Fitness Seller

5 keer per week trainen hoe het beste

Bezoekers in dit topic

harrie1984

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
0
ik wil 5 keer in de week trainen en doe dit ook al maar welke spieren kun je nou het beste trainen en hoe vaak in de week wil alles minimaal 2 keer trianen en weekend rust kan iemand mij eens helpe met een goed schema hoef geen oefeningen maar de spiergroepen en welke dag bijv
maandag borst triceps en schouders en buik
dinsdag biseps rug en buik
woensdag benen 1 uurtje rennen buik
donderdag borst triceps schouders en buik
vrijdag biseps en rug en buik

kan dat dit niet zo, zeg me hoe ik het beste kan doen ik train nu al een jaar maar niet zoals het hoort wel
echt verder komen maar op mijn manier lukt niet echt geweldig

je hoeft niet percee per week te denken
als jij 5 dagen per week wilt trainen en je hebt een 4 dagen split kan dat ook wel. dan schuif je het gewoon door.

verder zou ik niet benen op dezelfde dag trainen als dat je een uur gaat rennen dit houd spiergroei tegen.

een voorbeeld voor alle spiergroepen 1 keer per week

qauds/kuiten
rug/achterkant schouder - [roei en pulldown]
borst/voor en midden schouder
onderrug/hemstring/traps/
armen

verder kun je ook voor push/pull/benen gaan zoals nu maar dan schuif je dus steeds een training op in de week dus

week1
push
pull
benen
rust
push
pull
rust
benen
push
pull
rust
benen
push
rust
pull
benen
push
rust
pull
benen

etc etc

sorry jong maar daar ko ik niet echt wijs uit push en pull ben nog niet zolang hier
op de forum dus beetje moeilijk te snappe

jah met benen snap ik je wel maar van de rest hoe doe jij het dan

Push, zoals bankdrukken.
Pull, zoals dumbbell curls

van Jay Cutler zn website :p misschien dit een idee? volgens mij heeft het voor hem wel geholpen :)