Fitness Seller

4000Kcal bulk voedingsschema (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

In t ene topic boeit t je niks wat je vreet en in te andere topic wordt op de mineraal nauwkeurig geteld. Welkom to DBB.
Snap niet dat OP helemaal kapot wordt gemaakt als je een vraagt stelt. Komt dat puur omdat ie kuurt? :nut:
 
In t ene topic boeit t je niks wat je vreet en in te andere topic wordt op de mineraal nauwkeurig geteld. Welkom to DBB.
Snap niet dat OP helemaal kapot wordt gemaakt als je een vraagt stelt. Komt dat puur omdat ie kuurt? :nut:
Als forum heb je ook de verantwoordelijkheid om mensen te wijzen op mogelijk risico's toch?
 
Als forum heb je ook de verantwoordelijkheid om mensen te wijzen op mogelijk risico's toch?
Volledig met je eens. Maar ik als mee-lezer voor eigen input haal hier weinig kwaliteitsantwoorden uit.
Je kan beter een nieuwe categorie openen : "Feedback voor lid X" waar je iedereen aan de schandpaal kan nagelen. Zoals nu in het topic gebeurt. Maar dan blijft het topic iig clean :p
 
Als je je vol wil inzetten voor het trainen en zelfs kuren, waarom dan niet je eigen eten koken? Avondeten wat de pot schaft is bijna niet te berekenen, tuurlijk je kunt je pan macaroni afwegen, maar no way dat je kunt inschatten hoeveel gehakt, saus, ei en noem het maar op er op je bord ligt.
Ik kan het wel 100% afwegen. Mijn ouders gooien speciaal niks bij elkaar voor mij zodat ik het precies kan afwegen
 
De verleiding van een short-cut is helaas erg groot.
Gelukkig is hij 18, maar het blijft nog discutabel of zijn epifysairschijven überhaupt al gesloten zijn, aangezien dat bij sommigen pas rond de leeftijd van 21 plaatsvindt.
Ik snap dat 18 erg jong is. Ik train wel al 5 jaar en gebruik het niet als een 'shortcut' van skinny naar groot. Maar van groot naar groter. Ik wil wedstrijden gaan doen en vandaar.
 
Gear is gelukkig gratis besef ik me net
Gear is zeker niet gratis. Maar als ik in de avond gewoon met mijn ouders mee kan eten en dat afweeg tot 750kcal. Waarom zou ik dat dan niet doen? Ik zit met mijn eiwitten al hoog genoeg dus dat hangt niet af van het avond eten
 
Ik snap dat 18 erg jong is. Ik train wel al 5 jaar en gebruik het niet als een 'shortcut' van skinny naar groot. Maar van groot naar groter. Ik wil wedstrijden gaan doen en vandaar.

Maar ben je dan niet bang dat jij je natuurlijke plafond op deze wijze niet gaat halen, en daardoor je maximale potentieel dus niet gaat benutten ? Terwijl er atleten zijn die dat wel doen, eerst naturel maxen en dan pas je herstel ondersteunen.
 
Maar ben je dan niet bang dat jij je natuurlijke plafond op deze wijze niet gaat halen, en daardoor je maximale potentieel dus niet gaat benutten ? Terwijl er atleten zijn die dat wel doen, eerst naturel maxen en dan pas je herstel ondersteunen.
Ik heb mischien niet mijn totale natuurlijke max gehaald, maar zat wel in de buurt. Ondanks goede voeding en trainen groeite ik amper meer.
 
Ik heb mischien niet mijn totale natuurlijke max gehaald, maar zat wel in de buurt. Ondanks goede voeding en trainen groeite ik amper meer.
Ik twijfel daar een beetje aan. Ik heb er 20kg naturel bij-getraint op bro split, duurde wel 20 jaar. Ik snap dat dat dát niet past in een wedstrijd planning. :thumb:
 
Ik twijfel daar een beetje aan. Ik heb er 20kg naturel bij-getraint op bro split, duurde wel 20 jaar. Ik snap dat dat dát niet past in een wedstrijd planning. :thumb:
Ik heb volgend jaar mn 1e wedstrijd. Dus dat word wel beetje krap ja :)
 
Ik heb mischien niet mijn totale natuurlijke max gehaald, maar zat wel in de buurt. Ondanks goede voeding en trainen groeite ik amper meer.
Wel vroeg geconcludeerd , aangezien je 18 bent en al denkt je Max bijna behaald te hebben. Ben zelf ook 20 en al een kuur gedaan dus daarover ga ik je niks zeggen . Alleen ook ik zat zeker na 5/6 jaar niet op mijn echte Max, je echte max behaal je denk ik sws pas na 10 jaar dedicated bezig zijn met training en voeding .
 
Met andere woorden, het varieert in groente, vlees en vis?
Verder mis ik fruit in je schema, maar op zich zie ik voldoende variatie dus een must is het niet..
Wat doe je moeilijk man, gewoon wat de pot schaft...was toch vrij duidelijk dacht ik
 
Maar ben je dan niet bang dat jij je natuurlijke plafond op deze wijze niet gaat halen, en daardoor je maximale potentieel dus niet gaat benutten ? Terwijl er atleten zijn die dat wel doen, eerst naturel maxen en dan pas je herstel ondersteunen.

Huh?
 
Wat doe je moeilijk man, gewoon wat de pot schaft...was toch vrij duidelijk dacht ik
Als dat iedere dag diepvries pizza geweest was had ik geadviseerd om zelf te gaan koken.

Bedankt voor je zinvolle bijdrage. :)
 
Als dat iedere dag diepvries pizza geweest was had ik geadviseerd om zelf te gaan koken.

Bedankt voor je zinvolle bijdrage. :)
Als dat elke dag pizza was, denkje dat ik dan echt had meegegeten? :)
 
Als dat elke dag pizza was, denkje dat ik dan echt had meegegeten? :)
Elke dag pizza was slechts een overdreven voorbeeld. Er worden hier regelmatig topics geopend met de vraag hoe mensen om moeten gaan met datgene wat ze voorgeschoteld krijgen. Zo raar is die gedachte dus niet.

Als je afhankelijk bent van wat anderen voor je koken is het gewoon relevant m.b.t. het verkrijgen van advies over je voeding. Ik kan genoeg situaties bedenken waarin ´´wat de pot schaft´´ totaal niet bijdraagt aan bodybuilding, of zelfs ontbreekt aan bepaalde voedingsstoffen.

Maar ik wordt niet betaald om advies te geven, dus als mijn wedervragen te ingewikkeld zijn of niet relevant worden gevonden..

Count Me Out GIF by Good Boys
 
Back
Naar boven