MuscleMeat

5 maand trainen

Bezoekers in dit topic

Wat is er verkeerd aan? Alsdie gast op 20 niet groeit is het geen gek idee om die hoeveelheid een goed op te schroeven, of moetie net als jij in z'n eerste trainingsmaanden de spuit eral inzetten, bodygainer?

:D

En als je geen tijd hebt om rijst enzo te koken. Drink meer melk. 2l per dag, zit toch alweer 1000kcal in.
 
Hmmm, ik denk dat het nog altijd niet echt duidelijk is:
ik weet perfect dat dit geen schema is voor massa. (dit is een schema voor krachtuithouding)
En ik luister helemaal niet naar die maatjes, het zit als volgt ineen:
Ik wielren bij een ploeg (zoals quickstep bv.) en vanuit die ploeg krijg je een trainingsschema. Dit schema bevat 2 trainingen in de gym per week. Wat ik in de gym doe is bepaald door een regent lichamelijke opvoeding, die een schema opgesteld heeft voor kracht bij te krijgen. Kracht die ik gebruik bij het fietsen. Waarschijnlijk ga ik nu de commentaar krijgen dat dit een BB-forum is, maar ik moet dat schema volgen. Ik zoek dus tips om toch ondertussen ook massa bij te komen.
 
Bevorderen snelle suikers de opname van eiwitten, alleja bevorderen die het absorptieproces?
 
koolhydraten (suikers weet niet?, lijkt me wel) en vitaminen helpen bij een betere opname van eiwitten.
 
komaan dunne post nog eens een foto, wij willen een verschil tov juni zien
 
Toon eens wat respect stelletje losers!!

Er zijn hier zoveel mensen die hem gewoon belachelijk zitten te maken, wat heeft hij hieraan en wat heb je hier zelf aan! Ik zou weleens foto's willen zien van de personen die zo neerbuigend doen! kunnen we die eens even flink de grond in trappen!
 
hoe ga het eigentlijk . heb je nu al vooruitgang geboekt plaats eens nieuwe pics.
 
laat je niet nekken en wijsmaken dat dunne polsen enzo slecht zijn. ecto zijn is oke. als het je namelijk lukt om pure kwaliteitsmassa op te bouwen lijk je alleen groter door die kleine gewrichten. geef mij maar kleine gewrichten versus dikke gewrichten!
 
Niet lullig bedoeld, maar krachtsport is niks voor jou.
 
@WickedSick,

je hebt een snelle stofwisseling, maar door dat fietsen wordt het niet makkelijker om massa op te bouwen. Kijk maar eens naar een marathonloper, die kan ook eten wat ie wil, en toch komt ie niet aan. Je dwingt namelijk om je lichaam zoveel mogelijk ballast te droppen aangezien je lang en veel conditietraining doet. Krachtsport en conditietraining gaan gewoon niet goed samen als de conditietraining in zo'n grote mate is.

Simpel voorbeeld: Ik heb een sportieve bouw (geen ecto dus), 4 jaar BB gedaan, woog zo rond de 90kg @1.82 met ongeveer 9-10% vet.

Aangezien ik heel veel conditietraining moest gaan doen, ben ik iedere dag ongeveer 2-3 uur gaan hardlopen.
Binnen 1 maand tijd was ik 15kg afgevallen!

Alles waar ik dus 4 jaar voor getraind had was binnen 1 maand weg, en alleen omdat ik heel veel conditietraining ging doen.

Inmiddels zijn we weer 5 jaar verder waarvan ik de laatste 4 jaar helemaal niets meer gedaan had en rond de 79kg bleef wegen. Sinds 13 December 2006 ben ik weer gaan trainen en ik weeg nu 86,5kg.

Mijn eetgedrag:
07:00 schaaltje muesli met melk, beker ochtenddrink
09:00 2 witte boterhammen met kipfilet of ander vlees
11:00 2 witte boterhammen met kipfilet of ander vlees
13:00 2 witte boterhammen met kipfilet of ander vlees
15:00 2 witte boterhammen met kipfilet of ander vlees
16:00 pakje sultana's & appel
18:00 avondeten, vol bord met meestal rijst, groenten en vlees
18:45 trainen
20:00 milkshake met 40g whey eiwitten en een banaan
22:00 pakje bamisoep, en misschien nog wat snoep/chips

zoals je ziet eet ik helemaal niet veel, en ik eet ook niet om aan te komen. Natuurlijk bestaat er voor mij zoiets als spiergeheugen, maar zelfs bij spiergeheugen moet je voldoende voeding binnenkrijgen om spiermassa op te bouwen.

Momenteel doe ik helemaal geen cardio meer (en ik rook ook, dus 20% snellere stofwisseling).

Zoals je ziet is eten wel belangrijk, maar het belangrijkste is niet teveel cardio, dit gaat gewoon echt niet goed samen.
 
Er is maar een tip voor jou gezien je lijf
En dat is eten, zoveel als je kan want je bent in 5 maanden letterlijk niks maar dan ook niks opgeschoten

omg, ik zie ze nu pas
Damn bro, heb je daar een operatie gehad? Want je polsen zijn echt ziekelijk dun :eek:
Jij moet goed rondkijken in het voedingshok!
Lees en leer, train hard en vreet veel
Dan kom je wel goed terecht!

:roflol:
Dude er is gewoon geen progessie, niks nada
Mischien dat de fotos een vertekend beeld geven...

Ok, luister bro
Niet om je de grond in te stampen maar gewoon als motivatie
Je lichaam lijkt he-lemaal nergens op, want de meeste hier zijn ook redelijk dun, of dik
Maar die mensen hebben vaak al een basis.
Jij hebt geeneens een basis, die moet jij nog maken
Dus volg de tips op die je zijn gegeven en wees blij dat je dit board gevonden hebt.
Doe je alles correct, dan zul je over een jaartje terugkijken en lachen over hoe dun je wel niet geweest was

Ik vond je altijd wel een redelijke pik spiertje. Maar je maakt je mening nu wel overdreven duidelijk in 4 posts (met per post wel een demotiverende opmerking) allen op de eerste blz. Wat wil je nu bereiken met het er zo in te wrijven? Dat die jongen denkt ''na 5 maanden helemaal niks, dit wordt ook niks''. Sorry hoor maar ik vind dit echt gewoon beschamend voor het board. We zijn hier om elkaar te stimuleren en helpen.

On topic:

Je bent erg tenger bro maar je bent ook pas 16 jaar dus je groeit nog. Zorg dat je de rest van dit jaar optimaal gaat benutten. Duik de voeding sectie in en ga eens wat eetschema's doorlezen. Maak een mooi dieet voor jezelf. Ben je een slechte eter? Bouw het dan op (evt. weightgainers erbij). Post je dieet en laat anderen er naar kijken. Gaat helemaal goed komen en schroom niet om te vragen daarvoor zitten we hier. En laat je niet uit het veld slaan door botte opmerkingen, iedereen is ergens begonnen en de een met een andere basis dan de ander. Dat ik begon woog ik 64 kg bij 1.87 mtr (soort gelijk aan jou situatie schat ik zo in). Nu weeg ik zo'n 90 kg.

Succes,

p.s. zo kan het ook spiertje
 
Laatst bewerkt:
Ik vond je altijd wel een redelijke pik spiertje. Maar je maakt je mening nu wel overdreven duidelijk in 4 posts (met per post wel een demotiverende opmerking) allen op de eerste blz. Wat wil je nu bereiken met het er zo in te wrijven? Dat die jongen denkt ''na 5 maanden helemaal niks, dit wordt ook niks''. Sorry hoor maar ik vind dit echt gewoon beschamend voor het board. We zijn hier om elkaar te stimuleren en helpen.

On topic:

Je bent erg tenger bro maar je bent ook pas 16 jaar dus je groeit nog. Zorg dat je de rest van dit jaar optimaal gaat benutten. Duik de voeding sectie in en ga eens wat eetschema's doorlezen. Maak een mooi dieet voor jezelf. Ben je een slechte eter? Bouw het dan op (evt. weightgainers erbij). Post je dieet en laat anderen er naar kijken. Gaat helemaal goed komen en schroom niet om te vragen daarvoor zitten we hier. En laat je niet uit het veld slaan door botte opmerkingen, iedereen is ergens begonnen en de een met een andere basis dan de ander. Dat ik begon woog ik 64 kg bij 1.87 mtr (soort gelijk aan jou situatie schat ik zo in). Nu weeg ik zo'n 90 kg.

Succes,

p.s. zo kan het ook spiertje

+1

Beetje triest dat gebash...
 
ik ben vet maar, mvoor jouw heb ik 1 tip en dat is weighgainer
 
Back
Naar boven