MuscleMeat

4 dagen UB/LB

Bezoekers in dit topic

nickprive

Novice
Lid geworden
10 mei 2022
Berichten
18
Waardering
6
Lengte
1m83
Massa
72kg
Hoi,

Ik ben pas weer begonnen met sporten (beter gezegd ik wil weer gaan beginnen) en ik heb nu een schema samengesteld (eigenlijk voor 99% gekopieerd van het UB/LB schema hier op het forum) Ik ben ca 184cm en weeg nu 73kg en ik schat mijn vetpercentage op ca 15 a 16% (niet gemeten maar de exacte cijfers boeien mij eerlijk gezegd ook niet zoveel) het is voor nu in ieder geval het plan om te gaan bulken maar ik wil wel blijven hardlopen (loop nu 3 keer in de week en doe nu 4 a 5km per keer) Gaat dit het bulken veel lastiger maken of valt dat mee als ik maar genoeg calorieën binnenkrijg? (hardloop app geeft aan dat ik bij het hardlopen ca 350 a 400 calorieën verbruik) Ik doe ook bijna dagelijks oefeningen voor mijn buik (plank, side plank en vacuum) dit doe ik op advies van de fysio aangezien mijn houding niet top is en ik vaak last heb van mijn schouders en bovenrug en af en toe ook onderrug. Eigenlijk wil ik in mijn schema nog wat extra aandacht besteden aan mijn (schuine) buikspieren maar heb hier nog niet echt een geschikte oefening voor gevonden. Zit het schema zo goed in elkaar of valt er nog wat te verbeteren?

Groetjes Nick
 

Bijlagen

  • 20220611_105911.jpg
    20220611_105911.jpg
    179,4 KB · Weergaven: 135
  • 20220611_110005.jpg
    20220611_110005.jpg
    190,7 KB · Weergaven: 139
Het is inderdaad het schema van hier op het forum, dus dat zit goed.

het is voor nu in ieder geval het plan om te gaan bulken maar ik wil wel blijven hardlopen (loop nu 3 keer in de week en doe nu 4 a 5km per keer) Gaat dit het bulken veel lastiger maken of valt dat mee als ik maar genoeg calorieën binnenkrijg? (hardloop app geeft aan dat ik bij het hardlopen ca 350 a 400 calorieën verbruik)
Lastiger? Nee, je gaat gewoon wat meer moeten/kunnen eten.
Als je echt nog maar net begint, wat je aangeeft in het begin van je post, zou ik me niet te veel zorgen maken om bulken (of cutten). Voldoende eiwitten eten, hard trainen en goed slapen.

Succes!
 
Back
Naar boven