AndroidHealthClinic

-

Bezoekers in dit topic

als mensen je durven te slaan bij het uitgaan ben je duidelijk niet buff genoeg :trollface:
Nog niet zo lang terug een groep portiers die mij te pakken namen. Stel idioten. Overigens zegt postuur lang niet alles. Ken persoonlijk mensen van ±75kg die het gros van dbb op de knietjes zullen krijgen. Puur persoonlijk heb ik ook liever een zwaargewicht >100-110kg dan een <85-90kg fysiek tegenover mij in een gevecht. Het lekkerste vond ik de <125kg figuren, toegegeven deze hebben voor meeste blessures gezorgd maar werkte het prettigst.
 
Zou me afvragen hoe je in de situatie terechtkwam waarbij je 'onterecht' klappen gekregen hebt.

Werkelijk nooit meegemaakt en heb niet bepaald altijd lieverdjes rond me gehad.
 
Zou me afvragen hoe je in de situatie terechtkwam waarbij je 'onterecht' klappen gekregen hebt.

Werkelijk nooit meegemaakt en heb niet bepaald altijd lieverdjes rond me gehad.
Het gebeurd hoor.
 
Nog niet zo lang terug een groep portiers die mij te pakken namen. Stel idioten. Overigens zegt postuur lang niet alles. Ken persoonlijk mensen van ±75kg die het gros van dbb op de knietjes zullen krijgen. Puur persoonlijk heb ik ook liever een zwaargewicht >100-110kg dan een <85-90kg fysiek tegenover mij in een gevecht. Het lekkerste vond ik de <125kg figuren, toegegeven deze hebben voor meeste blessures gezorgd maar werkte het prettigst.

Dan vind je mij helemaal lekker :emo:, ik ben namelijk >125 :hedbang: (en oud + traag)
 
Nog niet zo lang terug een groep portiers die mij te pakken namen. Stel idioten. Overigens zegt postuur lang niet alles. Ken persoonlijk mensen van ±75kg die het gros van dbb op de knietjes zullen krijgen. Puur persoonlijk heb ik ook liever een zwaargewicht >100-110kg dan een <85-90kg fysiek tegenover mij in een gevecht. Het lekkerste vond ik de <125kg figuren, toegegeven deze hebben voor meeste blessures gezorgd maar werkte het prettigst.

Als dat 110 kg figuur techniek en snelheid heeft toch liever niet :)
 
Nog niet zo lang terug een groep portiers die mij te pakken namen. Stel idioten. Overigens zegt postuur lang niet alles. Ken persoonlijk mensen van ±75kg die het gros van dbb op de knietjes zullen krijgen. Puur persoonlijk heb ik ook liever een zwaargewicht >100-110kg dan een <85-90kg fysiek tegenover mij in een gevecht. Het lekkerste vond ik de <125kg figuren, toegegeven deze hebben voor meeste blessures gezorgd maar werkte het prettigst.
Snap niet hoe mensen zo vaak in een gevecht kunnen belanden tijdens het uitgaan. Ben je er dan specifiek naar op zoek ofzo? Echt nog nooit gebeurd hier.

Hooguit eens iemand die een maat uittest. Wanneer ze dan doorhebben dat ik bij hem hoor en zeg dat hij beter weggaat zijn ze ook zo uit de voeten.
 
Het gebeurd hoor.
Hangt imo van je eigen reactie af of het zo ver komt. Je kan zelf een grote bek opzetten of een agressieve houding met een kwinkslag doorbreken.
 
Snap niet hoe mensen zo vaak in een gevecht kunnen belanden tijdens het uitgaan. Ben je er dan specifiek naar op zoek ofzo? Echt nog nooit gebeurd hier.
Hangt imo van je eigen reactie af of het zo ver komt. Je kan zelf een grote bek opzetten of een agressieve houding met een kwinkslag doorbreken.
Simpele figuren. Als je normaal doet heb je doorgaans niks te vrezen dat klopt. Maar portiers heb je in veel soorten en maten. De beste kunnen het af met woorden. De mindere goden zijn ook een tikkeltje onzeker, vaak ook dik en groot. Dat is een combinatie die tot ongelukkige gevolgen kan leiden.
 
Hangt imo van je eigen reactie af of het zo ver komt. Je kan zelf een grote bek opzetten of een agressieve houding met een kwinkslag doorbreken.
Toen ik aan de deur stond in mn jonge jaren komen ze je vaak testen. Wist het meestal wel op te lossen met woorden.
 
Als dat 110 kg figuur techniek en snelheid heeft toch liever niet :)
En hoe vaak denk je dat dat voorkomt op straat, en dan ook nog iemand die zich weet te redden op de grond. De kans is groter dat je over het algemeen de afgetrainde spijkers van 70-80kg tegenkomt die over een veel groter uithoudingsvermogen en technisch bereik beschikken, minder ruimte nodig hebben en kunnen incasseren. Die gasten met stoere verhalen over als ik een klap geef met mijn 100+ kilo gaat hij echt wel liggen kunnen er doorgaans geen drol van. Gaat een normaal iemand echt niet van liggen. Als je die vloert raken ze in paniek en spartelen ze als een paling op de grond. Het zal je verbazen hoe weinig mensen, relatief gezien, correct kunnen stoten. Meeste duwen maar wat en denken omdat ze massa hebben dat het wel goed komt. En een draaicirkel van een ±>110kg gast is doorgaans veel groter dan een<85kg figuur, helemaal op de grond. En daar gaat het uiteindelijk toch heen op straat.
Dan vind je mij helemaal lekker :emo:, ik ben namelijk >125 :hedbang: (en oud + traag)
Heerlijk toetje.
 
Laatst bewerkt:
En hoe vaak denk je dat dat voorkomt op straat, en dan ook nog iemand die zich weet te redden op de grond. De kans is groter dat je over het algemeen de afgetrainde spijkers van 70-80kg tegenkomt die over een veel groter uithoudingsvermogen en technisch bereik beschikken, minder ruimte nodig hebben en kunnen incasseren. Die gasten met stoere verhalen over als ik een klap geef met mijn 100+ kilo gaat hij echt wel liggen kunnen er doorgaans geen drol van. Gaat een normaal iemand echt niet van liggen. Als je die vloert raken ze in paniek en spartelen ze als een paling op de grond.

Over hoe vaak ging het niet dacht ik :)
 
Back
Naar boven