XXL Nutrition

. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

.
 
Laatst bewerkt:
Zijn er hier eigenlijk dnp logjes van leden te vinden die wel weten wat ze doen?

Niet lullig bedoeld Blast maar op het gebied van AAS en training/voeding kan ik je niet heel serieus nemen. Voordat je mij de huid vol gaat schelden; als persoon heb ik niets tegen je, puur op het gebied van de sport...ook al is dat volledig je eigen keus.

Al met al waardeer ik dat je dit wilt delen, wil dit log dan ook graag vergelijken met een andere.
Ik had een log maar alles verwijderd.

Samenvatting: dnp werkt, zou ik het weer doen? Nee.
 
Ik praat wel over een tijd van 8 maanden nu. Sta met gewicht 2 maanden stabiel nu maar dan nog begint het wel bietje saai teworden.

Is prima, je hoeft je niet te verantwoorden.

Zelf heb ik ook genoeg aangekloot, kan je van leren toch :)
 
.
 
Laatst bewerkt:
,
 
Laatst bewerkt:
Ik zou evengoed wel weer op 200mg starten.
 
DNP heeft wel wat tijd nodig om het ware effect te laten zien, maar als je op 600mg weinig merkte dan is er iets goed mis :o. Ik was een andere trein op DNP, een locomotief. M'n zweet was stoom, m'n kwakje was geel. En uiteindelijk had ik de meest extreme cravings dat ik bijna 2 weken lang duizenden kcal boven m'n onderhoud at, met als resultaat: geen vetverlies. Maar ook geen vet bijgekomen met dagenlang duizenden kcals boven m'n onderhoud te eten :o

Als je zaad niet geel is en je lichaam geen locomotief, dan zal het vast prut zijn.
 
.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben op 400mg gebleven. Er is 1x geweest dat ik twijfelde of mijn kwakje geel was ofniet naja hij was niet de normale kleur. Maar heb me in deze 3 weken dan ook maar 2x gefapt ofz dus kan daar moelijk een conclusie uit trekken.
Geloof me, zoiets weet je wel zeker :o. Het is felgeel met een "radioactieve" gloed. Dan gok ik dat je ondergedoseerd spul hebt. Op 400mg poeder was het alle remmen los.
 
.
 
Laatst bewerkt:
Ik ga vnv nuttige 5tot 10 glaasjes ciroc wodka aarbij spa rood met ranja suiker vrij.
Coke (0.5 - 1g) nog bij het indrinken. Pep (denk 5 dikke bergen weet niet hoeveel mg dat zou zijn ) op het feestje met keta (1g) erbij natuurlijk.
Hoppaaaaa
 
Ik ga vnv nuttige 5tot 10 glaasjes ciroc wodka aarbij spa rood met ranja suiker vrij.
Coke (0.5 - 1g) nog bij het indrinken. Pep (denk 5 dikke bergen weet niet hoeveel mg dat zou zijn ) op het feestje met keta (1g) erbij natuurlijk.

Raak je weer wat vet kwijt :p

Zo te lezen was je al begonnen :roflol: Veel plezier pik!
 
.
 
Laatst bewerkt:
.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven