XXL Nutrition

. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

blastoise

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
31 jul 2019
Berichten
1.802
Waardering
1.402
Lengte
1m66
Massa
73kg
Vetpercentage
14%
.
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop dat je leverancier je slechte DNP levert want 600mg DNP is echt veel, zeker als je maar 76kg weegt. Waarom wil je het uberhaupt gebruiken met een vetpercentage van 13%?
 
Ik hoop dat je leverancier je slechte DNP levert want 600mg DNP is echt veel, zeker als je maar 76kg weegt. Waarom wil je het uberhaupt gebruiken met een vetpercentage van 13%?
 
Laatst bewerkt:
in, en voorzichtig met die rommel.

snap sws je keus niet maar ben wel benieuwd
 
De ik ben te lui om te diëten fatburner (ja want van 13 naar 10% kan iedereen zonder echt zwaar te cutten)en heeft meer nadelen dan voordelen.
Ik volg toch om te zien wat die vuiligheid juist doet met je, succes :).
 
wtf gast 600mg? begin rustig op 200mg van 200mg naar 600mg kan wel maar van 600mg naar 200mg is de vraag of je nog leeft.

heb het zelf ook gebruikt op 200mg begonnen max 400 gezeten ik moest soms wel op de laminaat liggen om af te koelen.
 
wtf gast 600mg? begin rustig op 200mg van 200mg naar 600mg kan wel maar van 600mg naar 200mg is de vraag of je nog leeft.

heb het zelf ook gebruikt op 200mg begonnen max 400 gezeten ik moest soms wel op de laminaat liggen om af te koelen.

Gebakken eitje op het laminaat :roflol:
 
wtf gast 600mg? begin rustig op 200mg van 200mg naar 600mg kan wel maar van 600mg naar 200mg is de vraag of je nog leeft.

heb het zelf ook gebruikt op 200mg begonnen max 400 gezeten ik moest soms wel op de laminaat liggen om af te koelen.
 
Laatst bewerkt:
De ik ben te lui om te diëten fatburner (ja want van 13 naar 10% kan iedereen zonder echt zwaar te cutten)en heeft meer nadelen dan voordelen.
Ik volg toch om te zien wat die vuiligheid juist doet met je, succes :).
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: MDC
Van 13 naar 10 gaan is zo gebeurt zonder teveel moeite....
 
Hoe veel mg je slikt is niet echt relevant. Ligt vooral an je gewicht in verhouding.
Dosering DNP/gewicht in KG/per dag is waar het grotendeels om gaat.

Jij zit op 600/76, dus bijna 8mg/kg per dag. Dat is wel echt heel veel. Als eerste keer is het gewoon idioot.
Ik zou het max op 4mg/kg per dag houden voor je eerste keer, en niet vergeten dat geen hitte niet betekent dat het niet werkt.

Wel is het een beetje naar als je 200mg caps gebruikt want dan zit je met je huidige stats op 2.6mg/kg per dag voor 1cap, en meteen 5.2 met 2 caps.
5.2 voor je eerste run pushed het al best wel, maar het is je eigen keus. Hou wel rekening ermee dat hoe meer gewicht je verliest hoe hoger je dosering dan eigelijk word. Maar in het geval van 13% naar 10% zal dat wel mee vallen.
Wat je ook kan doen is starten op 200mg (2.6mg/kg/dag), en dan verhogen naar 300mg (4mg/kg/dag). Maar dan moet je wel met dosering tijd spelen als je alleen 200mg caps hebt. Dan zou je per 16 uur 1 cap moeten slikken om daar precies te zitten


Ik kloot ook enorm met mijn DNP, dus ik ga je geen shit geven voor wat je kiest om te doen. Maar ik zou het echt maximaal bij 400mg per dag houden.
 
Kost mij zeker 2 maanden op 1700 kcals zitten bijna geen carbs en 7x Perweek trainen + uur cardio ED.

2 maanden :roflol:
En nu doe je het in hoeveel weken?
 
Volgens mij ga je 28 dagen toch? Dus effectieve winst is dan 50%, er vanuit gaande dat je die 3% in die periode weggespeeld krijgt.
 
Volgens mij ga je 28 dagen toch? Dus effectieve winst is dan 50%, er vanuit gaande dat je die 3% in die periode weggespeeld krijgt.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven