AndroidHealthClinic

5 daagse schema

Bezoekers in dit topic

jojo94

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
16 apr 2012
Berichten
369
Waardering
325
Lengte
1m83
Massa
102kg
Vetpercentage
14%
beste dbb'ers ik zit met een vraag over mijn training schema dat gaat nu als volgt:
maandag: 5x borst 3x triceps
dinsdag: 5x rug 3x biceps
woensdag: 5x benen
donderdag: 5x schouders 1x trapezium
vrijdag: 5x borst 3x triceps

maandag: 5x rug 3x biceps
enz....
maar nu zat ik zelf te denken om de armen bij de borst en rug weg te laten. en dan 6 a 7 oefeningen totaal te doen en vrijdag een dag apart voor de armen. maar een collega die al een heletijd aan bodybuilding doet rade mij dit af aangezien dat teveel van het goede is en 5 al meer dan voldoende moet zijn. en ik nog maar net een jaar aan het trainen ben..... ik wil hem ook wel geloven maar wil jullie mening is horen wat jullie ervan zeggen?
 
die collega van je heeft gelijk, anders is het idd teveel
 
Was er al bang voor haha. Maar als ik bijvoorbeeld pyramide ga trainen dan is dat wat? Of is dat ook te veel van het goede voor een beginner en moet ik gewoon nog ff dit schema aanhouden?
 
pyramide kan, maar er zijn meerdere pyramide systemen.
 
Ok daar ben ik nog niet bekent mee. zal is verder op het forum kijken, maar ik dacht altijd dat het 10,20,30,40,50,40,30,20,10 kg was. Zolang je de zelfde stappen omlaag als je omhoog gaat maar doet?
 
Was er al bang voor haha. Maar als ik bijvoorbeeld pyramide ga trainen dan is dat wat? Of is dat ook te veel van het goede voor een beginner en moet ik gewoon nog ff dit schema aanhouden?

het schema wat je nu aanhoud is ook niet geschikt voor beginners, maar meer voor mensen die anabolen gebruiken
 
Ow haha dat wist ik niet eens. Vind het wel een fijn schema eigenlijk. En eet en slaap er ook wel goed bij zou dat ook niet veel uitmaken dan?
 
het zal wel degelijk wat uitmaken, starting strength is een beginners schema
 
Back
Naar boven