XXL Nutrition

.

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

mightybull

Novice
Lid geworden
31 mei 2021
Berichten
12
Waardering
3
Lengte
1m85
Massa
84kg
ik ben bezig met een kuur van 8 weken met test p en tren ace beide 50mg om de dag, vanaf morgen begint week 4 nu zit ik er aan te denken om de dosis voor de test p naar de 100mg te doen en voor de tren ace 75mg kan dit zomaar?
 
Toch begonnen met kuren ja?
En weer zoon kapot domme vraag?
Nee man kan nu niet verhogen anders ga je dood.
 
.
 
Laatst bewerkt:
.
 
Laatst bewerkt:
om te kijken of ik er nog meer uit kan halen
Nog meer ?
Als je nu al niet te gains van je leven maakt doe je iets goed fout.
Denk dat je beter meer uit je voeding/training schema kon halen voordat je hier aan begon.
 
.
 
Laatst bewerkt:
Kan geen kwaad, maar vrij nutteloos als je nu gewoon ook genoeg gained. Verhogen is ook meer kans op bijwerkingen dus waarom zou je dat riskeren als het nu toch al goed gaat.
 
.
 
Laatst bewerkt:
het dieet wat ik er bij volg is na mijn weten een goed dieet en de training doe ik push, pull, legs, rust en dat herhaald zich dan weer
Denk het niet anders was je als natty wel verder gekomen dan 185cm en 84kilo.
Ook als je nu al denkt aan verhogen zegt mij eigelijk al wel genoeg.
Maar lekker doen man 200 test-P en 200 tren-A om de dag ga je er zeker nogmeer uithalen.
 
Mafkees hahahahaha
 
minder is vaak meer
 
.
 
Laatst bewerkt:
Beetje vaag schema... bijna meer supps dan voeding en ze vangen aardig wat euri voor veel onnodige supps.

Wat zijn de macro's?
En hoeveel is one cup of oats, hoe groot zijn de scoop whey, een banaan kan 100 gr zijn maar ook 200 gr.
Rijst gekookt of ongekookt?
Kip gebakken? Waarin?

Er zitten veel teveel onzekerheden in dat schema. Dus voeding zit wel goed zou ik niet 1 2 3 zeggen...
Meten = weten
En onnodige dure supps kan je er beter uitmikken.
 
.
 
Laatst bewerkt:
.
 
Laatst bewerkt:
macros zou ik niet weten dit schema is door een professionele bodybuilder in mekaar gezet dus ga ervan uit dat t wel goed zit
en welke supps zijn volgens jou overbodig dan?
Je begrijpt er waarschijnlijk niets van. 185 cm en 84kg, dat is een prima gewicht om een triatlon op te doen. Maar dat is toch geen basis voor een kuur.
In, om te aanschouwen hoe je al je gains na 4 maanden weer verkloot hebt.

Leg zelf even uit waar de supplementen voor nodig zijn dan.
 
Komt dit schema toevallig van 1 of andere online coach? of zo'n schema dat je online kan kopen? Aangezien er altijd staat ''this is your''.
Nooit een goede zaak, enige dat ze willen is hun supps verkopen of omdat ze daar een procentje op krijgen d.m.v. er zoveel mogelijk in je schema te plaatsen zonder context te geven waarom ze daarin staan.

Ken een aantal supplementenshops hier die voedingschema's aanbieden en toevallig alles volstouwen met hun producten dat ze verkopen en uiteraard de duurste.
Zo gaat dat ook bij al die online coaches. Zelfs al ga je bij MR O. Zal vol met producten staan waardoor hij gesponsord wordt.

Alles is marketing, niemand geeft iets om jouw.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven