MuscleMeat

5 maand 10KG winst. NATTY (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Progressive

Cool Novice
Lid geworden
13 aug 2012
Berichten
145
Waardering
5
Lengte
1m87
Massa
92kg
Vetpercentage
10%
Juni begonnen op 74kg

Nu droger en op 84kg

1,87cm bodyfat rond de 10% denk ik zo



Ok ik zal een paar dingen rechtzetten. Wou eigelijk er helemaal niet op reageren want het is bst wel triest hoe jullie reageren.

1. Foto genomen in Franse H&M waar ik dit weekend was
2. Ik heb gepost in AAS Sectie omdat ik nieuwsgierig was en wel van plan ben om te cyclen volgend jaar.
3. Heb in 2009 beetje lopen spelen een sportschool maar niet echt gains gemaakt miss bijemekaar 20x geweest.
4. 6 maaltijden per dag wilhet best is posten
5. sq: 110kg bench: 95kg DL: 125kg
6. Ik rook niet en heb al 6 maand geen alchohol meer aangeraakt;)


Ik ben er 100% voor gegaan en ok is misschien wat raar dat ik gepost heb in AAS sectie maar dat is gewoon uit nieuwsgierigheid, al hoewel mijn doel wss natty niet te behalen is.


wil best nog een foto maken met papiertje in me hand met DBB hoor..:')
Trek je conclusie's etc maar je ziet een duidelijk verschill tussen DBB en BB.com

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hier kun je de benen beetje zien ik moet even duidelijke foto ervan maken

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

September


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik geloof je.




































:sly:
 
Lol notsureifsrs.



Dit is gewoon goed trainen en goed eten. Niet eens creatine

Good+people+need+to+use+these+ragefaces+memes+or+whatever+_5a108ee145fcc87aaf10ebc787d5dee0.png
 
Laatst bewerkt:
Jij zit aan die shakies jonguhh :roflol:
 
  • Like
Waarderingen: Dmg
Waarom moet er bij elke prestatie weer gemeld worden of hij wel of niet natty is, hij houdt alleen maar zichzelf voor de gek dan.

Goede prestatie, is er een before foto?
 
Waarom moet er bij elke prestatie weer gemeld worden of hij wel of niet natty is, hij houdt alleen maar zichzelf voor de gek dan.

Goede prestatie, is er een before foto?


thanks, en voor de before moet ike ven graven maar er is er vast 1
 
Benen trainen!
 
Waarom moet er bij elke prestatie weer gemeld worden of hij wel of niet natty is.

Dit! Alsof het iemand iets het iets interesseert. Je doet het voor jezelf en hoe je er komt moet je lekker zelf weten. Je gains zijn haast ongelooflijk naturel maar wie ben ik om te twijfelen en wat valt er te twijfelen. Als je bewering en je foto's echt zijn een super prestatie indien niet dan neem je jezelf in de maling. In elk geval succes verder met je doelen bereiken.
 
Dit! Alsof het iemand iets het iets interesseert.

Wie ben jij om te bepalen of het voor anderen interessant is?

Ik klik persoonlijk eerder op een thread als er bij staat dat de gains natty zijn

en als dat ik dit geval ook zo is, klasse @ OP :thumb:
 
ik geloof zelfs niets van die hele foto's :roflol:

Een Frans talig reclame poster in een lift/kleedkamer ergens in Nederland? Ja hoor ...
 
In juni begonnen met wat? Trainen? Daarvoor nooit getraind? Geen dumbbell aangeraakt?
 
Dit! Alsof het iemand iets het iets interesseert. Je doet het voor jezelf en hoe je er komt moet je lekker zelf weten.

Ik heb altijd respect voor mensen die naturel iets behalen. En niet voor mensen die juicen ... sorry. maar ik heb er geen verstand genoeg van om te zien of een bereikt resultaat een prestatie is die mijn respect waardig is. En daarnaast heb ik een schurfthekel aan mensen die zo schijnheilig zijn om te doen alsof ze een prestatie hebben behaald zonder "hulpmiddelen". Wees er dan maar liever eerlijk over, daar heb ik meer respect voor.

Je gains zijn haast ongelooflijk naturel maar wie ben ik om te twijfelen en wat valt er te twijfelen. Als je bewering en je foto's echt zijn een super prestatie indien niet dan neem je jezelf in de maling. In elk geval succes verder met je doelen bereiken.

+1
 
Niet eens zelfde gast op foto's kijk maar naar abs
 
Waar zijn de after pics, zie alleen begin foto's?
 
In before shitstorm :p

Heb je ook stats, BP SQ DL?
 
Back
Naar boven