Fitness Seller

4-dagen split

Bezoekers in dit topic

burger2002

Novice
Lid geworden
14 aug 2022
Berichten
10
Waardering
1
Lengte
1m82
Massa
69kg
Vetpercentage
12%
Ik probeer een workout split voor mezelf in elkaar te zetten. Voorheen deed ik altijd ppl upper lower 5 dagen in de week. Omdat ik nu veel hard loop voor een marathon en daarnaast veel voetbal heb ik besloten benen te skippen. Ik weet dat benen skippen eigenlijk niet moet maar met voetbal en hardlopen kan ik niet de rust vinden voor mijn benen om deze ook nog met krachttraining te voorzien. Nu ben ik opzoek naar een goede workout split wat wel optimaal is voor mijn boven lichaam ik dacht zelf misschien 2x push pull maar wat denken jullie?
 
Doe eens een voorstel. Heel schema voorkauwen is wel erg makkelijk he
 
ik vind dat je je aanstelt en naar excuses zoekt om je benen niet te hoeven trainen. ik deed vroeger atletiek waarbij ik 1 of 2 keer per week fullbody trainde en daarnaast 5 keer per week hardliep.
gewoon squat en deadlift invoeren. voor 1 of 2 keer per week ;)
 
Doe eens een voorstel. Heel schema voorkauwen is wel erg makkelijk he
Zoals ik hierboven beschrijf zoek ik een split en niet een volledig 4 daagse trainingsplan. Ff goed lezen volgende keer :D
 
ik vind dat je je aanstelt en naar excuses zoekt om je benen niet te hoeven trainen. ik deed vroeger atletiek waarbij ik 1 of 2 keer per week fullbody trainde en daarnaast 5 keer per week hardliep.
gewoon squat en deadlift invoeren. voor 1 of 2 keer per week ;)
Geloof mij ik vind benen trainen een van de leukere dagen... Ik train 2x in de week mee in het eerste en daarnaast nog 2 wedstrijden. Dan heb ik nog een marathon in april waarvoor ik aan de bak moet dus hardloop ik 3x in de week en ik heb al vaker ervaren hoe rennen met gesloopte benen is en dat kwam uit op een gescheurde hamstring waardoor ik er 2 maanden uitlag. Dus nee dit is geen excuus
 
Geloof mij ik vind benen trainen een van de leukere dagen... Ik train 2x in de week mee in het eerste en daarnaast nog 2 wedstrijden. Dan heb ik nog een marathon in april waarvoor ik aan de bak moet dus hardloop ik 3x in de week en ik heb al vaker ervaren hoe rennen met gesloopte benen is en dat kwam uit op een gescheurde hamstring waardoor ik er 2 maanden uitlag. Dus nee dit is geen excuus
geen goede warming up gedaan dan ;) geloof me het gaat prima zoals ik aangaf ik liep ook 5 keer per week hard en van een paar setjes benen ga je alleen maar beter van voetbalen (explosiever)
explosieve squats bijvoobeeld/voorslaan etc etc. dus dat is anders dan als een bodybuilder traint trainen
 
geen goede warming up gedaan dan ;) geloof me het gaat prima zoals ik aangaf ik liep ook 5 keer per week hard en van een paar setjes benen ga je alleen maar beter van voetbalen (explosiever)
explosieve squats bijvoobeeld/voorslaan etc etc. dus dat is anders dan als een bodybuilder traint trainen
Warming up is altijd uitgebreid hoor:) Toch kan ik een kans op blessure echt niet gebruiken en sla ik het toch over. Ik pak mijn benen later wel op want vindt het wel lekker om te trainen.
 
Back
Naar boven