MuscleMeat

5/7of 7/7

Bezoekers in dit topic

Strongerlife

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
12 jul 2012
Berichten
714
Waardering
215
stel dat je 1 kitje a 100iu per maand wil gebruiken, dus 25iu per week

kun je de dosis dan het beste delen door 7 en iedere dag zetten.

of is het beter om 5iu 5/7 te zetten

of bijv 3 dagen 5iu 1 dag niks gevolgd door 3 dagen 5iu en weer 1 dag niks enz enz..

thnxx
 
5/5 als je die 5 dagen achter elkaar traint en anders 7/7:D
 
stel dat je 1 kitje a 100iu per maand wil gebruiken, dus 25iu per week

kun je de dosis dan het beste delen door 7 en iedere dag zetten.

of is het beter om 5iu 5/7 te zetten

of bijv 3 dagen 5iu 1 dag niks gevolgd door 3 dagen 5iu en weer 1 dag niks enz enz..

thnxx

5 ON 2 OFF is mainly verzonnen voor financiële winst. Indien je net zoveel gaat injecten gewoon ED aanhouden.
HGH heeft natuurlijk effect op IGF waardes die cumulatief moeten stijgen.
Indien je dan 2 dagen niet zet zakken deze spiegels wellicht meer dan als je een ED injectieschema zou toepassen.
Heb geen wetenschappelijke onderbouwing om dit te bewijzen, maar denkt dat het zo in elkaar steekt.
 
Er is een hoop discussie over 5/7 en 7/7

De een zegt 5/7 Voor de portemonnee, omdat je waardes toch niet verlagen, en om je natuurlijk hgh afgifte na te bootsen

De andere mensen zeggen dat 5/7 bullshit dat het is verteld door mensen die geen geld hebben en om het goed te praten om minder te zetten

Dit is een beetje globaal wat ik uit me research haalde

Ik zelf ben nu 4 weken met hgh begonnen en nog aan het opbouwen naar 6iu en wil dan 5/7 6 iu gaan doen en zal later een keer 7/7 gaan doen voor 3 maanden kijken of ik iets van verschil merk eventueel met bloedtest

Als je 5/7 zet niet 2 dagen achter elkaar niet zetten maar bijvoorbeeld woensdag en zondag niet
 
heb je ook een reden waarom 7/7

Yes, omdat 5/2 onzin is en hooguit beter voor je centen. Als je dezelfde dosis zet wekelijks altijd 7/7 doen. Dit omdat je IGF waardes ( meerdere tests van gezien ) echt wel dalen als je 2 dagen per week mist. Lijkt me vrij zonde.
 
Back
Naar boven