XXL Nutrition

Breaking News -

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
-
 
Laatst bewerkt:
Op internet zijn genoeg oefeningen te vinden die de rotatie van je lichaam trainen FP heeft daarin niet het monopolie, gewoon zelf logisch nadenken. Het is mijn inziens allemaal niet zo heel ingewikkeld.
Mijn post heeft daarom ook geen verdere verdieping nodig en bevat alle informatie die nodig was om een verklaring te geven betreffende de klachten van mevrouw. Je kunt er ook voor kiezen om het daarbij te laten ipv een discussie aan te willen gaan. ;)
Op het moment dat je zoiets juist in dit topic neerplompt kan je niet verwachten dat er geen discussie komt, zeker kijkend naar je achtergrond waarin je je voortdurend heel sterk hebt uitgesproken over dit soort onderwerpen.

Het geven van vermoedelijke verklaringen en het adviseren over het doen van "functionele oefeningen" die de klachten tegen zouden kunnen gaan hebben niets met dit topic te maken. Dat het in jouw ogen niet ingewikkeld is, betekend niet dat je het hiermee nu niet overgecompliceerd maakt voor iemand anders, terwijl de boodschap juist is om dit vooral niet te doen.
 
Sanca Saxon Zou je alstublieft de discussie hierboven willen verwijderen uit mijn topic? Vrij irritant dat ik zelf geen reacties kan verwijderen, het hele doel van mijn topic verdwijnt op deze manier.
Het is een openbaar forum zoals ik altijd heb begrepen.
Ben jij de persoon die bepaald wat in dit topic geplaatst mag worden? Voor alle duidelijkheid ben jij diegene die hier een hele heisa van aan het maken is. Misschien verstandig om jouw posts te verwijderen?
 
Laatst bewerkt:
Het is een openbaar forum zoals ik altijd heb begrepen.
Ben jij de persoon die bepaald wat in dit topic geplaatst mag worden?
Dan mag hij toch ook beargumenteren dat hij vindt dat dergelijke posts niet bijdragen aan het doel van het topic en daarom verzoekt om verwijdering?
 
We kunnen ons ook gewoon als volwassenen gedragen.
 
Ik ben het vaak niet met UnCompress eens, maar ik snap nu de reactiea op zijn post niet. En ik snap dan ook “het doel” van dit topic niet.
 
Het is een openbaar forum zoals ik altijd heb begrepen.
Ben jij de persoon die bepaald wat in dit topic geplaatst mag worden? Voor alle duidelijkheid ben jij diegene die hier een hele heisa van aan het maken is. Misschien verstandig om jouw posts te verwijderen?

Openbaar forum, klopt. Maar het is wel MIJN topic.
Ik sluit dit hele topic wel af. Heb geen behoefte aan dit gezeur.
 
Jammer, was wel een topic met potentie maar slotje dan maar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven