Fitness Seller

42 kilo afgevallen sixpack haalbaar? :(

Bezoekers in dit topic

EXPANDABLE

Novice
Lid geworden
9 sep 2013
Berichten
20
Waardering
1
Lengte
1m87
Hallo Iedereen,

Ik ben nieuw hier en ik denk stel me even voor (vind ik wel zo netjes) ik ben sinan ben 22 jaar weeg 80 kg en mijn lengte is 1,87
Ik ben vorig jaar zomer begonnen met afvallen een low carb dieet en ben zo'n 42 kilo kwijt geraakt.
Mijn vp was 25% dat was voor de zomer rond juni 12,9 % ik zit nu op de 10,7% door het gewichtsverlies heb ik best veel vel over gehouden dit merk ik beter als ik zit ik kan het gewoon vast pakken en merk dat het elastish is rekbaar. Zou dit weer strak gaan trekken want ik ben 22 jaar ben er niet mee naar de dokter geweest want heb veel gelezen op forums en in het meeste geval zeiden ze dat het wel zou bij trekken en dat je het tijd moet geven.

Graag zou ik tips willen hoe ik nu verder moet gaan en hoe ik moet trainen.
Ik zelf train net een jaartje met het afvallen erbij 4 dagen in de week heb wel eerlijk gezegt geen benen gedaan en meer geconcentreerd op me borst en buik want namelijk mijn borsten die begonnen te hangen na het afvallen.

Ik heb foto's van vroeger alleen ik heb wel een groen shirt aan op de vroegere foto's.

Tips zijn altijd welkom ik hoor het graag

image.jpg


IMG-20130703-WA0002.jpg


IMG-20130703-WA0001.jpg
 
Laatst bewerkt:
Foto's lukt op 1 of ander manier niet ik zal het morgen via de pc proberen heb nu via mijn ipad gedaan.
 
Ga nu maar lekker spieren kweken :D
 
Ik herken je ergens van. Train je in Nijmegen? :P
 
is geen 10% hoor.. hoe heb je dat gemeten?
Gewoon blijven gaan. Voeding netjes op orde zetten en volhouden ;).
Mooi dat je al 42kg bent afgevallen ! succes nog !
 
Ik zou ook eerder rond de 15% schatten eigenlijk
 
Ik kom aan die berekening door in de sportschool te meten met zon apparaatje waar mee je leeftijd lengte en kilo invoert en toen gaf die aan van 10,7 zo kwam ik erop
 
Ik kom aan die berekening door in de sportschool te meten met zon apparaatje waar mee je leeftijd lengte en kilo invoert en toen gaf die aan van 10,7 zo kwam ik erop

altijd je vet laten meten met een tangetje op 5 of meer punten. Nooit door een weegschaal of ander toestel. Die zijn niet zo nauwkeurig.
 
is geen 10% hoor.. hoe heb je dat gemeten?
Gewoon blijven gaan. Voeding netjes op orde zetten en volhouden ;).
Mooi dat je al 42kg bent afgevallen ! succes nog !


Thnx!!

---------- Post toegevoegd 10 September 2013 om 06:59 ----------

altijd je vet laten meten met een tangetje op 5 of meer punten. Nooit door een weegschaal of ander toestel. Die zijn niet zo nauwkeurig.

Is goed zal ik doen voortaan
Zal de sixpack er komen ooit of kan ik dat vergeten?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Thnx!!

---------- Post toegevoegd 10 September 2013 om 06:59 ----------



Is goed zal ik doen voortaan
Zal de sixpack er komen ooit of kan ik dat vergeten?

Het zal nog ff duren en nog veel werk vergen maar uiteindelijk zal het je wel lukken ;).
Gewoon volhouden en zien dat je voeding op orde is !
 
flink massa plakken. moet vast lukken! heb je geen last van striae?

ben zelf 25kg afgevallen en heb ook nog redelijk wat vel, maar ik merk dat het wat strakker begint te worden en langzaam de vorm erinkomt :D
 
flink massa plakken. moet vast lukken! heb je geen last van striae?

ben zelf 25kg afgevallen en heb ook nog redelijk wat vel, maar ik merk dat het wat strakker begint te worden en langzaam de vorm erinkomt :D


inderdaad ik heb ook beetje last van striae op mijn buik en bij men binnen kant van biceps maar ik zit hier niet echt mee.
 
Nette prestatie!
 
Mooi gewerkt! Vetpercentage lager krijgen om 6-pack zichtbaar te krijgen. Ook valt het veloverschot reuze mee, sommigen krijgen een 'vetshort', echt een los velletje wat naar beneden bengelt.

Moest ik zover staan als jij nu, zou ik eerst wat massa aanzetten en volgende zomer paar procent lager komen dan nu. Daarna weer massa pakken en in de cut weer paar procent lager. 2 jaren plan, maar als je zo veel kan afvallen heb je ook het doorzettingsvermogen om dit doel te bereiken!

Excuses voor de wall of text.
 
Mooi gewerkt! Vetpercentage lager krijgen om 6-pack zichtbaar te krijgen. Ook valt

Moest ik zover staan als jij nu, zou ik eerst wat massa aanzetten en volgende zomer paar procent lager komen dan nu. Daarna weer massa pakken en in de cut weer paar procent lager. 2 jaren plan, maar als je zo veel kan afvallen heb je ook het doorzettingsvermogen om dit doel te bereiken!

Bedankt! inderdaad het doorzettingsvermogen zit er wel in bij mij en vooral door goede en leuke complimenten te horen van mensen, doet je ook goede motivatie.

dus met massa bedoel je eigenlijk zware gewichten?
en met cutten eigenlijk diëten afvallen? d.m.v. het eten verminderen?

excuses sommige woorden weet ik nog niet wat de betekenis ervan is haha:(
 
Mooi gewerkt! Vetpercentage lager krijgen om 6-pack zichtbaar te krijgen. Ook valt

Moest ik zover staan als jij nu, zou ik eerst wat massa aanzetten en volgende zomer paar procent lager komen dan nu. Daarna weer massa pakken en in de cut weer paar procent lager. 2 jaren plan, maar als je zo veel kan afvallen heb je ook het doorzettingsvermogen om dit doel te bereiken!

Bedankt! inderdaad het doorzettingsvermogen zit er wel in bij mij en vooral door goede en leuke complimenten te horen van mensen, doet je ook goede motivatie.

dus met massa bedoel je eigenlijk zware gewichten?
en met cutten eigenlijk diëten afvallen? d.m.v. het eten verminderen?

excuses sommige woorden weet ik nog niet wat de betekenis ervan is haha:(

massa aanzetten = bulken / op onderhoud eten
cutten = onder je onderhoud eten en dus vet afvallen
 
Haha geen 10 en geen 15% eerder 20% maar alsnog super netjes gedaan, lekker spieren kweken en groeien! Komt wel goed met je losse huid zo te zien trekt het nog wel bij. Geeft het een jaar de tijd... misschien wel langer maar komt goed.
 
Back
Naar boven