MuscleMeat

4 daags superset

Bezoekers in dit topic

Cotjuh

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
25 apr 2008
Berichten
393
Waardering
11
Lengte
1m91
Massa
102kg
Vetpercentage
11%
Dbbers,

Ik heb een nieuw schema gemaakt omdat ik toch wat meer wil verbranden, maar ik ben egt niet te motiveren om te gaan cardioën..
Ik vind het verschrikkelijk.. Ik heb dit schema nu een 2 weken geprobeerd en ik zweet een stuk meer dan dat ik staggerd sets deed..

Ik zou graag willen weten wat jullie ervan vinden..?

Rug - Borst
Pull up wide - Incline DB Press
Pull up small - Incline Fly
Bent Over Row - DB Press
Lying Pull Up - Close Bench Press

Benen - Triceps (geen superset)
Squat
Deadlift
Leg Extension
Kuiten
Weigted Dip
One Arm Triceps Ext.

Rug - Schouders
Pull up wide - Pull up smallFront Press - Side Raise
Arnold Press - Front Raise
Upright Row - Shrugs

Biceps - Triceps
Reverse Triceps Ext. - Reverse Biceps Ext.
Lying Triceps Ext. - Barbell Curl
Weigted Dip - Concentration Curl

Alles 4x8

greetings ;)
 
Laatst bewerkt:
Supersets worden over het algemeen met de zelfde spiergroep gedaan toch, bijvoorbeeld eerst bb curls en dan dumbbell curls?
Want wat je nu doet is volgens mij antagonist training. (borst-rug)
 
Supersets
Een superset is het achter elkaar zonder pauze tussendoor doen van twee oefeningen. Je doet een set van de eerste oefening, legt de gewichten neer en begint direct met het doen van een set van de tweede oefening.

Er zijn drie soorten supersets:
-Binnen dezelfde spiergroep, dus twee oefeningen voor één spiergroep
-Bij tegengestelde spiergroepen, waarbij je de buiger en de strekker of de duwende en trekkende spiergroep in een superset traint
-Bij twee totaal ongerelateerde spiergroepen
 
eerst squatten en daarna nog deadliften, moet toch wel heel zwaar zijn als je het mij vraagt :D
 
Supersets
Een superset is het achter elkaar zonder pauze tussendoor doen van twee oefeningen. Je doet een set van de eerste oefening, legt de gewichten neer en begint direct met het doen van een set van de tweede oefening.

Er zijn drie soorten supersets:
-Binnen dezelfde spiergroep, dus twee oefeningen voor één spiergroep
-Bij tegengestelde spiergroepen, waarbij je de buiger en de strekker of de duwende en trekkende spiergroep in een superset traint
-Bij twee totaal ongerelateerde spiergroepen

thanks, weet ik dat ook weer:p
 
btw,misschien je oefeningen explosief doen om je hartslag te verhogen? Omdat je cardio haat,als ik een paar weken explosief train kots ik meestal mn hart uit:PWellicht te proberen.
 
Back
Naar boven