AndroidHealthClinic

5 jaar DutchBodyBuilding (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik heb in die 5 jaar denk ik effectief een 2 jaar getraind ofzo :o. Veel gestopt etc, door omstandigheden, maar nu al vanaf maart aan het knallen. Mijn record:) (offtopic)
 
gefeli..

ik heb er pas 3 opzitten.

3 jaar geleden op mijn verjaardag geregistreerd.
 
Gefeliciteerd ZZ :thumb:

ik zit er ook alweer bijna 5 jaar :)
 
Laatst bewerkt:
Vandaag ook precies 5 jaar aanwezig op dit board :)
Time flies....
 
Gefeliciteerd, ik bijna 2 jaar dus nog iets te gaan.
 
gefeliciteerd !!
karmagun ook leeg :(

ik bijna 13 maanden lid en train vanaf ergens in november een jaar :D (waarvan ik 3 maand niet getraind heb maar kheb me herpakt :p) uiteraard eerst maanden research gedaan op dit forum :p
 
congratzzz :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Hhmm ik ook alweer bijna 4 jaar...Alleen ben ik pas sinds een jaartje echt actief op dit forum, daarvoor alleen lezen :P

Feli ZoutZak!
 
Damnit Zoutzak,

ik zat te hopen dat niemand het opgevallen was en ik de eerste zou zijn met dit topic over een weekje precies hahaha. Dan vier ik mijn 5 jarig bestaan op DBB. Naja, proficiat kerel :thumbs:
 
Congrats zoutige zak!

Ja de tijd vliegt als je in het geile hanenhok zit. :D
 
5 jaar op een forum, damn boy! Tis wel een mooie mijlpaal... ik heb nog wel een tijd te gaan, wat dat betreft!
 
Toen ik hier nog niet zo lang was, werd jij 3de in de contest en dat weinige eten was niet goed voor je koppie, je had examen toen. :D Was nog de tijd van BOS en smalluser enzo.
 
5 jaar en nog zo wijnig karma??
 
Netjes, doe er nog 5 jaar bij éh:p
 
Toen ik hier nog niet zo lang was, werd jij 3de in de contest en dat weinige eten was niet goed voor je koppie, je had examen toen. :D Was nog de tijd van BOS en smalluser enzo.

Yeah :D that's right!

Misschien ligt er nog wel een come-back op de DBB contest in het verschiet...! ;)
 
Back
Naar boven