XXL Nutrition

4 DECEMBER 2015: GLORY 26 AMSTERDAM

Bezoekers in dit topic

KaraKartal70

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
20 nov 2012
Berichten
652
Waardering
27
Lengte
1m86
Massa
95kg
Vetpercentage
13%
GLORY, 's werelds grootste kickboks organisatie heeft vandaag bekend gemaakt dat ze op vrijdag 4 december terug naar Nederland komen. GLORY 26 is de laatste show van het jaar en zal in de RAI Amsterdam worden gehouden. Er zullen maar liefst twee titel gevechten en een vedergewicht contender toernooi plaats vinden.

De Nederlandse zwaargewicht kampioen van GLORY, Rico Verhoeven verdedigt tijdens de hoofdpartij zijn titel tegen de winnaar van het vier-man zwaargewicht Contender Tournament. Dit toernooi vind op 9 oktober plaats in Denver en de deelnemers aan het toernooi zijn: Benjamin "Mister Gentleman" Adegbuyi, Mladen "The Scorpion Sting" Brestovac, Ben "de Guvner" Edwards en de Nederlands kickbokser Jahfarr Wilnis.

Ook komt de uit Helmond afkomstige Nieky “The Natural” Holzken in actie. De huidige weltergewicht kampioen van GLORY verdedigt zijn titel tegen de winnaar van het vier-man weltergewicht Contenter Tournament waarvan de deelnemers binnenkort bekend gemaakt worden.

"We zijn er trots op te dat we dit historische evenement, met de zegen van Burgemeester Van der Laan, in Amsterdam mogen organiseren” zei GLORY CEO Jon Franklin. "Na een jaar van onderhandelingen kunnen de Nederlandse fans eindelijk weer eens LIVE genieten van 's werelds beste kickboks organisatie.”

"Nederland heeft zo'n rijke geschiedenis in het kickboksen, ze hebben wereldberoemde sportscholen en vele grote kampioenen. Drie van onze zes regerend GLORY kampioenen zijn Nederlanders en twee van de kampioenen, Rico Verhoeven en Nieky Holzken zullen in actie komen.”

Tijdens GLORY 26 Amsterdam zal er ook een one-night, vier man vedergewicht Contender Tournament plaats vinden. Een van de deelnemers is de Nederlandse Marokkaan Mosab "Jaguar" Amrani die momenteel op #1 staat in de vedergewicht divisie.

Tickets voor GLORY 26 Amsterdam zullen vanaf volgende donderdag 5 oktober via ticketmaster.nl verkrijgbaar zijn.


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wie gaan er heen.
Ik ben aanwezig.
 
Wordt dit uitgezonden door spike?
 
Heb me kaartjes al poosje binnen, straks mooi Amsterdam in daarna Glory :D.
 
Lekkaaa vanavond is het zo ver
 
Dbb meet bij bellini. Vretennnnn
 
Iemand livestream aub?
Net nu dat kpn itv het niet meer doet bij mij... :mad:
 
Ik kijk op spike, gewoon tv. Maar die doet het niet meer bij jou?
 
Pff die Rijker noemt Verhoeven eerst Erik en daarna 5/6x Verhoef.. Lekker dan:o
Beest wel
 
Hoeveel weegt die Verhoeven?
 
116 kg @ 196
 
Ik kijk op spike, gewoon tv. Maar die doet het niet meer bij jou?
Ik heb geen tv... Ik kijk via de computer op interactieve tv van kpn. Nog nooit problemen mee gehad, tot vanavond dan ???
Gelukkig heb ik een goede stream gevonden, helaas wel in het in Turks of iets dergelijks maar ik kan tenminste iets zien :bow:
 
rico was nice, nu wachten op nieky:)
 
Wat een vette partij man van Nieky. Ik dacht zelf dat Marthel hem gewonnen had maar de jury dacht er anders over gelukkig.
 
Haha,was er ook bang voor. Beetje mat gevecht.
Maar toch de winst
 
Haha,was er ook bang voor. Beetje mat gevecht.
Maar toch de winst
Die lowkicks van Nieky kwamen wel lekker aan, had hij in de eerste en tweede ronde ook moeten doen :)
 
Die lowkicks van Nieky kwamen wel lekker aan, had hij in de eerste en tweede ronde ook moeten doen :)
Dan was het mss eerder afgelopen.
Maar goed hij heeft gewonnen en daar gaat het om. Al had er van mij best wat meer actief in gemogen.
 
Back
Naar boven