AndroidHealthClinic

4iu hgh welk tijdstip

Bezoekers in dit topic

Fellowes

Cool Novice
Lid geworden
22 jun 2014
Berichten
35
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
95kg
Vetpercentage
11%
Heren,

Ik ben afgelopen maandag begonnen met HGH en ga dit 6 maanden doen met een aas combinatie test,tren. van t merk Alley Evogene hiervan wil ik een dosis van 4iu per dag nemen. Maar nu is mijn vraag aan jullie welk tijdstip is het beste voor massa? En raden jullie mij 5/7 of 7/7 per week?. Graag hoor ik van jullie,

Groeten.
 
alley? die gebruik ik zelf op dit moment ik raad je aan om de code te controleren op http://www.alleygh.com/ als de code niet lukt dan is het gwn fake punt uit. als je voor massa gaat zou ik 5a6 nemen
2ui nadat je bent opgestaan 2ui in de middag 2ui voor de training.
elke dag injecteren 7/7 simpel
 
PostWO I.M. -- voor max groei i.c.m. insuline. Al is 4iu generiek wel aan de lage kant.
 
Ja, ik heb de code al getest en t geeft aan dat het product gewoon orgineel is. Hoelang gebruik je al alley en ben je tevreden? Greets.
 
Hoe zijn je ervaringen tot op heden...
 
ik heb eerder andere merken sth gebruikt en eerlijk gezegd ben ik niet tevreden over alley daarom ben ik overgestapt naar hygetropin.com.cn gebruikt het nu 1maand lang ben al flink aangekomen
 
ik heb eerder andere merken sth gebruikt en eerlijk gezegd ben ik niet tevreden over alley daarom ben ik overgestapt naar hygetropin.com.cn gebruikt het nu 1maand lang ben al flink aangekomen

De fabriek .com.cn is al erg lang dicht. Heb je zulke oude of verwar je deze met de .asia? Als je trouwens in een maand flink aangekomen bent heeft dat niks maar dan ook niks met hgh te maken. Je zou de eerste zijn..
 
Ik neem 5iu na de training en 5iu voor het slapen en op rustdagen 10iu voor het slapen

ik heb eerder andere merken sth gebruikt en eerlijk gezegd ben ik niet tevreden over alley daarom ben ik overgestapt naar hygetropin.com.cn gebruikt het nu 1maand lang ben al flink aangekomen

Check wel even de code op hun website want hygetropin.com.cn wordt veel gefaked.
De dopjes daarvan zijn ipv bruin een soort van bordeaux rood.

Ik heb die ook een keer gekocht aangezien ik ze vrij goedkoop kon krijgen, maar na een HGH serum test bleek er niks in te zitten. Heb een hele tijd echte geno's gehad en sinds kort weer op hygetropin.cn kitjes
 
ik zet 5iu voor het slapen gaan...
 
Het word toch afgeraden om het voor het slapen te zetten? Ik zet 3iu als ik wakker word en 3iu na de training
 
Er is nog een natuurlijke puls die in je diepe slaap wordt vrijgegeven, hoeveelheid afhankelijk van je leeftijd. Als je hoge doseringen zet dan maakt het allemaal niet meer uit want zoveel maak je nooit aan en daarnaast als je al 's avonds traint en je zet daarna verstoor je die nachtelijke GH puls ook al.
 
De 5iu savonds voor het slapen gaan is me aangeraden door big cat! ik train elke dag rond 14h, denk niet dat dit een probleem is...
 
4IU is erg weining met generieke HGH.
Hygetropin vind ik pas werken vanaf 6iu per dag voor cutting
10iu voor massa.

---------- Toegevoegd om 04:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 04:28 ----------

Het word toch afgeraden om het voor het slapen te zetten? Ik zet 3iu als ik wakker word en 3iu na de training

Dacht ik ook.
Maar goeroes claimen dat het juist wel goed werkt voor het slapen gaan als je massa wilt bouwen.
Een dosis voor trainen en een dosis voor slapengaan.
Bij cutten een dosis voor ontbijt en voor training

---------- Toegevoegd om 04:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 04:29 ----------

De fabriek .com.cn is al erg lang dicht. Heb je zulke oude of verwar je deze met de .asia? Als je trouwens in een maand flink aangekomen bent heeft dat niks maar dan ook niks met hgh te maken. Je zou de eerste zijn..

Ik heb ook de hyetropin.com.cn gebruikt en was gewoon goed.
Ik heb de hygetropin.cn ook gebruikt.
Merk geen verschil tussen de 2 is volgens mij exact dezelfde hgh
 
ik heb eerder andere merken sth gebruikt en eerlijk gezegd ben ik niet tevreden over alley daarom ben ik overgestapt naar hygetropin.com.cn gebruikt het nu 1maand lang ben al flink aangekomen

Kreeg jij na 2 weken gebruik op 3 iu bluetops ook al niet een GH gut? Staat me iets van bij :o
 
De fabriek .com.cn is al erg lang dicht. Heb je zulke oude of verwar je deze met de .asia? Als je trouwens in een maand flink aangekomen bent heeft dat niks maar dan ook niks met hgh te maken. Je zou de eerste zijn..

nee com.cn en ben in een maand 4kilo aangekomen ik denk wel dat het door de hgh komt en een flinke doses anabolen
 
5/7 voor t trainen zetten. Maar dat lijkt me logisch
 
Alley is getest op 60% dus als je 4iu zet zet je eigenlijk maar 2,4iu dus voor massa moet je echt wel 10iu alley gaan zetten fellowes
 
Zet altijd voor trainen.
binnekort bulken beter na het trainen zetten ?
 
Alley is getest op 60% dus als je 4iu zet zet je eigenlijk maar 2,4iu dus voor massa moet je echt wel 10iu alley gaan zetten fellowes

Curtis, zijn de resultaten ook ergens terug te vinden dat de Alley slechts 60% bevatten?
 
Back
Naar boven