Fitness Seller

4 keer per week....

Bezoekers in dit topic

Pump

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
396
Waardering
1
ik heb eeen tijdje 6 keer per week getraind, dat ging in het begin vrij goed maar naar een paar maandjes ging ik nog wel steeds in kracht vooruit maar niet echt meer in massa, en ik was vaak moe terwijl ik 8 a 9 uur sliep en mijn voeding goed in orde was, toen heb ik een weekje helemaal nix gedaan en ben ik wel goed op mijn voeding en rust blijven letten. en nu train ik "maar" 4 keer in de week en ga ik weer als een speer ben nu 1,5 kg zwaarder in 1,5 week en ik kan alles zwaarder pakken, en ben altijd weer lekker wakker als ik s'ochtends opsta, maar nu komt de grote vraag.......ik heb op een cursus voor fitnessinstructeur dat verhaaltje gehad over supercompensatie,blablabla, maar ik mis mijn supercompensatie nou toch want ik train nu steeds 1 dag wel, andere dag nie enz enz....dus elke spier wordt weer pas naar 7 a 8 dagen weer getraind, dussszzz.....wat denken jullie ervan, gaat dat zo goed ofnie...??:D :D ???
 
Waarom zou je eraan twijfelen of het goed gaat? Je groeit en je kan steeds zwaarder trainen, dus werkt het voor jou.
Verder vind ik 4 x per week stuk beter dan 6 x per week, waarom mis je de supercompensatie?
 
ja daar heb je gelijk in....maar ik geloof dat je na +/- 48 a 72 uur op je top van je supercompensatie zit, dus dat je voor het beste resultaat de spier weer moet belasten, maar die mis ik dus want bij mij zit er 148 uur tussen....
 
Back
Naar boven