Fitness Seller

4 pack? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dawg

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
4 apr 2018
Berichten
337
Waardering
1.636
Lengte
1m85
Vetpercentage
11%
Ik voel een soort 4 pack als ik me buik aanspan (alleen als ik lig voel ik het goed, bijv in de ochtend als ik wakker wordt) betekend dit dat dit een goeie tijd is om te gaan cutten? Voorderest is er niks zichtbaar ofzo, heb opzich erg laag vet % maar heb zeker een wel een laagje buikvet
 
Als jij vind dat je moet cutten moet je het doen ( zolang het verantwoord is en je geen mager skelet wil zijn )

Zichtbare ABS zijn over het algemeen geen maatstaaf voor een later vet% ,
Bij sommige komen ABS door bij lager dan 10 %. Bij andere komen ze al door bij 13/14 %
 
Als jij vind dat je moet cutten moet je het doen ( zolang het verantwoord is en je geen mager skelet wil zijn )

Zichtbare ABS zijn over het algemeen geen maatstaaf voor een later vet% ,
Bij sommige komen ABS door bij lager dan 10 %. Bij andere komen ze al door bij 13/14 %
Helaas klopt dit :)
 
Wat dan, genen? of harder trainen? Heb ze nog nooit gezien. Zit nu op 12% vetpercentage denk ik, eerder zat ik wel op 10/11 maar toen had ik ze echt amper getrained
 
wederom het misterie van de abs, ze zijn er wel maar je ziet ze niet :D

ze zijn er wel hoor, maar of je een 2-4-6-8 pack hebt is genetisch bepaald, evenzo de symetrie en hoe ''diep'' ze liggen.
maar meestal hebben we te maken met een verkeerde inschatting van het vp.
een laag vp is een must, abs trainen helpt wel als je ze traint zoals je een andere spiergroep traint.
maar zoals al is aangegeven, de vorm en aantal blokken ligt al vast.
 
  • Like
Waarderingen: Dawg
Back
Naar boven