de cut zeker?
 
Hey wel ff je monster foto's plaatsen als je klaar bent met je cycle!

ben echt benieuwd hoe monsterlijk je er uit ziet...... :rolleyes:

Cain ouwe beer van 73 kg kon ja dan even kijken

bf is duidelijk gezakt, maar kan niet echt er uit opmaken dat je meer massa heb gekregen maar dat komt door de cut zeker?

nou kijk als mijn bf bijvoorbeeld 5 % gedaald is en ik ben (maar) 1 kg zwaarder geworden heb ik eigenlijk 6 KG gegained
 
vind je vooruitgang super!
 
Mss had je beter een maandje gecut voor je met de Epi begon want omdat je bf nog redelijk hoog is kan je het verschil niet duidelijk zien. Is niet aanvallend bedoelt hoor, ik zeg men mening maar.
 
Back
Naar boven