Fitness Seller

--- (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beste leden
Ten eerste please oordeel mij niet over mijn onwetendheid.
ik heb een vraag over een kuur die iemand mij aanraadde.
Wat zou er kunnen gebeuren als ik dit voor mijn eerste kuur zou gebruiken?

Trenbolone – 500mg per week
Testosterone – 1000mg per week
Dianabol – 50mg per dag
Superdrol – 50mg per dag
Turinabol – 50mg per dag

en tussen kuren cruisen op
Anadrol – 150mg per dag
Testosterone 500mg per week


Ik heb geen idee van anabolen, maar ben best benieuwd of dit resulteert in hogere kracht en beter fysiek.
Mijn doel is om 50kg aan te komen in spiermassa!!

mijn stats zijn op dit moment:
Bench: 130kg
squat:150 kg
deadlift: 210kg
is dit een troll gericht op mij?
mijn deadlift is wel sterker dan dat hoor
maar bankrukken is 125 kg
 
Als dat niet zo is dit wat ik je aanraad voor maximum gains 2x breder als zizz

testosterone 2 gram per week
trenbolone acetate 2,8 gram per week
groeihoermoon 15ui per dag
edit: dit is een grap
 
als dit echt serieus was zou ik al die orals gewoon weg halen dan is het wel legit voor gains wel beetje overdreven
laat de orals gewoon compleet weg anders gaat er iets gebeuren met je lever
en niemand moet cruisen op orals
maar ik denk dat dit een troll post is
 
Ik heb net even gekeken op internet en bedenk me nu pas dat dit hele hevige kuur is. Maar als iemand zoals ik echt veel spiermassa wil opbouwen, zou ik hiermee 20 kg op een jaarbasis kunnen behalen? En hoe bedoelde je overdreven? Zou je het aub kunnen uitleggen. Hartelijk dank trouwens ;)
1 gram test is heel veel voor eerste kuur en kun je heel veel bijwerkingen van krijgen
tren kan ik ook niet aanraden aan iemand ben er zelf knettergek van geworden
de beste resultaten heb ik zo gehaald: 500mg test-e, 300-600mg deca durabolin per week
Ben toen 22 kg aan vooral spiermassa aangekomen binnen 2-4 maanden.
 
Hier is een voor en na foto. Ongeveer 2-4 maanden tijd weet het niet meer.
Eerst maand gebruikte ik alleen test-e 500mg. Toen had ik deca 600mg erbij gedaan
Van 68 naar 90 kg.
 

Bijlagen

  • 20200301_235454.jpg
    20200301_235454.jpg
    54,6 KB · Weergaven: 115
  • r1YMjQe.jpg
    r1YMjQe.jpg
    36,4 KB · Weergaven: 125
Orals zijn niet goed voor je en heb van verschillende ervaren mensen gelezen dat ze alleen goed zijn voor een bodybuilding show of powerlifting meet voor een korte periode. Voor die extra look of kracht
 
Ik heb ook nog een advies
Hoeveel je aankomt op anabolen heeft puur met hoeveel eten je binnenwerkt te maken. Voor die transformatie at ik iets van 5000+ calorieen per dag.
 
Ik zou eerst 500 mg test e per week doen en veel eten. Dan later wat deca erbij doen en nog meer eten.
Wel altijd een AI of cabercoline bij de hand hebben. Met 600mg deca ging ik lacteren en caber had dat opgelost. Deca blijft ook extreem lang in je lichaam dus als je ooit wil stoppen met blast en cruise moet je eerst deca stoppen en dan nog heel lang cruisen met test. Anders kun je wel een shutdown van een half jaar hebben... Dat wil je niet
 
Ik zou eerst 500 mg test e per week doen en veel eten. Dan later wat deca erbij doen en nog meer eten.
Wel altijd een AI of cabercoline bij de hand hebben. Met 600mg deca ging ik lacteren en caber had dat opgelost. Deca blijft ook extreem lang in je lichaam dus als je ooit wil stoppen met blast en cruise moet je eerst deca stoppen en dan nog heel lang cruisen met test. Anders kun je wel een shutdown van een half jaar hebben... Dat wil je niet
Bedankt voor je info!! Ik ga meer onderzoeken over deca, je resultaten hebben mij best verbaasd. IS het trouwens nog wel te behouden?
 
Bedankt voor je info!! Ik ga meer onderzoeken over deca, je resultaten hebben mij best verbaasd. IS het trouwens nog wel te behouden?
Was 2 jaar opgenomen geweest(over verschillende opnames) door tren veroorzakte psychose. Dus ben heel veel kwijt geraakt. Als ik nu redelijk droog ben weeg ik 79 kg. Dus ik heb wel iets van 10kg spiermassa daar aan overgehouden.

Hier is een foto daarvan, had hier al 2 jaar geen anabolen meer gebruikt.
Ik raad je echt aan om nooit tren te gebruiken.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20190717-120354_Video Player.jpg
    Screenshot_20190717-120354_Video Player.jpg
    57,8 KB · Weergaven: 118
Back
Naar boven