XXL Nutrition

4 weken Epistane cycle log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

weet niet wat sommige ervan verwachten, 5 kilo winst zonder veel vocht is een puike prestatie, voor een oral only. ik heb epi als kickstart gebruikt :D heerlijk spul en wijnig sides


Mijn verwachtingen waren absoluut niet onreeel..hoopte in 4 weken zo'n kleine 4 kilo zwaarder te worden. Momenteel zit ik op 2,5 kg en na een nieuwe vetmeting vandaag ben ik helemaal tevreden. ging met 11,9 procent de kuur in en stond vanavond op 9,2.

Eet 100% clean en houd me zeer goed aan m'n voedingsschema.
Al met al zijn de cijfertjes niet verkeerd..het is meer het gevoel dat uitblijft...meer pomp/kracht e.d.
 
Op 1 dag. ipv opbouwen naar 3 per dag ben ik daar maar meteen mee begonnen.

Heb zelf de eerste dag 20mg genomen en de 2e dag op 30mg..maar wel verspreid over de dag (ochtend/avond en ochtend/middag/avond)..merkte er ook niets van.
 
Flinke trek de gehele dag, is dat 1 van de positieve sides?
 
Oke ja omdat het er niet bijstond daarom vond ik het al vreemd
 
Ik heb trouwens puffy nipples overgehouden aan epistane. Alles rond mn tepel ( inclusief tepel ) voelt zo soft als iets aan :( en tgaat niet meer weg :p
 
Ik heb trouwens puffy nipples overgehouden aan epistane. Alles rond mn tepel ( inclusief tepel ) voelt zo soft als iets aan :( en tgaat niet meer weg :p

Wat was je PCT?
 
Flinke trek de gehele dag, is dat 1 van de positieve sides?

Dat kan je wel stellen ;) ... De eerste week had ik nogal moeite met het naar binnenkrijgen van de 3900kcal waar ik nu op zit. Dat gaat nu, op het ontbijt na eigenlijk best makkelijk.
 
Raar, normaal moet nolvadex bij zo '''milde'' kuur toch al voldoende zijn om dat te voorkomen?
 
Nee, helemaal geen vet aangezien ik het nog steeds heb en ik <10 % stond.
Jammer, maar je ziet het niet zo hard, tvoelt gewoon heel k*t aan :D
 
Nee, helemaal geen vet aangezien ik het nog steeds heb en ik <10 % stond.
Jammer, maar je ziet het niet zo hard, tvoelt gewoon heel k*t aan :D

Begon het al tijdens je kuur te ontstaan?.. en heb je nog overwogen om andere middelen te gebruiken om dit op te lossen?
 
Einde week 3

Okee week 3 zit er nu op.. Vanmorgen gewogen en zit nu op 85.6. In totaal nu dus ruim 3 kilo winst en omgerekend zelfs 5 kilo massa/vocht. Ik ga aan het eind weer een vetmeting inplannen maar voor m'n gevoel zit ik nog rond de 10%.

Ik merk nu ook dat m'n kracht iets toeneemt. Ik haal bij vrijwel alle oefeningen zo'n 2 a 4 herhalingen meer, vooral op de laatste set. Omdat ik vandeweek bij flyes m'n elleboog overstrekte ben ik nu extra waakzaam op blessures. Dus ik houd het voornamelijk bij extra herhalingen.

Sides tot nu toe: Geen enkele noemenswaardige.
Heel klein beetje acne, maar kan ook door de hogere dosering eiwitten komen
Geen verschil qua libido, prestaties zijn nog optimaal :cool:

Ik heb ondertussen m'n tweede potje epi binnen gekregen en heb besloten om de kuur naar 5 weken uit te breiden. Komende week op 40mg en de laatste week op 50mg.
Ik heb genoeg over om nog een week op 50mg erbij te doen..hier twijfel ik nog aan. Ook is het een mogelijkheid om per direct naar 50mg te gaan.
Wat betreft de nakuur ga ik 2 weken nolva op 20mg gebruiken..just to be sure.
 
Begon het al tijdens je kuur te ontstaan?.. en heb je nog overwogen om andere middelen te gebruiken om dit op te lossen?

Nee, is net na de 'kuur' begonnen.
En heb er niet over nagedacht om andere middelen te gebruiken, heb 4 weken nolva gebruikt en is niet voorbij gegaan. Binnekort ga ik wel eens langst de dokter gaan en vragen wat ie er an kan doen :D
 
Nee, is net na de 'kuur' begonnen.
En heb er niet over nagedacht om andere middelen te gebruiken, heb 4 weken nolva gebruikt en is niet voorbij gegaan. Binnekort ga ik wel eens langst de dokter gaan en vragen wat ie er an kan doen :D

Hmm..ik ga het zelf goed in de gaten overigens. Indien nodig kan ik evt. snel aan arimidex komen. maar goed..we gaan het wel zien.
 
't is geen gyno hé. maar gewoon echt puffy tepels. Vroeger waren die normaal mannelijk en nu voelen ze zo soft aan, net als het weefsel errond. Snap het niet echt, maar dat heb je nu eenmaal als je met zo'n middelen werkt. Gewoon opletten ja ;)
 
Back
Naar boven