XXL Nutrition

4x kort of 2x lang cardio?

Bezoekers in dit topic

redhead

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
18 feb 2003
Berichten
1.617
Waardering
0
Ik ben inmiddels beland in het 2e deel van de cutperiode.Ik zit momenteel te twijfelen over de verdeling en hoeveelheid mijn cardio.
Waar doe ik volgens jullie beter aan?
4x in de week na de KT 12-15min laag frequentie cardo.

of

2x in de week buiten mijn KT om laag frequentie cardio van 30-60min?

Ik heb zelf het idee dat 4x kort cadio na mijn KT meer voor me doet omdat je na je KT al wat vet verbrand en je je lichaam met dat beetje cardio nog net ff wat extra vet laat verbranden.

Wat zijn jullie ervaringen en gedachtes hierover?
 
12-15 min. vind ik persoonlijk te kort voor lage intensiteit cardio, dus 2x lang zo ik dan voor kiezen:)>.
 
12-15 min. vind ik persoonlijk te kort voor lage intensiteit cardio, dus 2x lang zo ik dan voor kiezen:)>.

Eens. Zonde van je tijd.
 
doe dan maar 2x een uur..

12 a 15 minuten.. trek je het zo slecht?

het maakte voor mij niet echt uit of ik 15 of 60 minuten bezig was.. 60 minuten was alleen 4x zo saai..
 
Het is geen probleem om langer te gaan.Het is meer een stelling maar het word inderdaad zo saai echt vreselijk;) .Aan de hand hiervan kan ik gaan experimenteren vandaar.Maar indd wat Mass Builder voorstelt is ook niet verkeerd 3x 25-30 min.
En vanaf hoeveel minuten word het volgens jullie rendabel?Ik denk zelf aan minimaal 20min maar aangezien je ook al een KT hebt gehad voordat je begint aan de cardio.
Zou dit veel verschil kunnen maken?
 
Back
Naar boven