Fitness Seller

40, 124 kilo en gaan...

Bezoekers in dit topic

Abc1

Novice
Lid geworden
25 dec 2022
Berichten
4
Waardering
5
Lengte
1m79
Massa
124kg
Vetpercentage
43%
Hoi hoi,
Nou daar ben ik dan, 40 jaar moeder van 2 en ik wil gaan bodybuilden.
Ik ben nu nog internationaal powerliften maar ik wil mijn lijf de uitstraling geven die het verdiend, dit betekent voor mij strak en mooi gespierd.

Ik ben ontzettend benieuwd of er meer dames zijn met overgewicht die zijn gestart met bodybuilding.

Fijne Kerst!
 
Succes, al ben ik geen vrouw(net gecheckt op de wc) :flexbiceps:
 
Haha thnx
 
Welkom en succes!
Geen eigen ervaring met overgewicht.
Maar als je je doelen haalbaar kiest dan gaat het je lukken!
Het is een kwestie van consistent je houden aan je voeding, training en rust.

Ga je een log starten?
Daar kan je voor jezelf je vooruitgang bijhouden en ook je vragen over je voeding en training stellen.
 
Thnx, ga ik zeker doen!!
 
Hoi hoi,
Nou daar ben ik dan, 40 jaar moeder van 2 en ik wil gaan bodybuilden.
Ik ben nu nog internationaal powerliften maar ik wil mijn lijf de uitstraling geven die het verdiend, dit betekent voor mij strak en mooi gespierd.

Ik ben ontzettend benieuwd of er meer dames zijn met overgewicht die zijn gestart met bodybuilding.

Fijne Kerst!
Wat til je nu ?
Hoe train je nu ?
Succes :thumb:
 
Hoi hoi,
Nou daar ben ik dan, 40 jaar moeder van 2 en ik wil gaan bodybuilden.
Ik ben nu nog internationaal powerliften maar ik wil mijn lijf de uitstraling geven die het verdiend, dit betekent voor mij strak en mooi gespierd.

Ik ben ontzettend benieuwd of er meer dames zijn met overgewicht die zijn gestart met bodybuilding.

Fijne Kerst!
Hoe oud zijn je dochters vraagt rippedmeeuw en Ano_110723
 
de body heb je al, nu nog builden :kerst:
welkom en succes!
fijne Kerst
 
Momenteel heb ik even geen trainingsschema. Maar Bench 87.5, squat 180 en deadlift 185kg

dat doe je goed!

Maar idd, laat het pl voor wat het is, geen enkele vrouw wilt 124 kg wegen...dat zijn die drie cijfertjes niet waard.
 
Back
Naar boven