XXL Nutrition

40mm te lang voor in glute?

Bezoekers in dit topic

Valentinn

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
15 mrt 2012
Berichten
987
Waardering
116
Lengte
1m96
Massa
116kg
Vetpercentage
8%
Hee

Gisteren mijn eerste inject test-e gedaan. Tijdens injecte voelde ik dat ik ergens op zat omdat ik een 'pijn' scheut voelde (deze bleef tot ik de naald eruit haalde), het trok een beetje door naar mijn rechter bal. Bij aspireren geen bloed en dus gewoon ge-inject.

Nou heb ik dus vanaf gister na het zetten een gevoelige plek waar ik de inject heb gezet. Het is niet heel pijnlijk maar voel het wel constant bij het lopen en zitten.

Zou ik een zenuw geraakt hebben of iets anders? Zou het gewoon weer weg gaan? Is 40mm misschien te lang om volledig in te brengen?
 
ik heb mn laatste cycle maar een paar keer in glute gezet met 40.
misschien heb je (iets) te hard gedrukt ? als je een zenuw had geraakt dan had je wel effe en opdonder gehad :P

ik pak nu alleen nog maar de 25mm naalden voor delts, triceps, en benen
 
Naald van 40mm is goed voor de gluteus.
Het zou daarom idd zeker kunnen dat je een zenuw geraakt hebt.
Tenzij je een lichtgewicht ecto bent.
 
Teken dat het doortrok naar een andere plek is goeie indicatie dat je tegen een zenuw zat.
 
Daarom heel langzaam de naald erin duwen en niet "darten" dan voel je meteen als je bij een zenuw komt en dan kan je de naald een iets andere weg laten kiezen door bij te sturen.
 
Als het je eerste injectie was, kan het gevoel wat je had tijdens injecteren je spiee geweest zijn. Had ik namelijk ook. Zal het gevoel zijn, dat je naald de spier in ging.

Eerste paar prikken zijn altijd pijnlijk.
 
Kan ook zijn dat je een triggerpoint geraakt hebt, hierdoor kan de spier plotseling samentrekken en dit kan ook uitstralende pijn geven. Verder niks aan de hand!
 
Zal wel een zenuw geweest zijn, 40mm in quad lukt ook prima
 
Thanks voor de reacties, ik wacht de irritatie af voelde vanochtend gelukkig al iets beter. Anders de andere kant bij de volgende inject.
 
Thanks voor de reacties, ik wacht de irritatie af voelde vanochtend gelukkig al iets beter. Anders de andere kant bij de volgende inject.

dat sws altijd wisselen.
 
dat sws altijd wisselen.

Dit. Injectspots wisselen is, als het lukt, zeker aan te raden. Ik heb mijn 1e 20 a 25 keer altijd in rechter glute gezet met als gevolg dat wat ik nu ook doe, heel traag injecteren, heel diep in de spier en alles, de naald er altijd moeilijk in gaat, het altijd bloed als een rund en er meestal wat olie uit komt. Was dus te voorkomen geweest door meer te switchen :P Nu ik ED zet zet ik in triceps, delts, quads, chest en vanavond ook eens biceps proberen.
 
Dit. Injectspots wisselen is, als het lukt, zeker aan te raden. Ik heb mijn 1e 20 a 25 keer altijd in rechter glute gezet met als gevolg dat wat ik nu ook doe, heel traag injecteren, heel diep in de spier en alles, de naald er altijd moeilijk in gaat, het altijd bloed als een rund en er meestal wat olie uit komt. Was dus te voorkomen geweest door meer te switchen :P Nu ik ED zet zet ik in triceps, delts, quads, chest en vanavond ook eens biceps proberen.

Hoop dat het gaat lukken links:D Vond het rechts al lastig om hem steady te houden.
 
40 mm kan goed
 
Back
Naar boven