XXL Nutrition

4 punts meting

Bezoekers in dit topic

barebald

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
4 feb 2013
Berichten
4.543
Waardering
833
Lengte
1m78
Massa
90kg
done :)
 
Laatst bewerkt:
foto's werken niet..
 
Vaag, zal ze zo ff opniuw oploaden. Imgur werkt normaal toch?

---------- Post toegevoegd Tue 19 Feb 2013 om 20:44 ----------

Nu ff tinypic geupload.
 
Ohja, stats nog ff:

180cm, 80.5kg. Nu zon 2 weken aan het cutten.
 
12% zou volgens mij goed kunnen hoor, zo te zien heb je alleen wat vet op je buik.
 
Vooral daar idd, en denk dat het merendeel van mn gewicht ook te danken is aan mn benen. Ik heb altijd op NL topniveau ijshockey gespeeld, en na 3 jaar niks doen squat ik na 3 weken trainen weer 8x80, terwijl de rest van mn krachtstats niet on par liggen zeg maar.

Vind 12% toch wel erg weinig als ik zo wat pics bekijk hier.. hmm.
 
Lijkt me toch wel wat meer dan 12..
 
Het zal misschien inderdaad wat meer zijn dan de 12% die uit de meting komt, maar het zal zeker niet veel hoger liggen. Met deze meting als uitgangspunt is het natuurlijk wel gewoon mogelijk de vooruitgang te meten in je cut. Uiteindelijk gaat het om het resultaat dat je in de spiegel zit! Cijfers zeggen daarbij niet alles
 
Hm, lijkt me toch wel redelijk kloppen. Precies zijn deze meetmethodes nooit. Maar in elk geval betrouwbaarder dan die electronische meters.
Iemand anders schreef een tijdje geleden dat je je niet blind moet staren op het exacte percentage, maar de verandering van het percentage dat je in de loop van de tijd ziet. En dat is ook zo.
 
Gooi je kh er paar dagen uit, eet brocoli en asperges en zeik eens een deel water eruit.
Dan maak je als je uit bed komt foto's en dan kun je pas ergens naar kijken
 
Klopt, het is voor mij ook meer een uitgangspunt om vanaf te beginnen zeg maar. Tevens gevraagd omdat ik op rond 11% wil staan voordat ik ga cleanbulken.
 
Klopt, het is voor mij ook meer een uitgangspunt om vanaf te beginnen zeg maar. Tevens gevraagd omdat ik op rond 11% wil staan voordat ik ga cleanbulken.

Dan zou ik nog even doorgaan met cutten... Dit is echt geen 11%... (ik zou zeggen 12-15%, maar het is maar een cijfer)
 
Dan zou ik nog even doorgaan met cutten... Dit is echt geen 11%... (ik zou zeggen 12-15%, maar het is maar een cijfer)

Nee, dat weet ik ook. Daarom ook maar ff topiv aangemaakt, vond t al n rare uitkomst.
 
Dit is inderdaad geen 12% BF.
 
14-17% lijkt mij
 
denk idd 14/15
 
Zal er niet gek ver van af zitten, maar het is nog geen 12%.

Komt je meting wel steeds op hetzelfde uit als je het vaker doet?
 
JwM8zQK.jpg
 
Zal er niet gek ver van af zitten, maar het is nog geen 12%.

Komt je meting wel steeds op hetzelfde uit als je het vaker doet?

Heb 3x gemeten bij alle 3 de punten en daar het gemiddelde per meetpunt van gepakt. Denk dat ik t mn vriendin morgen ff laat doen.. misschien werkt dat beter.
 
Back
Naar boven