XXL Nutrition

5 maand trainen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

spiertje16 zei:
Haha wat is dit voor een post?
Tjah als jij je research had gedaan en de tijd genomen had om wat te leren, zoals nu blijkt dat je geen ene drol hebt geleerd, vertel eens in details wat de somatypen zijn dan?
Tjah als je nou iets wist daarover zou je wel weten dat niemand 100% ecto endo of meso is

Zo klonk jouw post ongeveer tegenover mij :rolleyes:

Jongens waar gaat dit over. Op de teentjes getrapt. Doe dit op een andere plaats aub, hier schiet wicked sick niks mee op
 
Ik denk dat wicked sick,, het nou wel door heeft.
En anders leest die het nog maar eens over..:P
 
Als ik jou was zou ik alles eten wat ik tegenkwam.....
 
spiertje16 zei:
Haha wat is dit voor een post?
Tjah als jij je research had gedaan en de tijd genomen had om wat te leren, zoals nu blijkt dat je geen ene drol hebt geleerd, vertel eens in details wat de somatypen zijn dan?
Tjah als je nou iets wist daarover zou je wel weten dat niemand 100% ecto endo of meso is

Zo klonk jouw post ongeveer tegenover mij :rolleyes:

Lol om 3XL te quoten: "somatypering is stierestront" Alsof je aan een 16 jarige kan zien of hij "ecto" is. Heel veel "rasechte ecto's" in mijn klas hoor, eigenlijk zijn alle 6 de jongens "rasechte ecto". En wij zijn dan allemaal nog een jaar ouder. Waw ecto invasie? Ik wil ze binnen 10 jaar allemaal nog eens zien. Die somatypering kan voor niets anders gebruikt worden dan zelfbeklag, wat heb ik slechte genen. Tjah zo kom je er natuurlijk niet


WAAR de fock heb je het over , wie denk je wel dat je bent?

Ik ben calibre, en ik leef in België. Wil je de lengte van men lul ook weten?

Ken jij mij? weet jij wat ik allemaal wel of niet weet, antwoord de vraag met een simpele ja of nee

Je snapt mijn punt niet jonge heer, ik zeg dat je onmogelijk "Alles kan weten" zoals je hier zegt
om werkelijk alles onder de knie te krijgen
Je kan nog alles lezen op internet, elke boek rond training, ... en je weet nog niets. Eens kijken wat we allemaal meer weten over training ed binnen 100 jaar. Maar jij bent een krak en weet het allemaal wel?

Het voorbeeld dat ik erbij gaf was een beetje ongelukkig gekozen. Gemaakt omdat misschien 0.1 % van dit forum of minder daarop kan antwoorden en de meeste toch denken dat ze veel kennis hebben met hun borst + biceps schema op maandag.


Eiwit synthese? Eiwitsynthese betekent letterlijk gezien het maken van eiwitten in je lichaam
Eiwitten zijn een bopolymeer die gemaakt zijn van aminozuren, die aminozuren komen uiteindelijk terecht in de amino-poel
Waarbij ook elke keer als een eiwit wordt afgebroken, dat ook weer wordt gecompenseerd door nieuwe eiwitten
Bij kt zorg je voor spierstimulatie en microtrauma, en de spier moet herstellen
Door een inname van eiwit herstelt de spier bladiebladie bla
Waarom loop ik jou dit eigenlijk uit te leggen terwijl het al te zien is dat je een vooringenomen eikel bent

Oops je vergeet het verband met high frequency training?


Voordat je mij aanvalt, ik heb zeer weinig kennis en ieder artikel dat ik lees besef ik dat meer en meer, waar het mij rond draait is dat je met die ene zin een volledig verkeerde statement maakte.


Trouwens als je flik gaat worden en je zo gaat opjagen in alles wat je als een peroonlijke aanval zoekt ga je ook een vroege dood tegemoet vrees ik.
 
Laatst bewerkt:
hahahahahahahahahaahhhahah GASTEN, ONTOPIC PLEASE? misschienheeft die jongen zich inmiddels al opgehangen omdat ook nog zijn topic gejat wordt!!!!
 
SageFrancis zei:
hahahahahahahahahaahhhahah GASTEN, ONTOPIC PLEASE? misschienheeft die jongen zich inmiddels al opgehangen omdat ook nog zijn topic gejat wordt!!!!

:roflol: karma karma :D
 
SageFrancis zei:
hahahahahahahahahaahhhahah GASTEN, ONTOPIC PLEASE? misschienheeft die jongen zich inmiddels al opgehangen omdat ook nog zijn topic gejat wordt!!!!


Ja ik heb me post al verwijderd
Geen zin in een ellelange discussie over niks ;)
 
@wickedsick:

je kunt deze foto's op twee manieren bekijken:
zoek een andere hobby
jij kunt gigantisch heel ziek insane veranderen, ALS JE WILT
je bouw is wss erg licht, en je beweegt erg veel. Je verbranding zal wss hoog liggen en je eetlust laag.
Je beweegt dus teveel of eet te weinig. 5x per week KT + koersen (wielrennen?) en tennis. ghehehe de hoeveelheid voedsel die je dan naar binnen moet werken om te groeien vermaakt je huidige DAGschema tot een ontbijt.
ik zou je aanwillen raden om een blender aan te schaffen als je er niet al een hebt en daar heel veel uit te gaan drinken. Sla flink wat kwark (platte kaas in belgie) in en muesli (zonder suiker!), pindakaas en fruit. Flikker dit tegelijk in de blender (met wat water) en werk minimaal een halve liter weg NAAST elke maaltijd die je nuttigt. Ikzelf heb max 20 min de tijd om te vreten als een beer, daarna begin ik me meestal verzadigd te voelen. Vloeibare zooi werk je erg makkelijk en snel weg en je kunt er echt mixjes mee maken die heel kcal rijk zijn.

je kunt je wel een beetje heel erg 'verzadigd' voelen het eerste half uur na een maaltijd, maar goed, alles went :D
 
builderB zei:
@wickedsick:

je kunt deze foto's op twee manieren bekijken:
zoek een andere hobby
jij kunt gigantisch heel ziek insane veranderen, ALS JE WILT
je bouw is wss erg licht, en je beweegt erg veel. Je verbranding zal wss hoog liggen en je eetlust laag.
Je beweegt dus teveel of eet te weinig. 5x per week KT + koersen (wielrennen?) en tennis. ghehehe de hoeveelheid voedsel die je dan naar binnen moet werken om te groeien vermaakt je huidige DAGschema tot een ontbijt.
ik zou je aanwillen raden om een blender aan te schaffen als je er niet al een hebt en daar heel veel uit te gaan drinken. Sla flink wat kwark (platte kaas in belgie) in en muesli (zonder suiker!), pindakaas en fruit. Flikker dit tegelijk in de blender (met wat water) en werk minimaal een halve liter weg NAAST elke maaltijd die je nuttigt. Ikzelf heb max 20 min de tijd om te vreten als een beer, daarna begin ik me meestal verzadigd te voelen. Vloeibare zooi werk je erg makkelijk en snel weg en je kunt er echt mixjes mee maken die heel kcal rijk zijn.

je kunt je wel een beetje heel erg 'verzadigd' voelen het eerste half uur na een maaltijd, maar goed, alles went :D

Goeie tip/post dankje :D
 
Hehe wickedsick, ik hoop dat je deze info met 2 handen aangrijpt, want heel weinig mensen krijgen zoveel info in een keer en zo bondig ;)
 
spiertje16 zei:
OMG
Dit is echt 3 keer niks, het is niet gek dat je niet aankomt
Serieus, je moet jezelf opsluiten in de voedingsectie en ALLES lezen
Gebruik de searchfunctie ook vaak en zoek op : bulk, aankomen, eiwitten, carbs/koolhydraten
Je leert alles niet in een keer, het duurt weken voordat je echt alles weet en onder de knie hebt, aldanwel niet langer
Vreten trainen rusten want met dit eten kom je er nooit
haha leuk gezegd:D maar wel een goed advies:thumbs:
 
deze gozer heeft wel ballen dat die z'n foto's durft te posten :D
 
Is die er nog wickedsick? .... Heb al een tijdje geen reply's van hem gelezen.

Anywayz, alle advies tot nu toe al gegeven, ik kom ook van een laag gewicht, je komt er wel zolang je een groot doorzettingsvermogen hebt, en het woord opgeven niet in je vocabulair voorkomt.

Succes!
 
ja ik ben er nog :p
maar wat is nu de beste oplossing; id zomervakantie ga ik heel veel fietsen (80 km per dag ofzo) en er zijn 2 mogelijkheden
- 1 keer id week trainen (gwn onderhoud) en veel eten zodat ik verdik en dan na die 2 maanden opnieuw vollenbak begin te trainen of
- gwn blijven doortrainen en eten

wat is volgens jullie het beste?
 
fietsen is slecht voor je zo te zien;)

Als je ook nog zoveel gaat fietsen moet je nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer eten...
 
Wickedsick zei:
ja ik ben er nog :p
maar wat is nu de beste oplossing; id zomervakantie ga ik heel veel fietsen (80 km per dag ofzo) en er zijn 2 mogelijkheden
- 1 keer id week trainen (gwn onderhoud) en veel eten zodat ik verdik en dan na die 2 maanden opnieuw vollenbak begin te trainen of
- gwn blijven doortrainen en eten

wat is volgens jullie het beste?

Het is maar waar je je prioriteit legt ... zoals al is gezegt,
wanneer je ook nog elke dag gaat fietsen, dan moet je nog meer eten. Want met fietsen verbrand je ook nog heel veel kalorieen, die je nodig hebt om te groeien. Daarbij nog trainen ... tja ....

Met koersen neem aan dat je het dan hebt over wielrennen? Doe je aan wedstrijden?
 
ik ga volgend jaar mss in een club en dan wedstrijden
 
btw, mijn doelstelling is iets id aard van Nadal, mag nog iets meer mss.
ik wil niet echt huge worden, maar wel goed gespierd
 
Back
Naar boven