AndroidHealthClinic

5 jaar DutchBodyBuilding

Bezoekers in dit topic

Hey Big-T, krijgen 5 jarige leden geen karma bom of gratis elite account ofzo? :p
Zal 10 euro korting geven voor leden die geregt zijn op 8-9 oktober 2002. Dan word het dus 29,95. Alles wordt ook weer in het board geïnvesteerd, dus wat je betaalt daar pluk je later zelf weer de voordelen van + je helpt er een hoop anderen mee :)

Trouwens bedankt voor het trouw bezoeken natuurlijk ;)
 
Hey Big-T, krijgen 5 jarige leden geen karma bom of gratis elite account ofzo? :p

Of iig een eervolle vermelding :D

Een DBB heipaal in je sterretje. Maybe dat dat een idee is?
 
Je kan ook naast de groep powerlifter en stongman een 'oldskool hardcore 5 year member' groep maken ;)
 
hahaha... zoiets iets is wel Tof;).. niet dat ik daar vruchten van mij pik.
 
ZoutZak, Champ gefeliciteerd kerel!!! :hb:
 
ik heb nog een paar jaar te gaan voordat ik hier 5 jaar ben maar dat gaan we wel halen hoop ik!!!
 
:roflol: Lekker vijandig naar de leden toe :roflol:

Nee hoor, iedereen van voor 2004 weet wat ermee bedoeld wordt.

En Rob vindt het alleen maar lekker, serieus. :)
 
Nee hoor, iedereen van voor 2004 weet wat ermee bedoeld wordt.

En Rob vindt het alleen maar lekker, serieus. :)

ja maar rob houd meer van de man-mountain maroc heipalen... dus of hij die blanke sabel van jou dan wil hebben is nog maar de vraag ;-)
 
ja maar rob houd meer van de man-mountain maroc heipalen... dus of hij die blanke sabel van jou dan wil hebben is nog maar de vraag ;-)

Ja man, die heipaal moet eerst ff ingevet worden door man-mountains anus!
 
Zal 10 euro korting geven voor leden die geregt zijn op 8-9 oktober 2002. Dan word het dus 29,95. Alles wordt ook weer in het board geïnvesteerd, dus wat je betaalt daar pluk je later zelf weer de voordelen van + je helpt er een hoop anderen mee :)

Trouwens bedankt voor het trouw bezoeken natuurlijk ;)

HEhe. Daar kom ik voor in aanmerking. Kan je ook een eenmale machting doen?
 
volgens mij is die zin wel goed zo zwarte nicht, of ehh ik bedoel black knight

U hebt gezocht op weinig:

wei·nig1 (bw.)
1 niet erg, bijna niet [van hoeveelheid of graad] => nauwelijks
2 bijna nooit => zelden

wei·nig2 (hoofdtelw.)
1 een geringe hoeveelheid
2 een gering aantal, een paar


U hebt gezocht op wijnig:

Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. :yes:

bron: Van Dale Taalweb - woordenboeken op papier, cd-rom, internet en intranet
 
Zal 10 euro korting geven voor leden die geregt zijn op 8-9 oktober 2002. Dan word het dus 29,95. Alles wordt ook weer in het board geïnvesteerd, dus wat je betaalt daar pluk je later zelf weer de voordelen van + je helpt er een hoop anderen mee :)

Trouwens bedankt voor het trouw bezoeken natuurlijk ;)

Mooi gebaar ouwe!

En dat laatste is natuurlijk wederzijds, de echte dank moet toch uitgaan naar de man die het in de eerste plaats allemaal mogelijk heeft gemaakt... :thumbs:
 
8 oktober 2002 represent, dat dat alweer 5 jaar geleden is. Tijd gaat snel.
 
Ja man, die heipaal moet eerst ff ingevet worden door man-mountains anus!

U ziet; Alleen het allerbeste is goed genoeg voor onze Rob. :thumbup:
 
Back
Naar boven