MuscleMeat

4000Kcal bulk voedingsschema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Elke dag pizza was slechts een overdreven voorbeeld. Er worden hier regelmatig topics geopend met de vraag hoe mensen om moeten gaan met datgene wat ze voorgeschoteld krijgen. Zo raar is die gedachte dus niet.

Als je afhankelijk bent van wat anderen voor je koken is het gewoon relevant m.b.t. het verkrijgen van advies over je voeding. Ik kan genoeg situaties bedenken waarin ´´wat de pot schaft´´ totaal niet bijdraagt aan bodybuilding, of zelfs ontbreekt aan bepaalde voedingsstoffen.

Maar ik wordt niet betaald om advies te geven, dus als mijn wedervragen te ingewikkeld zijn of niet relevant worden gevonden..

Count Me Out GIF by Good Boys
Je hulp word zeker geaccepteerd hoor. We zaten alleem een beetje met je te dollen 😆
 
Wat zijn je stats op b/s/dl?
 
Elke dag opzich wel aan goed voedsel voor een 18 jarige plus de andere koster er bij
Kut excuus, als je geld hebt voor roids en geen fatsoenlijk geld hebt voor eten is er iets mis met je prioriteiten.
Er zijn tijden dat er meerendeels van mijn geld op gaat aan eten, maarja dat heb je er hopelijk wel voor over toch?
Betreft on topic avond eten, weeg het zelf gewoon af zodat je op z'n minst weet wat je binnen krijgt. Je kunt niet zomaar een vast x aantal kcal gaan rekenen. Kan je vertellen uit ervaring dat sommige gerechten meevallen en sommige tegen betreft kcal.
 
Niet te hard-core proberen te doen op die leeftijd en lekker thuis mee-eten.
 
Ik snap dat 18 erg jong is. Ik train wel al 5 jaar en gebruik het niet als een 'shortcut' van skinny naar groot. Maar van groot naar groter. Ik wil wedstrijden gaan doen en vandaar.
Je bent nog veel te jong om te kuren en daar staan wij als forumleiding niet achter dus als je nog dingen post over je kuren dan krijg je van mij strafpunten.

Carry on.
 
Je bent nog veel te jong om te kuren en daar staan wij als forumleiding niet achter dus als je nog dingen post over je kuren dan krijg je van mij strafpunten.

Carry on.

Ik post niet over mijn kuur. Mensen beginnen er zelf over steeds. Ik vraag iets over mijn voeding
 
Back
Naar boven