Fitness Seller

4FA voor concentratie?

Bezoekers in dit topic

originele naam

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
10 aug 2011
Berichten
3.626
Waardering
815
Ik heb gelezen over het gebruik van 4FA in relatief lage dosissen (niet 150mg+ om een mdma-like effect te krijgen) voor adderall-achtige effecten. Aangezien ritalin en adderall aardig aan de prijs is wekt 4FA mijn interesse.

Iemand ervaringen, site om te bestellen?
 
zelfs in kleine dosissen geeft 4FA een mdma-gevoel. zou het nooit nemen voor dagdagelijkse taken of om concentratie te verhogen, drink dan koffie :)
 
zelfs in kleine dosissen geeft 4FA een mdma-gevoel. zou het nooit nemen voor dagdagelijkse taken of om concentratie te verhogen, drink dan koffie :)

Is gewoon een stimulant en heeft zo een soortgelijk effect als ritalin, ephedrine etc. toch?
Euforische van mdma bedoel je?
 
Is vragen om een drugspsychose. Gebruik dan vinpocentine/DMAE, in combinatie met geheugen-, concentratietraining, dieet, beweging, voldoende slaap, etc. En 4FA is een research chemical, die jouw hersenchemie behoorlijk beïnvloedt. Leuk voor een keer, niet voor dagelijks gebruik.
 
4FA , ook wel bekent als 4 fluoroamphetamine , of para-fluoro-amphetamine is een research chemical.
Het werkt o.a. Op de 5ht1 en 5ht2 receptors , deze zijn ook wel bekent als je dopamine en de serotonine huishouding.
4FA zorgt voor een release van extra dopamine en extra serotonine , het inhibeert de her opname niet ( wat mdma wel doet) , ook zijn de metabolieten (die nieuwe stoffen nadat de 4FA is afgebroken door enzymen in je lichaam ) minder neurotoxisch dan die van mdma.
Door deze 2 hoofd redenen is voor de meeste mensen de "kater" een heel stuk minder.

In doseringen onder de 20-30 mg komt erweinig serotonine vrij, maar wel genoeg dopamine en ephinephine (adreline) om gestimuleert te worden, vergelijkbaar met dexedrine en gewone amphetamine.

Het wordt zeker niet aangeraden om dagelijks te gebruiken. (Wat bij dex wel zo is voor o.a. Adhd).
Maar een drugpsychose zal in deze lage doseringen niet zo snel gebeuren.
Dan zou men van caffeine ook een drugspsychose krijgen ( wat zeker mogelijk is !)

Het gevaar op een psychose zie ik eerder bij dagelijks gebruik van phenibut en het plotsklaps stoppen ervan.
Het GABA-receptoren systeem is veel psychose gevoeliger dan de 5HT-systemen.

Ik zie 4FA niet echt potentie hebben als een nootopic of leermiddel.
Zoek je langdurige stimulanten waarop je wel zou kunnen leren kijk dan eens op de wikis van desoxypipradrol (legaal) Of 4mar (illegaal).

Het beste leer ik persoonlijk op een mix van Noopept (25mg) en sulbutiame (350 mg) om de 6 uur...dus 2x per dag...met na elk uur een break van 10 tot 15 minuten.
Geen caffeine of andere stimulanten erbij voor mij persoonlijk, daar raak ik dan alleen maar geirriteert en opgefokt van,
 
4FA , ook wel bekent als 4 fluoroamphetamine , of para-fluoro-amphetamine is een research chemical.
Het werkt o.a. Op de 5ht1 en 5ht2 receptors , deze zijn ook wel bekent als je dopamine en de serotonine huishouding.
4FA zorgt voor een release van extra dopamine en extra serotonine , het inhibeert de her opname niet ( wat mdma wel doet) , ook zijn de metabolieten (die nieuwe stoffen nadat de 4FA is afgebroken door enzymen in je lichaam ) minder neurotoxisch dan die van mdma.
Door deze 2 hoofd redenen is voor de meeste mensen de "kater" een heel stuk minder.

In doseringen onder de 20-30 mg komt erweinig serotonine vrij, maar wel genoeg dopamine en ephinephine (adreline) om gestimuleert te worden, vergelijkbaar met dexedrine en gewone amphetamine.

Het wordt zeker niet aangeraden om dagelijks te gebruiken. (Wat bij dex wel zo is voor o.a. Adhd).
Maar een drugpsychose zal in deze lage doseringen niet zo snel gebeuren.
Dan zou men van caffeine ook een drugspsychose krijgen ( wat zeker mogelijk is !)

Het gevaar op een psychose zie ik eerder bij dagelijks gebruik van phenibut en het plotsklaps stoppen ervan.
Het GABA-receptoren systeem is veel psychose gevoeliger dan de 5HT-systemen.

Ik zie 4FA niet echt potentie hebben als een nootopic of leermiddel.
Zoek je langdurige stimulanten waarop je wel zou kunnen leren kijk dan eens op de wikis van desoxypipradrol (legaal) Of 4mar (illegaal).

Het beste leer ik persoonlijk op een mix van Noopept (25mg) en sulbutiame (350 mg) om de 6 uur...dus 2x per dag...met na elk uur een break van 10 tot 15 minuten.
Geen caffeine of andere stimulanten erbij voor mij persoonlijk, daar raak ik dan alleen maar geirriteert en opgefokt van,

Goede informatieve post :thumbs:
 
dat is nog een post, waldodo
 
kijk maar uit met dat zelf voor dokter spelen.
 
Ik leer zelf ook wel met 4FA, maar alleen maar voor een weekie. Tentamenweekie. Alleen die Noopept kende ik nog niet. Dat klinkt veelvelovend. Ga ik toch ook eens proberen. Schijnbaar neemt de FSB in Rusland het ook.

Ben zelf 100 kilo en doe dan 0,25 mg per dag. Beetje gedoe omdat ik alleen pillen heb, enfin zo op het oog een beetje.

Als je kijkt naar 4FA is het minder schadelijk dan 6 bier bijvoorbeeld. Echter elke drug blijft gevaarlijk. Ook 4FA is gevaarlijk. Beetje inlezen is altijd wel handig.

gevarenvandrugs-1.png
 
Goeie bump na 3,5 jaar. Valt verder ook niet op dat je 4fa er zelf in hebt gepaint. Oja en welkom op het forum.
 
Dank je. en ik moet Waldodo bedanken. Hoe verder ik er in duik hoe meer ik onder de indruk ben van dat Noopept. Volgende tentamenweek ben ik geprept met Noopept. Laat het wel weten of ik wat voel en of het helpt.
 
Meen me te herinneren dat 2/3fa wel goeie dingen voor studie deed.
 
Meen me te herinneren dat 2/3fa wel goeie dingen voor studie deed.

2 FA is inderdaad geschikter als je bij research chemicals wilt kijken.

En op gebied van supplementen zijn nootropics wel handig of gewoon een sterkere stimulant zoals Hordenine of Octopamine
 
dexamfetamine
 
ben je dan niet beter af met amfetaminen/ amfetaminen- varianten?
wat ik er over vind lijkt heel sterk op regular amfetaminen
 
Hordenine of Octopamine vind ik weinig bijzonders over. Zie ik niet zitten. 2Fa kan ik niet aankomen. Dex wel. Ga je wel echt de speedtoer op. Hmm. Nee ook niet.

Eerst maar eens dat nopept. In ieder geval 4FA did it again. Alles gehaald. Megapower strikes again!
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven