MuscleMeat

4 daags Push/Pull Schema

Bezoekers in dit topic

Amateur21

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
29 apr 2007
Berichten
430
Waardering
14
heren/dames,

heb zojuist iets nieuws in elkaar gefietst.
Zouden jullie even commentaar kunnen geven.

A1 Push: Maandag
-Ass to grass Squats.
-Bench press
-Military press
-Dips
-Lateral raises
-Overhead tricep extensions

B1 Pull: Dinsdag
-Deadlift
-Pull ups
-Up right rows
-Inverted Row
-reverse barbell curls
-alternate hammer curls

A2 Push: Donderdag
-Front squats
-dumbell split squats
-Incline dumbell press
-close grip bench press
-Triceps push down

B2 Pull: Vrijdag
-Bent over row
-stiff legged deadlifts
-pull ups
-T bar row
-shruggs

Ik hoor graag opmerkingen.
 
No Response, zal wel ok zijn dan.
Heb vandaag m'n eerste sessie gehad A1. Damn wat een Killer. Squat bench press vervolgens Military press.

 
waarom niet leg/push/pull?
 
waarom niet leg/push/pull?
Waarom wel? Been oefeningen zorgen voor hoge intensiteit tijdens m'n Gym tijd. Daarnaast kan ik spiergroepen 2x per week prikkelen ipv 1x.
 
Je weet dat je benen de grootste spiergroep is? En je moet ze net zo vaak trainen als al je andere spiergroepen. Bij B2 bijvoorbeeld pak je maar 1 oefening legs terwijl je 3 voor je rug doet en 1 voor je trapezius. Er zit geen logica in je schema.

btw met leg push pull ook gewoon 2x per week.. maandag legs dinsdag push woensdag pull donderdag rust vrijdag legs zaterdag push zondag pull etc.
 
Je weet dat je benen de grootste spiergroep is? En je moet ze net zo vaak trainen als al je andere spiergroepen. Bij B2 bijvoorbeeld pak je maar 1 oefening legs terwijl je 3 voor je rug doet en 1 voor je trapezius. Er zit geen logica in je schema.

btw met leg push pull ook gewoon 2x per week.. maandag legs dinsdag push woensdag pull donderdag rust vrijdag legs zaterdag push zondag pull etc.
Ik wil 4 dagen trainen, niet 6. Ik Train mijn benen net zo vaak als de rest. Je moet het over een hele week bekijken niet per dag. Anders eindig je weer met een programma van 10 oefeningen en dat is niet de bedoeling. Max 45 tot 60 min per sessie.
 
Ik wil 4 dagen trainen, niet 6. Ik Train mijn benen net zo vaak als de rest. Je moet het over een hele week bekijken niet per dag. Anders eindig je weer met een programma van 10 oefeningen en dat is niet de bedoeling. Max 45 tot 60 min per sessie.
Voor 4 dagen zou ik dan toch Upper / Lower doen
 
Back
Naar boven