XXL Nutrition

5 jaar DutchBodyBuilding (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ZoutZak

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
9.198
Waardering
50
Lengte
2m
Massa
110kg
Vandaag op de dag af 5 jaar (proud) member of DBB :thumbs:

Geregistreerd: 9 October 2002

**** dat is snel gegaan! Ben benieuwd of ik er over nog eens 5 jaar nog altijd ben :D
 
Hehe moest er gister ook aan denken dat het board al 5 jaar bestaat.
 
Vandaag op de dag af 5 jaar (proud) member of DBB :thumbs:



**** dat is snel gegaan! Ben benieuwd of ik er over nog eens 5 jaar nog altijd ben :D

gefeliciteerd :clap:
 
Heel netjes! Ik ga ook zeker de 5 jaar halen.
 
gefeli! karmashotgun op, over 24 uur weer, etc :D
 
Gefeliciteerd:D

Als ik niet gebanned word, ga ik het ook halen.
 
gefeliciteerd :D


edit: karmagun is leeg
 
Hmm onder dit account pas 9 december. Andere accounts al iets ouder. Volgens mij ook 1 van de 1e dagen:)

Klasse Michel!
 
Vandaag op de dag af 5 jaar (proud) member of DBB :thumbs:



**** dat is snel gegaan! Ben benieuwd of ik er over nog eens 5 jaar nog altijd ben :D

Gaat hard he broeder.. 5 jaar zijn voorbij gevlogen. Op naar de volgende 5!
 
Mooi man, feli! :)
 
Mooie mijlpaal bro :birthday:
 
Hmm onder dit account pas 9 december. Andere accounts al iets ouder. Volgens mij ook 1 van de 1e dagen:)

Klasse Michel!

Gaat hard he broeder.. 5 jaar zijn voorbij gevlogen. Op naar de volgende 5!

Yep, back in the days :D toen was de doelstelling elk jaar 5-10kg VVM te winnen nog heel gewoon... Shit I'm getting old too!
 
Gefeliciteert zoutzak.;)
 
Waar staat dat precies dan? Ik ben ook toen in oktober geregisteerd (staat bij mijn naam, maar niet de exacte datum), maar toen was er een update van het board ofzo. Dus ik ben waarschijnlijk nog langer lid:p (stoer he)
 
Waar staat dat precies dan? Ik ben ook toen in october geregisteerd (staat bij mijn naam, maar niet de exacte datum), maar toen was er een update van het board ofzo. Dus ik ben waarschijnlijk nog langer lid:p (stoer he)

Klopt, ik ook. Denk een jaar of 5,5
 
Hmm onder dit account pas 9 december. Andere accounts al iets ouder. Volgens mij ook 1 van de 1e dagen:)

Klasse Michel!

Precies. Hoe zat dat ook al weer? Want het board is toen meerdere malen veranderd.
 
Proficiat, gaat inderdaad vlug..

Ben hier zelf op 19 oktober a.s. ook al 2jaar, ik schrik er zelf van!
 
Back
Naar boven