MuscleMeat

5 foto's 2 maanden fitness

mock

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Sinds 2 maanden ben ik weer flink aan het trainen dus ik dacht dat wordt tijd voor wat foto's.
Helaas heb ik geen goed vergelijkings materiaal, maargoed dan wordt dit maar vergelijking voor de volgende foto posts.
Ben van plan om over 2 maanden weer wat foto's hier neer te zetten voor een leuke vergelijking. Kritiek is welkom , ik zet ze ook neer voor suggesties.

[Abeelding niet meer beschikbaar]
Kom maar op ;)

Je ziet al duidelijk de spieren zitten kerel! Ziet r goed uit! Gewoon lekker door vlammen!!!

Het gaat zeker de goede kant uit.

Ik zou het niet kunnen opbrengen, fitness.

Al die cardio + streng dieet + gewichttraining.

:thumbs:

Ik vind het zonde dat je fitness doet, aangezien ik denk
dat je gezegend bent met een goede tot zeer goede aanleg voor bodybuilding.

ja en al dat gepraat tijdens die ellenlange trainingen.
brr niet mijn sport!!

desondanks doe je het aardig, mock.

weleens aan bodybuilden gedacht? is ook een leuke sport.

je ziet al wat spieren...

• Topic Starter Topic Starter
In principe ben ik bezig met bodybuilding maar ik doe er nog 1 a 2 dagen cardio bij in de week.
Plus een voetbal training en een wedstrijd, die cardio omdat ik al na een aantal weken aanzienlijk in conditie achteruit ging door een zwaarder lichaam. Je ziet het niet maar onder dit bovenlichaam zitten nog een paar staalkabels die als kool groeien. Van 63 naar 67 beenomtrek in 4 weken waardoor ik meteen uit m'n broeken ben gegroeid. Deze heb ik daarom uit m'n trainings schema gegooid daarvoor in de plaats loop ik nu 45 minuten hard op de loopband.

Dat verschil tussen fitness en bodybuilding word voor mij gemaakt door de look, dus zolang jullie er niet uitzien als bodybuilders doen jullie aan fitness sorry :)

Analyseer het woord bodybuilding. Als iemand de behoefte heeft om groter te worden vind ik het bodybuilding.

bo·dy·buil·ding (de ~)
1 het ontwikkelen van de lichaamsspieren door bepaalde krachtoefeningen

bo·dy·buil·der (de ~ (m.), ~s)
1 iem. die aan bodybuilding doet

Laatst bewerkt:
Hee kay, maar zo zijn er wel meerdere woorden. Sommige dingen betekenen letterlijk wat anders dan dat de algemene enterpretatie is. Zo zie ik het ook een beetje bij bodybuilding, bodybuilding staat meer voor het grote billy type dat aan de AS zit. Fitness zie ik als je lichaam tunen, ik denk dat de meeste hier voor de beachboy look gaan en niet voor het onwijs massieve.

ik ben bodybuilder, maar zeg vaak dat ik aan fitness doe, klinkt wat leuker voor de vrouwelijke omstanders.
"Doe je het dan alleen voor de chicks?"
"Neeh! Ik doe het om te nken!"
Zo, zie jewel Jopie, ik kan het ook best :P

ziet er in ieder geval behoorlijk netjes uit man!
Hoe lang heb je voor deze 2 maandjes al getraind?

netjes kerel!:thumb:.

mis alleen de foto van je avatar

maar voor 2 maanden:thumb:

heb je ook nog fotos van daarvoor?

Dit is wel een tijdje geleden , ik zal ff zoeken naar wat recentere ;)

Ik heb er nog wat gevonden maar deze geven eigenlijk een vertekend beeld. Dit omdat ik hier wel gedefineerder ben maar ben nu wel stukken groter dan toen.

Ik was toendertijd 83 kilo en aan de magere kant. Weeg nu 96Kg met een BF% van 14.

M'n history , op m'n 15e een half jaartje getraind maar echt heel erg slecht een beetje met apparaten in de weer niets bijzonders.
Vorige jaar nog een maand of 3 vrij intentsief maar slecht gegeten , daar zijn dus deze foto's van.

En ik ga er nu wat meer voor, alleen ik moet zeggen dat het er in het echt nu wat groter uitziet dat op de foto's.

Vandaag nog even twee foto's gemaakt van m'n benen, ik ben dus gestopt deze te trainen aangezien ze in verhouding tot de rest van m'n lichaam eigenlijk een beetje te fors zijn.
Bovenbeentje
En hier nog een van m'n kuit
Helaas merk ik wel dat de groei van de rest van m'n lichaam wat stokt , maar hier gaan we nog wel iets op verzinnen.

Dat zou ik nog ff te vroeg vinden ik zit nog lang niet tegen m'n genetische maximum aan.

En een kuurtje heeft voor mij nog even een te negatief gevoel, maar wie weet dat het er ooit van komt ;)

Goed werk man!
ik zou vvooral basisoefeningen doen moest ik jou zijn aangezien je nog niet zo lang traint
voor mij is het verschil tussen bodybuilding en fitness duidelijk, wie al zijn spieren door elkaar traint en daarbij nog heel het jaar door cardio training bij neemt doet aan fitness, wie een doordacht trainingsschema volgt en (een beetje) aandacht besteed aan zijn voeding doet bodybuilding

doe zo voort man

Terug
Naar boven