AndroidHealthClinic

4-ad Waar te vinden? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nielsjuh

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
6 mrt 2003
Berichten
6
Waardering
0
Heyz,

De 4-ad van Biotest. Iemand enig idee waar ik die kan bestellen via internet? Vind alleen maar van die andere producten op die amerikaanse sites. maar zoek eigenlijk nederlandse site.

Greetz Niels :p
 
Nope 4 ad is zo goed als niet te krijgen. Alleen bardolino levert ph s. Maar ook geen 4 ad
 
Ik heb 4 androstene 3,17 beta-diol (4-ad) gewoon van
de producent AST besteld via J-tech.
(Ik weet niet zeker of ik deze namen mag noemen)

Alleen is nu de wetgeving strenger, artikelen over
prohormonen en prijzen zijn in de nwe. catalogi
allemaal zwart gedrukt. (er is zwart overheen gedrukt omdat
er in Nederland niet meer over geadverteerd mag worden)

Maar volgens mij kun je 4-AD nog met gemak bestellen vanuit
de U.K.

MZZL.

B-12
 
Zoals de meeste 'illegale' supplementen die je toch in het buitenland kan kopen, volstaat het om naar je locale supplementenshop te stappen en er eens naar te informeren... 90% kans dat ze gewoon onder de toonbank liggen (bij ons toch).
 
De omzetting van 4-ad naar testosterone is oraal zo slecht dat als je 4-ad wilt kuren dat je een transdermal zal moeten nemen.
 
Originally posted by Juriaan
De omzetting van 4-ad naar testosterone is oraal zo slecht dat als je 4-ad wilt kuren dat je een transdermal zal moeten nemen.

Het nadeel van 4-ad is dat het sterk androgeen is, waardoor je vrij veel massa (vooral ook als vocht) zal verliezen zodra je ermee stopt... Dat is nog wel het grootste probleem. Je zou dus extreem hoog moeten doseren om heeeeel veel te winnen, om er uiteindelijk dus een flink bekkie van over te houden.
 
Wat is 4-ad ?, een pro-hormoon ?



gr rob
 
Als je aan de pro hormonen gaat en je wil het zo veilig mogelijk doen moet je niet aan de 4 ad beginnen. De vocht retentie is groot door het oestrogeen effect ervan. Dat heb je dus niet bij 1 testo e.d
 
Originally posted by Ornathon
jij niet? of in het algemeen beter niet?

Ligt aan de dosering waar je de ph's in zou nemen. voor een beetje goede resultaten zal je bijv. 4 weken dagelijks 4 caps 1-ad kunnen nemen. maar je kan ook 8 weken wekelijks 500 mg test injecteren, voor beter resultaat en is gezonder.

Dus ph's zijn geen speelgoed
 
check kilosports.com voor goedkopere 4-ad etc, om het op de huid aan te brengen gewoon oplossen in isopropyl alcohol (apotheek), 50mg per milliliter
 
wel eens watbesteld bij kilosports.com?
is dat veilig ... dat ik wel wat krijg voor me geld..
net zoals bij nutrition europe
is dat veilig? en betrouwbaar bedoel ik

greetz
 
Nou ja er zijn natuurlijk ook altijd vele ripp off´s op het internet. Als ik jouw was en je iets over het net gaat bestellen. Doe dan wel eerst je product zien en dan pas dokken. Er zitten echte oplichters tussen hoor.
 
Ik heb geen problemen gehad met kilosports.com, ze hebben de 4-ad-ec zelfs netjes in een potje creatine gedaan zoals gevraagd. Ze hebben interessante prohormonen, ook zulke met een ester (ethylcarbonaat; twee dagen werkzaam, enanthaat, etc), voor langere werkingsduur (of als je experimenteel ingesteld bent, om goedkope injects te maken).
 
welke raden jullie mij aan om tenemen?

ik train super fanatiek ben 20 jaar..
ik wil 5 kg -10 kg

en wil zo min mogelijk kans op bijwerkingen
zelf groei ik redelijk snel nog..

zal ik eht gewoon bij de lichtere planten sterolenenzo houden
of zal ik 1x 1-tu nemen .. valle de risicos ook wel mee toch


alvsat bedankt
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by rastapd
welke raden jullie mij aan om tenemen?

ik train super fanatiek ben 20 jaar..
ik wil 5 kg erbij meerrr niet,
en wil zo min mogelijk kans op bijwerkingen

alvsat bedankt

Ik zou je dan aanraden om gewoon naturel door te trainen en goed naar je dieet te kijken.
 
Originally posted by rastapd
welke raden jullie mij aan om tenemen?

ik train super fanatiek ben 20 jaar..
ik wil 5 kg erbij meerrr niet,
en wil zo min mogelijk kans op bijwerkingen

alvsat bedankt

Waarschijnlijk wil je toch iets gaan nemen. Je zou 2 potjes 1-TU kunnen kopen. Verspreid over 4 weken met daglijks 4 caps of 6 weken dagelijks 3 caps. Je kan tussen de 4-10 kilo aankomen, ligt aan jou discipline en dieet
 
mijn dieet en me discipline is top al zeg ik het zelf :P
heb ca 8% bodyfat misschien alweer wat minder ondertusse
en ik hoef daar echt niks voor te doen verder
behalve goed gezond ete en erg veel trainen doe ik automatisch al...
en aangezien ik van mezelf al vrij snel groei zal ik er wel veel kilo's mee kunnen pakken denk ik..
maja goed in 2 maande ZOWveel erbij ..gaan mense ook afvrage van wtf neemt die gast wel niet :P

ik ga eerst een methoxy force van Jtech proberen
kijken of dat helpt, heb opzich ook wel geduld om gewoon door te trainen..met zoiets..nog tijdje

en daarna kijk ik nog wel of ik 1-tu ga nemen
kan altijd nog.. :)
 
Back
Naar boven