AndroidHealthClinic

. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_54321

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
10 aug 2016
Berichten
5.833
Waardering
6.785
Lengte
1m74
.
 
Laatst bewerkt:
Had tabletten van 40mcg, begon met 1 en als ik daar qua bijwerkingen niks van merkte na een dag of 2 nam ik er nog 1 tot 120/160mcg 3 weken achter elkaar volgens mij. Maar de ene is er gevoeliger voor dan de ander. Ik heb überhaupt altijd weinig last van bijwerkingen.
 
1
 
Laatst bewerkt:
Ik deed een cycle van 2 weken.
Ik begon op 40mcg en eindigde met 120mcg. Inclusief met T3.

Ik had alleen last van een hoge hartslag en trillende handen.
 
Ik had tabs van 40mcg, begin voorzichtig met een half tabletje en voel aan hoe je je voelt. Ik heb zo staps gewijs van 1 halve in de ochtend opgebouwd naar 2,5 per dag (verdeelt). Ik heb het voor mijn wedstrijd gebruikt dus pakte de eerste hele bij mijn ochtend cardio op lege maar inclusief preworkout. Voor mij werkte het wel prettig, wel 'last' van hartkloppingen gehad. Weet niet meer precies hoelang ik het genomen heb maar +/- maandje anderhalf, ik geloof niet in op en af.

Focus vooral op hoe je je er bij voelt en begin voorzichtig.
 
Merk ook wel flink verschil per merk. Heb lachend 120mcg genomen van merk A, wel sides maar prima te doen. Neem vervolgens merk B en vond 40mcg me al een kut gevoel geven.

Dus idd begin rustig en kijk hoe het bevalt. Ik neem het een dag of 10-12. En dan 2 weken niet.
 
.
 
Laatst bewerkt:
Ik had malay tiger de laatste keer
Ik dacht: ik ben geen clen maagd meer, start op 60.
Dat heb ik geweten.
Leek wel familie van Mohammed Ali :p
 
.
 
Laatst bewerkt:
.
 
Laatst bewerkt:
Hoe hoog ben je trouwens gegaan qua dosering?

120.
Dat was zat met die clen.
60/80/niks/niks/80/100/niks/niks/100/120/niks/niks/120/120
Zoiets was het ff snel uit mijn hoofd.
 
Allemaal bedankt voor de reacties.

Ik heb dit schema in gedachten:

20/20/40/40/60/60/80/80/100/100/80/80/60/60 mcg.

Ik verhoog enkel als het "goed" aanvoelt.

Dan twee weken off en de cyclus herhalen. In totaal 12 weken (6on/6off)

Nog opmerkingen hierover?
Waarom afbouwen? Volgens mij haal je dan niet uit de toevoeging van het middel wat je zou willen verwachten.
 
.
 
Laatst bewerkt:
Je moet het gewoon een beetje aankijken. Zolang je een koortsige temperatuur hebt op je voorhoofd, hoef je in principe niet te verhogen. Dus je kan eventueel ook per 3, zelfs 4 dagen verhogen.
2 weken verhogen tot maximum dosis. 2 weken off. Dan terug beginnen. Maar nu kan je normaal hoger beginnen, sneller opbouwen en dus langer op je max dosis blijven. En nee, niet afbouwen.
Door de built up van clen in je lichaam, blijft het sowieso nog even nawerken.

Clen heeft idd een halfwaarde van 36u. Maar ineens 100mcg clen in je mik schuiven ofzo, ga je waarschijnlijk niet leuk vinden :) Dus ik zou hem splitten ;) En ook geen 500mg cafeïne erbij nemen
pre w/o ofzo. Ga je ook niet leuk vinden :p Trust me :p

En zo bijzonder is die Malay niet imo ;)
 
Back
Naar boven