- Topic Starter
Thank you thank you 🙏
Klopt, ik wil eindelijk eens blokjes zien en (nagenoeg) geen vet, vooral die lovehandles moeten helemaal weg haha.Waarom 10-12% als doel? Is dat omdat je blokjes wil zien, of zit er een andere gedachte achter?
Je kan aan je buik wel zien dat je echt veel gewicht kwijt bent geraakt. Je huid is zijn elasticiteit kwijt. Dat komt vanzelf wel weer terug, duurt alleen wat langer. Zou zonde zijn als je daar op zou blind staren
Ik hoop dat dat beetje buikvet onderin niet uiteindelijk zal gaan hangen maar only time will tell, enige wat ik kan doen is het afvallen zo langzaam mogelijk doen en hard gaan in de gym.
Inmiddels zo vaak ge-jojo’t dat ik het niet eens meer helemaal goed herinner; in 2015 was ik een tijdje aan het trainen op ~1800? kcal als ik het mij goed herinner ? Daarna in 2016 ging ik vegan en was ik overtuigd van de high carb/low fat lifestyle haha dus nam op een gegeven moment zeker ~4000 kcal maar deed daarbij ziek veel cardio (uren fietsen), er is helaas nooit echt sprake geweest van stabiliteit en balans in mijn fitness ambities, ik hoop dat nu wel eindelijk te veranderen.Fijn om te lezen! En klinkt als een goed plan
Ik neem aan dat dit ook op zo weinig kcal was?
👍🏽duidelijkJa precies. Vocht is geen vet, maar kan wel een vertekend beeld geven. Maar als je jezelf dagelijks weegt dan is het ook makkelijker om een patroon te ontdekken.
Laatst bewerkt: