MuscleMeat

4daagse nijmegen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sboy

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
8 aug 2004
Berichten
279
Waardering
0
Zomaar eeen vraagje wie is er ook op de 4 daagse!

leuke cardio ;-)

weet er nog iemand een goede gym daar zo of in arnhem? of nijmegen dus verblijf in hotel :D moet toch blijven trainnen he!
 
Laatst bewerkt:
hmm je loopt de vierdaagse? da's in nijmegen, wat moet je dan met een gym in utrecht?
verder zou ik als je de vierdaagse loopt niet kt doen, lijkt/is al zwaar genoeg
 
Veelen in Nijmegen zijn in ieder geval niet open.
 
dennis999 zei:
hmm je loopt de vierdaagse? da's in nijmegen, wat moet je dan met een gym in utrecht?
verder zou ik als je de vierdaagse loopt niet kt doen, lijkt/is al zwaar genoeg

de verwarriing is compleet! ik schrijf arnhem het is in nijmegen en jij gaat het over utrech hebben? waaar lees je dat in je droom?
 
RichardV zei:
Veelen in Nijmegen zijn in ieder geval niet open.

ja helaas! alternatief? cardio ? mooie omgeving?
 
KeepFit in Nijmegen (15 min. van CS) is t/m donderdag elke dag geopend van 9-23 uur.
 
zo nutteloos de 4 daagse
 
Sboy zei:
de verwarriing is compleet! ik schrijf arnhem het is in nijmegen en jij gaat het over utrech hebben? waaar lees je dat in je droom?

komplete madness, ik bedoelde als je in nijmegen loopt wat moet je dan me een gym in arnhem?

zoals big r al zei keepfit @ de coehoorn straat is ok, vrijdag is alles volgens mij dicht in nijmegen
 
Ik heb hem al eens gelopen, dus ik hoef gelukkig niet nog een keer. 25000 mensen die je voor de voeten lopen... grrrr.
 
wazzup zei:
Ik heb hem al eens gelopen, dus ik hoef gelukkig niet nog een keer. 25000 mensen die je voor de voeten lopen... grrrr.

moet je vooraan gaan lopen :rolleyes:
 
Lijkt me ook zo saai...
 
nofear train! zei:
moet je vooraan gaan lopen :rolleyes:

tja.

start is dan om ehm... 4 uur, maar dan mag je dus al om half vier in de rij gaan staan of zo... (of nog erger)... dus 2 uur uit bed, 6 uur naar bed (of nog eerder), ehm... no thanks.

Achter zo'n peleton militairen loopt het nog wel redelijk door, alleen die nemen ook veel te vaak pauze (of verzaken hun tempo zodra ze buiten de bebouwde kom komen).
 
dennis999 zei:
komplete madness, ik bedoelde als je in nijmegen loopt wat moet je dan me een gym in arnhem?

zoals big r al zei keepfit @ de coehoorn straat is ok, vrijdag is alles volgens mij dicht in nijmegen
nou ik loop zelf niet me gelukkig! ;-)

maar zit op hotel! moet er werken namenlijk! snappie!
 
Back
Naar boven