XXL Nutrition

48 uur rust tussen chest days (nonstop) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MrTrice

Novice
Lid geworden
18 mrt 2021
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m98
Massa
102kg
Vetpercentage
20%
De afgelopen tijd ben ik een beetje aan het experimenteren met m'n trainingsdagen aangezien de gyms dicht zijn :yell:.

Thuis heb ik wel het een en ander staan waaronder een bench die zowel flat als incline kan.

Ik focus me nu vooral op
- Flat
- Incline
- Close grip
- (en nog wat fly's met dumbells)
- trice extension

Momenteel neem ik nu 1 rustdag (48 uur) tussen chest days. Ik wissel dan af tussen 3-5reps, 6 sets en 10-13reps, 4 sets. Denken jullie dat dit vol te houden is of zijn deze rustperiodes veel te kort. Ik merk namelijk dat ik vrij hard voorruit ga door dit voor mij wat nieuwe schema. Ziet er dan een beetje zoals dit schema hieronder.

Schermafbeelding 2022-01-11 om 21.06.04.png
 
En dus die dag na chest doe je alles, benen rug schouders armen etc, om vervolgens een dag later weer chest te knallen?
 
Google een PPL schema ga je vooral de beginjaren echt gruwelijk vooruit 3 dagen sporten 1 dag rust of als je een machine bent knal je 2 rondes PPL en 7de dag rust. Je spieren groeien in de rust en daar worden de gains gemaakt.
 
Ja klopt inderdaad. Ik doe op de overige dagen rug of benen. Schouders probeer ik ook mee te nemen in de push dagen.

Thanks voor je antwoord. Ga meer PPL schemaatjes opzoeken en dan daar een beetje mijn eigen weg in proberen te vinden.

Misschien inderdaad goed om toch iets meer rust te pakken (1 rust dag in ieder geval).
 
Vanwaar je obsessie voor chest?
 
Back
Naar boven