XXL Nutrition

--- (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Was 2 jaar opgenomen geweest(over verschillende opnames) door tren veroorzakte psychose. Dus ben heel veel kwijt geraakt. Als ik nu redelijk droog ben weeg ik 79 kg. Dus ik heb wel iets van 10kg spiermassa daar aan overgehouden.

Hier is een foto daarvan, had hier al 2 jaar geen anabolen meer gebruikt.
Ik raad je echt aan om nooit tren te gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
ZOoo dat is heftig, 10 kg overgehouden is wel netjes. Tren lijkt wel heel potent te zijn, maar effectief. Ben benieuwd of iedereen die pyschoses krijgt. Wens je veel sterkte trouwens met die opnames!
Dankje
Ik ga TRT aanvragen bij de huisarts. Denk niet dat ik ooit nog ga blasten.
 
Ik heb wel een vriend die gebruikt tren zonder problemen.
Kanhet niet aanraden als je psychise klachten hebt.
 
En eerlijk gezegd ik had veel meer kunnen halen uit die test en deca toen. Ik had veel meer moeten eten.
 
Ja en qua training stats? hoe waren die before and after?
voor: deadlift 210 kg
squatten weet ik niet meer
bankdrukken rond de 105 kg

na weet ik ook niet meer precies:
deadlift sets van 5-8 met 220 kg
squatten sets van 8-12 met 140 kg
bankdrukken 10-12 x 100 kg
 
Beste leden
Ten eerste please oordeel mij niet over mijn onwetendheid.
ik heb een vraag over een kuur die iemand mij aanraadde.
Wat zou er kunnen gebeuren als ik dit voor mijn eerste kuur zou gebruiken?

Trenbolone – 500mg per week
Testosterone – 1000mg per week
Dianabol – 50mg per dag
Superdrol – 50mg per dag
Turinabol – 50mg per dag

en tussen kuren cruisen op
Anadrol – 150mg per dag
Testosterone 500mg per week


Ik heb geen idee van anabolen, maar ben best benieuwd of dit resulteert in hogere kracht en beter fysiek.
Mijn doel is om 50kg aan te komen in spiermassa!!

mijn stats zijn op dit moment:
Bench: 130kg
squat:150 kg
deadlift: 210kg
Niet doen..
Diegene die je dit aanraadde als eerste kuur raad ik je aan zodra hij weer tegen je praat gewoon zn tanden uit zn bek te rammen...

50 kg spiermassa aankomen is nogal een doel maar trek er 20 jaar voor uit dan lukt dat wel... mits je voeding, training etc goed is...


Als.eerste kuur zou ik je 500 test of zelfs 250 test en 200 masteron E. Adviseren... maar meer dan dat zeker niet....
 
Niet doen..
Diegene die je dit aanraadde als eerste kuur raad ik je aan zodra hij weer tegen je praat gewoon zn tanden uit zn bek te rammen...

50 kg spiermassa aankomen is nogal een doel maar trek er 20 jaar voor uit dan lukt dat wel... mits je voeding, training etc goed is...


Als.eerste kuur zou ik je 500 test of zelfs 250 test en 200 masteron E. Adviseren... maar meer dan dat zeker niet....
-
 
Laatst bewerkt:
Dankjewel! Diegene leek mij wel te vertrouwen, maar dit zit ook helemaal volgespoten. Maar na ik 'onderzoek' vandaag heb gedaan, zie ik hoef heftig die cycle is.
Blij dat je het inziet...
 
goede troll wel.
 
Play stupid games, win stupid prizes. Zou wat meer onderzoek doen voordat je zo maar klakkeloos van iemand iets aan neemt 😄. Straks raad ie je nog methyltren aan
 
Jezus wat een slechte troll
 
Back
Naar boven