AndroidHealthClinic

4 Weken Epistane Cycle

  • Topic starter Royze
  • Startdatum
  • Reacties 114
  • Weergaven 23K
  • Volgers 6

Bezoekers in dit topic

Het lag dus niet aan mij! Haha... Trouwens ben, naast het onderzoek, ook wel benieuwd hoe de TS zich houdt tijdens zijn PCT! (Libido, spierbehoud etc :P)
Hahaha dus ik ben niet de enige die met smart zit te wachten op dat bloedonderzoek:P
 
Hahaha dus ik ben niet de enige die met smart zit te wachten op dat bloedonderzoek:P

Natuurlijk niet :P Als er iets waardevol is m.b.t. de hype van 2009, genaamd Epistane, is het wel de schadelijkheid. Respect voor de "proefpersonen" in ieder geval :cool:
 
Het lag dus niet aan mij! Haha... Trouwens ben, naast het onderzoek, ook wel benieuwd hoe de TS zich houdt tijdens zijn PCT! (Libido, spierbehoud etc :P)

Moet zeggen dat ik de massa die ik heb verkregen naar de cycle ook gewoon nog heb kunnen behouden, daarover ben ik zeer tevreden.
Kwa kracht ging het wel weer even wat achteruit na het einde van de cycle, maar ben nu ook zonder epi gewoon weer zwaar aan het pompen (vandaag zelfs mn pr van tijdens de cycle met dumbbell press verbeterd naar 5x52)

Libido is goed, valt weinig anders over te zeggen

*fingers crossed om morgen de uitslag te hebben*
 
Enige last van bijwerkingen? bv: mind****s ofzo? Duizeligheid?...
 
Enige last van bijwerkingen? bv: mind****s ofzo? Duizeligheid?...

mind****s? :P
on cycle niet echt bijwerkingen gehad op wat backpump na in de laatste week.
misschien ook nog een klein beetje last van acne op mn rug, maar dat stelde echt niets voor en kan ook zomaar door iets anders gekomen zijn
 
mind****s? :P
on cycle niet echt bijwerkingen gehad op wat backpump na in de laatste week.
misschien ook nog een klein beetje last van acne op mn rug, maar dat stelde echt niets voor en kan ook zomaar door iets anders gekomen zijn

Mind****s: zoals met aas: hormonenwisselingen, stemmingwisselingen,..

Wat is backpump?

Ook geen last van opeens dalende en stijgende bloeddruk?
 
En en de resultaten van het bloedonderzoek? Vallen ze mee:P?
 
of moeten we weer 3 weken wachten:D

j/k
 
om 1400 hang ik weer aan de tel en hoop ik ze te hebben gvd
 
sta in de wacht :P
 
eindelijk iemand gesproken net, is sprake van een verhoogde spierwaarde en daarom wil de arts me terugbellen. Dat zal op 11mei gebeuren.
Nu ga ik iig wel ff de lijst ophalen met de waardes die als het goed is klaarligt voor me
 
Laatst bewerkt:
eindelijk iemand gesproken net, is sprake van een verhoogde spierwaarde en daarom wil de arts me terugbellen. Dat zal op 11mei gebeuren.
Nu ga ik iig wel ff de lijst ophalen met de waardes die als het goed is klaarligt voor me

11 mei... Goeiedag zeg, hebben die lui 't zo druk :rolleyes:
Nja, dringend is het dan in ieder geval niet lijkt me.
 
Verhoogde spierwaarde???
 
Goed eindelijk dan de waardes :)

Eerste getallen zijn van voor de cycle en de 2e zijn van na de cycle

Alk. Fosfatase 84 > 107 (normaal 0/120)
gamm-GT 39 > 19 (normaal 0/55)
ASAT 45 > 46 (normaal 0/35)
ALAT 69 > 44 (normaal 0/45)
LD 194 > 213 (normaal 0/250)
CK 580
CK-MB 21

Het kan zijn dat met CK mn creatine (fosfo)kinase bedoeld word, maar deze staat op mn nieuwe uitslagforumlier als CPK
De waarde daarvan is iig 1036 (normaal 0/170) beetje verhoogd dus :P

Op de ASAT en de creatine waarde na is dus alles normaal.
Creatine waarde zal wel te verklaren zijn door het gebruik ervan en of dat ASAT (aspartaataminotransferase) nog echt boeiend is hoor ik de de 11e pas.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven