AndroidHealthClinic

4 jaar fitness (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roel1990

Novice
Lid geworden
5 aug 2011
Berichten
18
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
80kg
Vetpercentage
10%
Hallo allemaal,


Ik ben hier voor het eerst op dit forum, vandaar dat ik me even voor ga stellen. Ik ben Roel, 20 jaar en fitness nu 4 jaar. Ik heb altijd heel goed op me voeding gelet en ik ben nu puur natuur zelfs geen whey shake genomen.

In principe kan je bijna alles uit je eten halen, maar ik zat te denken aan iets van een creatine supplement te nemen, hebben jullie verstand welke een beetje goed zijn?

Daarnaast zit ik soms vaak klem met eten, doordat ik, en waarschijnlijk de meeste hier moeite hebben met veel eten ( 6-8 maaltijden), om hier een weightgainer te nemen, ik zit te twijfelen tussen deze:
Rice & Protein van bodylab en Lean Gain van B&F heeft er iemand hier ervaringen mee? En is dat niet allemaal troep met bomvol suikers...

Sorry van mijn vragen, maar heb echt geen idee ook al heb ik alle stickie's gelezen, scusi!

Greetz:D
 
Geen whey, maar wel Creatine en Weightgainer.... that's just weird :-)
mag ik dan vragen wat je hoopt te bereiken met de Creatine en gainer?
 
Geen whey, maar wel Creatine en Weightgainer.... that's just weird :-)
mag ik dan vragen wat je hoopt te bereiken met de Creatine en gainer?

ja natuurlijk mag je dat vragen:D

Whey haal ik allemaal uit me eten met kip en veel vis;)
Creatine kan je niet uit je eten halen, dus vandaar dat ik miss aan een kuurtje zat te denken of gewoon een pot.

En weightgainer zoals ik al zei ik heb soms niet alle tijd van de wereld, dus dan zou zo'n shake heel handig zijn:rolleyes:

Heb je nog meer vragen, just ask:D
 
Whey is een natuurlijk product.. just my 0.2$'s
 
Je haalt inderdaad veel eiwitten uit kip en vis, maar whey is toch een basisonderdeel als je bbuilding of fitness beoefent vind ik... wat eet je dan voor en na je training? :-) een hoop eieren en erna een hoop vis?

Ipv de weightgainer shake zou ik dan gewoon een eiwitshake nemen...

Ik neem de creatine van powersupplements.nl, enkel positieve ervaringen met :-)

---------- Post toegevoegd Fri 5 Aug 2011 om 14:32 ----------

ik ben nu puur natuur zelfs geen whey shake genomen.

ik ben ook puur natuur en drink wel whey shakes ;)
 
Whey zijn makkelijke en hoogwaardige eiwitten. Hoort eigelijk bij elke bb'er in de kast te staan ;)
 
Je haalt inderdaad veel eiwitten uit kip en vis, maar whey is toch een basisonderdeel als je bbuilding of fitness beoefent vind ik... wat eet je dan voor en na je training? :-) een hoop eieren en erna een hoop vis?

Ipv de weightgainer shake zou ik dan gewoon een eiwitshake nemen...

Ik neem de creatine van powersupplements.nl, enkel positieve ervaringen met :-)

---------- Post toegevoegd Fri 5 Aug 2011 om 14:32 ----------



ik ben ook puur natuur en drink wel whey shakes ;)

Voor mijn training eet ik 1 kilo kip met rijst, en na mijn training altijd een vruchten shake, zelf gemaakt met puur fruit en magere kwark ( 500 gram) dus dat is voor het slapen dan;)

Maar zoals je al zegt whey is ideaal voor na het trainen, daar heb je gelijk in:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Fri 5 Aug 2011 om 14:35 ----------

Whey zijn makkelijke en hoogwaardige eiwitten. Hoort eigelijk bij elke bb'er in de kast te staan ;)

haha jaa je hebt gelijk, maar sommige zijn beetje weird zoals mij :p

---------- Post toegevoegd Fri 5 Aug 2011 om 14:36 ----------

Whey is een natuurlijk product.. just my 0.2$'s

Ik haal liever alles uit me eten tot zover het kan natuurlijk, maar misschien moet ik toch overwegen om aan de shakies te gaan:eek:
 
1 kilo kip met rijst :D thats just sick man :D

Voor training eiwitshake+creatine, na de training weightgainer+creatine , voor slapengaan 500gr magere platte kaas + 30gr whey, 25cl Chocomelk light ;)
 
ja natuurlijk mag je dat vragen:D

Whey haal ik allemaal uit me eten met kip en veel vis;)
Creatine kan je niet uit je eten halen, dus vandaar dat ik miss aan een kuurtje zat te denken of gewoon een pot.

En weightgainer zoals ik al zei ik heb soms niet alle tijd van de wereld, dus dan zou zo'n shake heel handig zijn:rolleyes:

Heb je nog meer vragen, just ask:D
Creatine kan je wel uit je voeding halen :)
 
1 kilo kip met rijst :D thats just sick man :D

Voor training eiwitshake+creatine, na de training weightgainer+creatine , voor slapengaan 500gr magere platte kaas + 30gr whey, 25cl Chocomelk light ;)

Ja iedereen verklaarde mij altijd voor gek, maar 1 kilo kip, ik heb foto's van toen ik begon en 4 jaar later, ben nu wel een beest:rolleyes:


Chocomelk light is nieuw voor mij:D

---------- Post toegevoegd Fri 5 Aug 2011 om 14:44 ----------

Creatine kan je wel uit je voeding halen :)

zoals wat????
 
Ja iedereen verklaarde mij altijd voor gek, maar 1 kilo kip, ik heb foto's van toen ik begon en 4 jaar later, ben nu wel een beest:rolleyes:

images?q=tbn:ANd9GcQCWiTkRFKsveYvMcdyShUmpdnniqSpMQzEl4qDhxtnK_9Ys1DIQQ.jpg
 
pff beest op 80kg met 10% ja beach waardig fysiek maar geen beest.

+ Kilo kip is nutteloos, met 300gram kom je al heel ver. Gewoon weggegooid geld. Je lichaam zal nooit alle eiwitten benutte.
 
pff beest op 80kg met 10% ja beach waardig fysiek maar geen beest.

+ Kilo kip is nutteloos, met 300gram kom je al heel ver. Gewoon weggegooid geld. Je lichaam zal nooit alle eiwitten benutte.

Idd, 1 kilo kip, dat zijn 200 gram eiwitten haha. Genoeg voor een hele dag al bijna.

Je lichaam gebruikt er daar mss 40 tot max 50 gram van, de rest kak of pis je weg omdat je het gewoon niet kan verteren in 1 keer.
 
Idd, 1 kilo kip, dat zijn 200 gram eiwitten haha. Genoeg voor een hele dag al bijna.

Je lichaam gebruikt er daar mss 40 tot max 50 gram van, de rest kak of pis je weg omdat je het gewoon niet kan verteren in 1 keer.

wrong... try it;)
 
wrong... try it;)

1kg kip in 1 maaltijd is echt nergens goed voor hoor. Je traint al 4 jaar, maar je kennis laat je wel in de steek vrees ik.

Ga je eens inlezen over deze zaken, het internet staat vol van informatie over hoeveel eiwitten je lichaam kan opnemen.

Maar als je tips niet wil aanvaarden, dan ok :rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven