XXL Nutrition

-

Bezoekers in dit topic

Mochten jaren geleden eens niet binnen van een portier 'omdat hij er geen flikkers wou die elkaar aflikken'. M'n vriend zei dat we geen flikkers zijn, maar janetten. Kerel ging strijk en liet ons gewoon door :roflol:
Ik had andere voorwaarden aan de deur.
 
Simpele figuren. Als je normaal doet heb je doorgaans niks te vrezen dat klopt. Maar portiers heb je in veel soorten en maten. De beste kunnen het af met woorden. De mindere goden zijn ook een tikkeltje onzeker, vaak ook dik en groot. Dat is een combinatie die tot ongelukkige gevolgen kan leiden.
Ook eens een mokerslag gekregen zo.
Woordje wisselen met buitenwipper terwijl ik enkele biertjes vasthad.
Mijn antwoord was blijkbaar niet ok.

Nodig me dan tenminste uit om dit samen buiten verder te zetten.
Bier is al zo duur...
 
Laatst bewerkt:
Om te verduidelijken, ik ben volgens mij nooit in een echt gevecht terechtgekomen met anderen buiten de ring. Als ik schrijf over gevecht dan gaat het over een gevecht met regels, in een kooi en/of ring. Ik las je reactie nog eens terug en het kan zijn dat je de indruk had/ hebt dat ik elk weekend loop te knokken op straat. Dan moet ik je teleurstellen, maar ook deels gelijk geven. Dan roep je het wel degelijk over jezelf af want alhoewel onterecht geweld bestaat is het niet iets dat telkens dezelfde zal overkomen. Ik vind mijzelf vrij relax eigenlijk en aan dom knokken heeft niemand wat. Gaat vaak om gekrenkte ego en/of de behoefte te compenseren.

Wat ik schreef over portiers en idioten, dat waren het ook. Heb later excuses gehad want ze hadden het echt bij het verkeerde eind. En communicatief uitermate zwak.
mijn reactie ging idd over geweld tijdens uitgaan / op straat en had idd het idee dat jij het daar ook over had. Zinloos/onterecht geweld bestaat zeker en zie je mij ook nergens ontkennen maar zoals je zelf al aanhaalt: wanneer dit telkens bij dezelfde persoon gebeurt is wat zelfreflectie op zijn plaats waarschijnlijk.
 
Ik had andere voorwaarden aan de deur.
Ze moesten jou aflikken?
Ook eens een mokerslag gekregen zo.
Woordje wisselen met buitenwipper terwijl ik enkele biertjes vasthad.
Mijn antwoord was blijkbaar niet ok.

Nodig me dan tenminste uit om dit samen buiten verder te zetten.
Bier is al zo duur...
Hoe ging dat dan? Kan me niet inbeelden dat jij iemand op de zenuwen werkt :)
 
Ze moesten jou aflikken?

Hoe ging dat dan? Kan me niet inbeelden dat jij iemand op de zenuwen werkt :)

Hij was zich al groots aan het gedragen tegen een best tengere kerel.
Is hier dan niemand van je eigen grootte had ik gezegd ofzo.

We waren vast even groot.
 
Anderzijds wel een duidelijk antwoord :roflol:

Wat een sukkel.
 
En hoe vaak denk je dat dat voorkomt op straat, en dan ook nog iemand die zich weet te redden op de grond. De kans is groter dat je over het algemeen de afgetrainde spijkers van 70-80kg tegenkomt die over een veel groter uithoudingsvermogen en technisch bereik beschikken, minder ruimte nodig hebben en kunnen incasseren. Die gasten met stoere verhalen over als ik een klap geef met mijn 100+ kilo gaat hij echt wel liggen kunnen er doorgaans geen drol van. Gaat een normaal iemand echt niet van liggen. Als je die vloert raken ze in paniek en spartelen ze als een paling op de grond. Het zal je verbazen hoe weinig mensen, relatief gezien, correct kunnen stoten. Meeste duwen maar wat en denken omdat ze massa hebben dat het wel goed komt. En een draaicirkel van een ±>110kg gast is doorgaans veel groter dan een<85kg figuur, helemaal op de grond. En daar gaat het uiteindelijk toch heen op straat.

Heerlijk toetje.

Ben ook dol op gerookte paling!

Zonder dollen, ik heb in het verleden langere tijd serieus gebokst.
Pas na 2 a 3 jaar 3-5x per week trainen, was ik pas echt in staat consistent snel, hard en trefzeker te raken.

Moet je nu eens zien als ik op m'n bokszak sla. :rolleyes:
Ok, best wel hard nog, maar ik ben dan blij dat ik die zak überhaupt goed raak op de plek die ik in gedachte had.

In een echt straatgevecht met een doorgewinterde (jonge) knokkersbaas, geef ik mezelf weinig kans. (tenzij ik echt vuiligheden ga toepassen)
Helemaal niet als het op een grondgevecht uitdraait....
 
Back
Naar boven