MuscleMeat

.

Bezoekers in dit topic

Marocbarbie

Novice
Lid geworden
14 mrt 2020
Berichten
15
Waardering
1
Lengte
1m61
Massa
59kg
Vetpercentage
22%
….
 
Laatst bewerkt:
Zou eens wat meer rust nemen
 
Vermoeidheid trekt vanzelf weg, iig wel bij mij.

Nachtmerries weet ik niet of het van de gh komt, ik zelf heb ze van gear (tren voornamelijk)
 
Wat zijn hele rare nachtmerries?
 
Kloppen die stats? 28j? Vrouw? 84kg op 1m61?
1584620286613.png
 
Nouuu, ik denk dat het echt is.
A7E9184D-6E89-43D9-A712-95BE551BCA96.png
 
Vermoeidheid trekt vanzelf weg, iig wel bij mij.

Nachtmerries weet ik niet of het van de gh komt, ik zelf heb ze van gear (tren voornamelijk)
Thanks na Hoelang trok het weg bij jou?

Wat zijn hele rare nachtmerries?

nou normaal herinnerde ik mijn dromen niet nu herinner ik het mij wel. Het zijn gewoon hele lange vage Negatieve dromen die ik liever nie onthoud.

Kloppen die stats? 28j? Vrouw? 84kg op 1m61?
Bekijk bijlage 483843

ja Ben nu mijn vet percentage aan het verlagen aka cutten. Maar ben niet dik ofzo heb gewoon een Arabisch figuur.
:treuren:
 
Als ik mijzelf anders voor zou doen omwille van dit soort reacties had ik wel 22% erin gezet en een ander gewicht. Bij deze heb mijn profiel foto veranderd daar laat ik het bij.
 
1m61, 84 kg en zichtbare abs is gewoon volledig ongeloofwaardig
 
Niet dat het mij voor de rest wat boeit ofzo
 
Niet dat het mij voor de rest wat boeit ofzo
Nou nogmaals ik ben heb een Arabisch figuur ben Marokkaans. Train al 10 jaar heb verschillende kuurtjes gedaan en ben nu waar ik ben:) mijn onder lichaam is vol en mijn bovenlichaam niet.
 
Oké kan het nu dan on topic en niet zo aanvallend misschien ook vrouwen met hgh ervaring ?? Ik zit in het vrouwen vak.
 
1m61, 84 kg en zichtbare abs is gewoon volledig ongeloofwaardig

dan moet ze wel een enorme dikke achterwerk hebben, de kuurtjes zie ik namelijk niet terug op haar profielpic

24 kg op je lengte met zichtbare abs als vrouw :flipoff:
 
En dat jij dit verhaal icm een herkenbare foto als Marokkaanse vrouw post maakt het allemaal nóg ongeloofwaardiger.

Maar troll lekker verder :coffeepc:
 
Back
Naar boven