AndroidHealthClinic

4 weken Epistane cycle log

Bezoekers in dit topic

Op de een of andere manier lijkt het wel of de werking van epi bij mij langer op zich heeft laten wachten. De pomp die andere beschrijven in hun logs na ongeveer 2 weken heb ik gisteren pas ervaren.

Heb gisteren borst/triceps getrained en het deed bijna pijn om na de training m'n armen te buigen. Zelfs in ontspannen toestand bleef de pomp enorm aanwezig..voelt wel goed eigenlijk ;)
 
Ik heb trouwens puffy nipples overgehouden aan epistane. Alles rond mn tepel ( inclusief tepel ) voelt zo soft als iets aan :( en tgaat niet meer weg :p

Kan het mss door te bulken. Ik krijg meestel puffy nipples als ik boven de 15 - 16% ga in men bf. Echt raar maar het is echt een grens waar ik over ga, het kan op minder dan een week verdwijnen tijdens de cut. Zou me er niet te veel zorgen over maken.
 
Einde week 4

En al weer 4 weekjes verder ;). Eigenlijk niet veel bijzonders te melden.
M'n gewicht zat vanmorgen op 86,5. In totaal nu 4 kilo zwaarder.

Sides: De acne die anderhalve week geleden kwam opzetten is ondertussen vrijwel helemaal weggetrokken. Verder merk ik eigenlijk buiten het sporten er helemaal niets van.

Heb nog 1 week te gaan en ga vanaf morgen op 50mg verder. Ik ben eigenlijk wel benieuwd of mijn voorgangers (die ook op 50mg hebben gezetten) dat verschil ook echt merkten...ik groei namelijk nog steeds dus zou ook op 40 door kunnen gaan..
 
Einde week 5

En voor je het weet zijn die paar weken weer voorbij ;) ..heb uiteindelijk 5 kilo gewonnen bij een zelfde vetpercentage. Morgen ga ik beginnen met de nakuur..2 weken nolva,advanced pct, leversuppl.en kre alkalyn.

Heb zelfs nu nog geen last van sides..alles werkt prima, geen acne maar de groei is ook zo'n beetje gestagneerd. Mooi moment om te stoppen dus.

Ben van plan om tot het einde van het jaar door te (clean) bulken, dan maandje aftrainen en wellicht dat ik dan de moed heb om test te gaan zetten :D

Bedankt voor jullie reacties /pm's
 
Mooi resultaat kerel. Kan je een update geven van je PCT, en wat je uiteindelijk over hebt gehouden ná je PCT?
 
Mooi resultaat kerel. Kan je een update geven van je PCT, en wat je uiteindelijk over hebt gehouden ná je PCT?

Zal aan het eind van de pct effe een vetmeting inplannen..ben zelf ook wel benieuwd hoeveel ik uiteindelijk over houd.
 
Eindresultaat (na pct)

Ik heb de pct afgerond, dwz 2 weken nolva. Advanced pct is nog 2 weken slikken.
Ook hiervoor geld voor mij dat ik van de nolva niets gemerkt heb. Geen verminderde zicht of vocht of wat dan ook..

Uiteindelijk heb ik 4.5 kg winst gehaald in 5,5 week en is mijn vetpercentage weer 12%
Overall was het een milde kuur, merkte er eigenlijk heel weinig van zowel van de krachttoename als van de sides (welke?)

Het is mij niet helemaal gelukt om zo droog te blijven als aan het einde van de kuur. Als ik minder at viel ik direct af en meer zorgde ook voor extra vet. Effect van de hogere oestrogeen levels is dus goed te merken en ben dan ook blij dat ik niet al te hoog qua vetpercentage zat en dus ook zit.
 
nette resultaten, ik ben het denken om rond januari epistane kuurtje te doen, maar heb ook nog h-drol liggen.

wil dus of combineren of een van de 2 maar weet nog niet precies hoe en wat, nog ff de tijd om uit te zoeken hoe ik het dit keer ga doen.
 
Back
Naar boven