- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 65kg
- Vetpercentage
- 11%
Hallo! Ik ben nieuw hier en ik ben gemotiveerd om sterker en conditioneel beter te worden.
Mijn naam is Jesse, ben 21 jaar en ben er nogal klaar mee zo weinig spieren en kracht te hebben. Daarom maak ik dit topic. Als log en om een persoonlijk schema aangewezen te krijgen, een voedingsschema en trainingsschema. Soms als ik in de fitness sta dan weet ik niet precies wat voor oefeningen ik nou kan doen, daarom ga ik dit forum eens even goed doorlezen.
Mijn doelen zijn:
Ik weeg nu 65 kilo en ik ben 1,78m, 11%bf sinds laatste x checkup (Midden December)
Ik ren 2900 meter in 12 minuten, 60 pushups in 2 min. , 60 situps in 2 min.
16 pull ups ong tot falen.
Ik train nu 5 dagen in de week maar daar ga ik 6 van maken. Ik kom niet snel aan en moet dus bergen vreten voordat er iets gebeurt.
Mijn vragen:
Hoeveel moet ik eten; hoeveel kcal moet ik per dag op hebben als ik bijv. 80 kilo wil worden?
Wat is een goeie bf% om mijn spieren meer 'naar voren' te laten komen?
Kan ik het beste een aantal spiergroepen per dag nemen of meteen alles?
Het liefst wil ik mijn conditie en kracht evenredig vermeerderen. Zodat ik mijn pullups en pushups & hardrennen hoog kan houden.
Voeding
Hey y'all. Ik heb deze week een eetschema gemaakt en ik wou graag weten wat jullie ervan vinden.
Kan ik er nog iets aan toevoegen of afhalen? Zeg 't moar!
07:00 - 09:00
Zaanse snijder volkoren 2 sneetjes (231 cal)
Pindakaas stukjes noot 30 gram (200 cal)
Mammoth 2500 weight gainer w/2% milk (1250 cal)
Volle melk 500-600 ml (400 cal)
Visolie capsule 1 pil
Multivitamine 1 pil
09:45 - Sport tot 11:30~
11:30 - 12:30
Zaanse snijder volkoren 4 sneetjes (462 cal)
Kipfilet naturel 4 plakjes
Whey Perfection eiwit shake
Tussendoor
Banaan
Muesli reep
Cashew noten (Vetten jonge!)
16:45
Avond eten (Elke dag wat anders. Maandag aardappelen met vlees & bonen. Dinsdag meestal vis met rijst & bonen, woensdag chinees & ook aardappelen en donderdag meestal aardappelen met vlees. Ik eet op de kazerne en 's avonds is het wel makkelijk.)
19:00
Fitness
Na fitness eiwitshake of mammoth 2500.
Voor slapen
Intimidate 1 pil
Visolie capsule 1 pil
Water
+-3 liter per dag.
Met 2x mammoth op een dag zit ik al op 2500 calorieën, douw daar de rest bij en ik zit dik op de 4000 volgens myfitnesspal (app.)
Bedankt!
Mijn naam is Jesse, ben 21 jaar en ben er nogal klaar mee zo weinig spieren en kracht te hebben. Daarom maak ik dit topic. Als log en om een persoonlijk schema aangewezen te krijgen, een voedingsschema en trainingsschema. Soms als ik in de fitness sta dan weet ik niet precies wat voor oefeningen ik nou kan doen, daarom ga ik dit forum eens even goed doorlezen.
Mijn doelen zijn:
- Sterker worden (cq zwaardere gewichten kunnen tillen)
- Sixpack kweken
- Langer volhouden (pushups, pullups, situps, etc)
- Zwaarder worden
Ik weeg nu 65 kilo en ik ben 1,78m, 11%bf sinds laatste x checkup (Midden December)
Ik ren 2900 meter in 12 minuten, 60 pushups in 2 min. , 60 situps in 2 min.
16 pull ups ong tot falen.
Ik train nu 5 dagen in de week maar daar ga ik 6 van maken. Ik kom niet snel aan en moet dus bergen vreten voordat er iets gebeurt.
Mijn vragen:
Hoeveel moet ik eten; hoeveel kcal moet ik per dag op hebben als ik bijv. 80 kilo wil worden?
Wat is een goeie bf% om mijn spieren meer 'naar voren' te laten komen?
Kan ik het beste een aantal spiergroepen per dag nemen of meteen alles?
Het liefst wil ik mijn conditie en kracht evenredig vermeerderen. Zodat ik mijn pullups en pushups & hardrennen hoog kan houden.
Voeding
Hey y'all. Ik heb deze week een eetschema gemaakt en ik wou graag weten wat jullie ervan vinden.
Kan ik er nog iets aan toevoegen of afhalen? Zeg 't moar!
07:00 - 09:00
Zaanse snijder volkoren 2 sneetjes (231 cal)
Pindakaas stukjes noot 30 gram (200 cal)
Mammoth 2500 weight gainer w/2% milk (1250 cal)
Volle melk 500-600 ml (400 cal)
Visolie capsule 1 pil
Multivitamine 1 pil
09:45 - Sport tot 11:30~
11:30 - 12:30
Zaanse snijder volkoren 4 sneetjes (462 cal)
Kipfilet naturel 4 plakjes
Whey Perfection eiwit shake
Tussendoor
Banaan
Muesli reep
Cashew noten (Vetten jonge!)
16:45
Avond eten (Elke dag wat anders. Maandag aardappelen met vlees & bonen. Dinsdag meestal vis met rijst & bonen, woensdag chinees & ook aardappelen en donderdag meestal aardappelen met vlees. Ik eet op de kazerne en 's avonds is het wel makkelijk.)
19:00
Fitness
Na fitness eiwitshake of mammoth 2500.
Voor slapen
Intimidate 1 pil
Visolie capsule 1 pil
Water
+-3 liter per dag.
Met 2x mammoth op een dag zit ik al op 2500 calorieën, douw daar de rest bij en ik zit dik op de 4000 volgens myfitnesspal (app.)
Bedankt!
Laatst bewerkt: