XXL Nutrition

4 Weken Epistane Cycle

  • Topic starter Royze
  • Startdatum
  • Reacties 114
  • Weergaven 23K
  • Volgers 6

Bezoekers in dit topic

Royze

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
3 mrt 2007
Berichten
1.155
Waardering
11
Lengte
2m20
Massa
150kg
Vetpercentage
> 50%
Vandaag was het dan eindelijk zo ver.. de bel ging en daar stond de meneer van TNT met een aangetekend pakketje uit de UK :) Had ook niet langer moeten duren.

Plan is om een volle cycle te doen, dus alle dagen nemen.

wk 1, 10-20-20-30-30-30-40
wk 2, 40-40-30-30-40-40-40
wk 3, 40-40-40-40-40-40-40
wk 4, 40-40-40-40-40-40-40


(bold is genomen)

Begonnen met taurine 3gr en zal dit langzaam aan opvoeren

Afhankelijk van hoe het gaat zal ik besluiten om eventueel de laatste week/ dagen het aantal mg omhoog te schroeven.


Ongeveer een maand of wat geleden heb ik nog mijn lever laten onderzoeken en daarvan heb ik nog de volgende waardes;

Alk. Fosfatase 84
gamm-GT 39
ASAT 45
ALAT 69
LD 194
CK 580
CK-MB 21

Kcal intake zal ik tijdens de cycle wat omhoog gooien en zal zo rond de 3800-4000 uitkomen.

Stats verder;
- 188cm
- 97kg
- vet % word morgen gemeten aangezien de tang missing was op de gym

*edit*
before en after pics komen na afloop van de cycle
 
Laatst bewerkt:
Succes kerel, zal hem zeker volgen!
Zit je voeding verder goed?
 
zou je niet gewoon week 2 meteen beginnen op 40?
 
zou je niet gewoon week 2 meteen beginnen op 40?

Persoonlijk zou ik dat ook doen, en dan in week 3 of week 4 hoger te gaan in mg.

bijv:
30/40/50/60

Kan best bij die stats.
 
Hoelang heb je moeten wachten op je epistane?
 
Ow, een week valt goed mee.
Hoe ziet je Pct eruit?
 
Ow, een week valt goed mee.
Hoe ziet je Pct eruit?

Week is idd goed te doen.. denk dat bestelling in Nederland er nog het langst over gedaan heeft als ik royalmail track and trace mag geloven.

Over pct, heb hier in ieder geval advanced pct staan en ga direct weer knallen met shock en storm.
Mocht ik last krijgen van ernstige shutdown dan zal ik nolva moeten gaan gebruiken, maar ga hier niet van uit
 
Ik zal je log volgen.

succes kerel, ben benieuwd.

Ga je tijdens je cycle nog een bloed test doen om te vergelijken?
Ben erg benieuwd naar je lever waardes tijdens de cycle.
 
Ik zal je log volgen.

succes kerel, ben benieuwd.

Ga je tijdens je cycle nog een bloed test doen om te vergelijken?
Ben erg benieuwd naar je lever waardes tijdens de cycle.

Ga een afspraak maken om na 4 weken (einde cycle) dezelfde waardes opnieuw te laten testen en dan naast deze te leggen
 
Ga een afspraak maken om na 4 weken (einde cycle) dezelfde waardes opnieuw te laten testen en dan naast deze te leggen


Full epi cycle zonder lever supp?
 
Week is idd goed te doen.. denk dat bestelling in Nederland er nog het langst over gedaan heeft als ik royalmail track and trace mag geloven.

Over pct, heb hier in ieder geval advanced pct staan en ga direct weer knallen met shock en storm.
Mocht ik last krijgen van ernstige shutdown dan zal ik nolva moeten gaan gebruiken, maar ga hier niet van uit

je zal het nie nodig hebben denk ik.het hangt ook van pers tot persoon af. zit nu in men laatste week op 50 (full) en de sides zijn echt minimaal gewoon beetje last van men onderrug en men libido maar zo erg is het nie misschien doe ik nog een week bij op 60 alvast veel succes zal het volgen
 
Ik ga dit volgen. Erg intressant.

Geaboneerd*
 
heey netjes, ik ben nu ook besig met ong dezelfde cycle! zit nu in week 2 op 40 mg, ik kijk verder hoe het gaat anders heel misschien de laatste week na 50 mg per dag. heb alleen wat last van me rug helaas. denk niet dat t de backpumps zijn, maar meer een vervelende steek :( ik denk dat ik m wat heb verrekt.

waarom hoef je eigenlijk niet af te bouwen op het einde, iemand een idee?
 
Full epi cycle zonder lever supp?

Met liver support ben ik bang dat ik geen betrouwbare uitslag krijg bij mn bloedonderzoek na de cycle.. ga er niet vanuit dat mn lever erge impact zal krijgen van de cycle.. maar mocht dat zo zijn dan zal ik na het bloedonderzoek wat nodig heb knal ik er snel een liver detox tegenaan en ik ga er vanuit dat de waardes zich na verloop van tijd zelf wel zullen herstellen.. is al eerder gebeurd bij mij :)
 
Met liver support ben ik bang dat ik geen betrouwbare uitslag krijg bij mn bloedonderzoek na de cycle.. ga er niet vanuit dat mn lever erge impact zal krijgen van de cycle.. maar mocht dat zo zijn dan zal ik na het bloedonderzoek wat nodig heb knal ik er snel een liver detox tegenaan en ik ga er vanuit dat de waardes zich na verloop van tijd zelf wel zullen herstellen.. is al eerder gebeurd bij mij :)


Of te wel wanneer je urine een cola kleur heeft en je alles geel ziet, Dan ga je de lever supps nemen ? Right..... :roflol:

Beter to be safe then sorry mate, Maar goed het is jou lichaam.

Het voordeel van een liver supp is meestal ook dat het je bloed druk verlaagt, Somige mensen krijgen last van een hoge bloeddruk als ze epi gebruiken, En dat die een prostate support bevat (AI Cycle Support heeft dit)

Maar ja het is jou eerste cycle dus dan heb je een hele "sterke" lever die totaal geen last krijgt van je Epistane cycle. :nope:

*EDIT*
Nu vraag ik me af wat je bedoelt met je minder betrouwbaar bloedonderzoek door gebruik van lever supp ?

Als die test aan geeft na je cycle dat je een minimale lever waarde verhoging heb gekregen is dat juist het teken dat het heeft geholpen, Het is niet zo dat op de test je lever waarde goed "lijkt" terwijl dat niet het geval is.

Is je lever waarde aan het eind van je cycle zonder lever supp sky-high dan kan je aan nemen dat je lever ook flink wat te voor duren heeft gehad, En je in je PCT het een en ander moet aan passen.
 
Laatst bewerkt:
@Cain
Thanks voor je input.

Als die test aan geeft na je cycle dat je een minimale lever waarde verhoging heb gekregen is dat juist het teken dat het heeft geholpen, Het is niet zo dat op de test je lever waarde goed "lijkt" terwijl dat niet het geval is.

Is je lever waarde aan het eind van je cycle zonder lever supp sky-high dan kan je aan nemen dat je lever ook flink wat te voor duren heeft gehad, En je in je PCT het een en ander moet aan passen.

Bedoeling is om na de cycle zonder support te kijken wat de waardes zijn.
Ben benieuwd naar hoe groot de impact is op mn lever tijdens een cycle, mocht dit meevallen; ideaal. Mocht dit niet zo zijn dan weet ik dit voor een eventuele volgende keer en zal ik dan ook idd het één en ander gaan aanpassen.

Punt is dat je de één hoort zeggen dat een liv support niet nodig is en een ander wel. Zoals met zoveel dingen kom je hier maar op 1 manier achter
 
maar waar hoor jij mensen zeggen dat je geen lever supp nodig heb bij een full cycle ?
 
Back
Naar boven