MuscleMeat

4000Kcal bulk voedingsschema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

BodyBulk

Cool Novice
Lid geworden
6 jul 2020
Berichten
60
Waardering
28
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
13%
Ik zit nu op het einde van mijn 1e week van mijn bulk, alleen heb besloten mijn voedingsschema helemaal om te gooien. Ik merk dat het erg lastig is om een koude bak met vis en rijst op te kanen in de pauze op school, dus ik heb een nieuw voedingsschema gemaakt en gebaseerd op efficiëntie.

Ik zit nu in mijn bulk van 4000Kcal. Ik bouw dan rustig 1,5kg per week op (in combi met mijn kuur)
Ik eet in de avond nog gewoon mee met mijn ouders, dus dat weeg ik af tot 750Kcal, alleen het aantal macro's verschilt dus elke dag, die heb ik dus weggelaten in de berekening

Kcal totaal: 3950
(macro's zonder avondeten erbij gerekend)
P: 215g
F: 103g
C: 380g

Ontbijt: 527Kcal / 42g proteïne
50g havermout
30g whey chocolate
20g pindakaas
200ml melk

Lunch: 1495Kcal / 65,5g proteïne
3 wraps
(vulling:)
1 blik tonijn
2 eetlepel mayonaise
1 rode ui
2 eetlepel pesto
1 handje rucola
150g witte rijst
3 eieren gekookt

Lunch 2: 512Kcal / 15g proteïne
2 bruine broodjes
40g pindakaas

Avondeten:
Wat de pot schaft (wegen tot 750Kcal)

After workout: 275Kcal / 30g protëine
200ml melk
35g whey
35g instant oats

Before bed: 100Kcal / 11,3g proteïne
250g magere aarbeikwark

Drinken: 495Kcal / 46,5g proteïne
1500ml optimel 0% vet

Ik vind zelf eiwitshakes verschrikkelijk. Dus vandaar de optimel om aan extra Kcal te komen en meteen een hoop eiwitten binnen te krijgen.

hebben jullie nog tips om mijn voedingsschema te verbeteren?
 
Hoe ziet je avondeten er doorgaans uit?
Eet je regelmatig vette vis? Verder ziet het er prima uit, gewoon basic maar goede producten. En vanwaar zo'n klein ontbijt en zo'n grote lunch? Niet zo'n ontbijter? :D (boeit geen f*ck, gewoon zo doen als dat goed bevalt).
 
Hoe ziet je avondeten er doorgaans uit?
Eet je regelmatig vette vis? Verder ziet het er prima uit, gewoon basic maar goede producten. En vanwaar zo'n klein ontbijt en zo'n grote lunch? Niet zo'n ontbijter? :D (boeit geen f*ck, gewoon zo doen als dat goed bevalt).
Ik vind ontbijten verschrikkelijk :) krijg met moeite een glas water weg haha. Wat ik in de avond eet verschilt heel erg, elke dag iets heel anders
 
Ik vroeg hoe zijn avondeten er doorgaans uit ziet. Je hoeft geen antwoord te geven hoor, maar je vraagt om advies. :roflol:
 
Ik vroeg hoe zijn avondeten er doorgaans uit ziet. Je hoeft geen antwoord te geven hoor, maar je vraagt om advies. :roflol:
Ik antwoord toch ook :) ik zeg dat het elke dag verschilt. Mijn ouders willen elke dag wel een nieuw recept proberen
 
Trouwens BodyBulk je zit te kuren maar je moet nog allemaal basic vragen stellen zoals hoe je moet trainen, hoe je moet injecten (basically) en of je eten goed is.
Zou je niet beter eerst wat leren?

Ik vraag nier 'hoe moet ik' ik vraag of er tips zijn. Net als bij dat topic over trainen. Ik train altijd ppl, maar vroeg me alleen iets af
 
Ik vraag nier 'hoe moet ik' ik vraag of er tips zijn. Net als bij dat topic over trainen. Ik train altijd ppl, maar vroeg me alleen iets af
Als je weet hoe het moet, waarom dan twijfelen?
 
Als je je vol wil inzetten voor het trainen en zelfs kuren, waarom dan niet je eigen eten koken? Avondeten wat de pot schaft is bijna niet te berekenen, tuurlijk je kunt je pan macaroni afwegen, maar no way dat je kunt inschatten hoeveel gehakt, saus, ei en noem het maar op er op je bord ligt.
 
Als je je vol wil inzetten voor het trainen en zelfs kuren, waarom dan niet je eigen eten koken? Avondeten wat de pot schaft is bijna niet te berekenen, tuurlijk je kunt je pan macaroni afwegen, maar no way dat je kunt inschatten hoeveel gehakt, saus, ei en noem het maar op er op je bord ligt.
$$
 
Elke dag opzich wel aan goed voedsel voor een 18 jarige plus de andere koster er bij
Als het alleen om het avondeten gaat, is het maar net waar je prioriteiten liggen, kosten per dag zijn dan niet zo hoog als je een beetje op de prijzen gaat letten.
 
Zelfs voor een 31 jarige :(
Ah joh lekker nachtdienst straks cashen!!!!
Ik snipper 2 nachten denk ik :p vandaag en morgen middag dan maandag pas weer beginnen:)
 
Als je weet hoe het moet, waarom dan twijfelen?
Altijd blijven leren, nieuwe inzichten etc. Maar dan al aan de gear :dunno:

Ik heb bv gisteren teveel vette zalm gegeten, kreeg de kwark niet meer weg, toch wat bijgeleerd.
 
Ik antwoord toch ook :) ik zeg dat het elke dag verschilt. Mijn ouders willen elke dag wel een nieuw recept proberen
Met andere woorden, het varieert in groente, vlees en vis?
Verder mis ik fruit in je schema, maar op zich zie ik voldoende variatie dus een must is het niet..
 
Altijd blijven leren, nieuwe inzichten etc. Maar dan al aan de gear :dunno:
De verleiding van een short-cut is helaas erg groot.
Gelukkig is hij 18, maar het blijft nog discutabel of zijn epifysairschijven überhaupt al gesloten zijn, aangezien dat bij sommigen pas rond de leeftijd van 21 plaatsvindt.
 
Back
Naar boven