5 dingen die je moet weten over de menstruatie-cyclus, de pil, en fitness

Discussie in 'Post Je Eigen Artikels' gestart door Stijn van Willigen, 30 mrt 2016.

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

  1. Stijn van Willigen

    Stijn van Willigen Novice Topic Starter

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    1
    Geslacht:
    Man
    Karma:
    0
    Bij deze mijn nieuwe (naar de vrouw gerichte) artikel over de invloeden van de menstruatie-cyclus en de (combinatie)pil op verschillende zaken die met training te maken hebben.

    [Link niet meer beschikbaar]

    Veel leesplezier. Opbouwende kritiek is altijd welkom!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 okt 2017
  2. R00sje

    R00sje Novice

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Vrouw
    Karma:
    0
    Lengte:
    1m65
    Massa:
    50kg
    Interessant artikel, ik geloof zeker dat het zo zal werken.
    Dan vraag ik me toch af. Stel... Als je een vrouw zou zijn, en echt doelgericht zou trainen op max rendement. Zou je dan aan de pil gaan of zou expres je maandelijkse hormonale cyclus aanhouden??
     

Deel Deze Pagina

  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en om u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie